"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
475
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
+1130 أيام
أرشيف المشاركات
چاییم سرد شده...
و من دارم با خودم فکر میکنم که چرا حتی از رو تخت بلند شدم.
"I shut my eyes and all the world drops dead;
I lift lids and all is born again."
مردم اینطورین که براشون ۹۹٪ خودتو بزاری ولی ۱٪ بعضی جاها به فکر خودت باشی کارایی که براشون کردیو هیچ وقت نمیبینن ولی حالا کافیه یبار به فکر خودت باشی...
میشی آدم بده میشی آدمی که خودخواهه
وقتی بلاخره بجای اینکه به فکر بقیه باشی به فکر خودت میشی و بهت میگن خودخواه:
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
