ar
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

قناة بسيطة
270
المشتركون
-124 ساعات
-37 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

Hiphopologist X Vinak - 4L.mp34.35 MB

خیلی دلم میخواد ادایی باشم ولی داش مشتی ام.

Repost from ” گا
استایل بنده تو محل کار اگه خاندان تخم‌سگ و جاکش‌زاده‌شون برای آب و برق مجانی کون به آخوند نمی‌دادن:
استایل بنده تو محل کار اگه خاندان تخم‌سگ و جاکش‌زاده‌شون برای آب و برق مجانی کون به آخوند نمی‌دادن:

نازترین و بی‌حاشیه ترینن، دوستشون دارم جدی.

آهنگای داداشمو توروخدا :)

رسالة صوتية00:15

باورم نمیشه جدی

با این ترافیک واقعا رسیدیم

با‌ورم نمیشه باید توی ده دقیقه از الهیه برسیم صیاد :)

مطمئنم یه روز به طور جدی روانی میشم

🤣🤣🤣🤣🤣

حتما ما

من متوجه نمیشم چرا وقتی تو خیابون میگی “پیشییی” مردای دومتری برمیگردن؟ ببخشید شما پیشی ای؟

Repost from ViBes
photo content

ترانه هم فکرکنم فقط با بابای من لاس نزده

طناز صدشو میذاره اون هول مریض چشمش دنبال نگاره

شاهین هول اخ شاهین هول