"Cigarettes after shrek"
前往频道在 Telegram
475
订阅者
无数据24 小时
-17 天
+1130 天
帖子存档
چاییم سرد شده...
و من دارم با خودم فکر میکنم که چرا حتی از رو تخت بلند شدم.
"I shut my eyes and all the world drops dead;
I lift lids and all is born again."
مردم اینطورین که براشون ۹۹٪ خودتو بزاری ولی ۱٪ بعضی جاها به فکر خودت باشی کارایی که براشون کردیو هیچ وقت نمیبینن ولی حالا کافیه یبار به فکر خودت باشی...
میشی آدم بده میشی آدمی که خودخواهه
وقتی بلاخره بجای اینکه به فکر بقیه باشی به فکر خودت میشی و بهت میگن خودخواه:
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
