ch
Feedback
"Cigarettes after shrek"

"Cigarettes after shrek"

前往频道在 Telegram

She's never where she is. She's only inside her head.

显示更多
477
订阅者
无数据24 小时
-37
+1330
帖子存档
Loyal behind my back That's my type...

Doing strange things is the name of art

Repost from 🍭Delight🍭
Can I just have you forever?

:))))))

4_5938140531258298758.ogg1.61 KB

3.98 KB

For valentines day , I thought buy a gun.

Repost from “هویت”
-تو نقش بازی میکنی میدونی کی بخندی میدونی کی گریه کنی درست مثل یه بازیگر که روی متن فیلنامه جولان میده +این تنها راه منه -زندگی کردن با نقاب تنها راهته؟ +زندگی کردن تنها راهمه! -اینکه نشد زندگی مثل یه دلقک که وظیفه داری بخندی وقتی بهت گفتن کمدی تلخه گریه کنی +من همیشه گریه میکنم سیاهی هر خندم اندازه دیواریه که بهش تکیه دادی بستگی داره چجوری بهش نگاه کنی توقع ندارم از تویی که منو نمیفهمی بدونی چی پشت این خندست -اره خب مصلما نمیتونم تورو از پشت این نقاب زهرماری بشناسم +هیچوقت نیازی نبود بشناسی فقط کافی بوده درکش کنی -من همیشه ازت میخوام که اینارو بهم بگی بفهمم که درک کنم +هیچوقت نیازی نبود بشنوی تو باید میدیدی تو باید حسش میکردی سرزنشت نمیکنم اما مشخصه که این دیوار یروز میشکنه و میریزه رومون برمیگرده و به دیوار نگاه میکنه باخودش میگه: این دیوار اونقدی بلنده نمیتونم تهشو پیدا کنم اگه بشنکنه چی میشه؟ مطمئنم هرچی باهم ساختیم خراب میشه خونه هامونو سیاهی میگیره از همه مهم تر من تو تاریکی حتی نمیتونم جلومو ببینم -فک کنم اولین باری بود که تونستم درکت کنم +میتونی بگی به چه نتیجه ای رسیدی؟ اون از هیچی مطمئن نیست اما چیزی که تو ذهنش میگذره بهش نشون میده این خنده ها تنها چیزین که میتونه ازش داشته باشه هرچقد تاریک هرچقد ترسناک اینا همشون یه دیوار شده که میتونه بهش تکیه بده اگه نباشه این خنده ها به همون شکلی که ماهیت وجودشونه میوفتن پایین و همه جای زندگیشو میگیرن -میخوام بهت بگم که بمون نتیجه مهم نیست برام این تویی که مهمی همیشه تو بودی که مهم بودی الان که فکر میکنم ضعیف تر از اونم که بخوام چیزیو حفظ کنم چیزی درست کنم یا به چیزی معنا بدم ……

00:00

تراپی؟ نه مرسی بیا بریم سوشی بخوریم

امروز.
+4
امروز.

امروز.
+5
امروز.

Nobody is coming to save you. Get up.

Rule number one: Fuck what they think.

And so she decided to start living the life she'd imagined...

فلسفه‌ی اصلی ام در زندگی اجتناب از آدم ها تا جای ممکن بود ، هر چه کمتر آدم می‌دیدم حالم بهتر بود. _چارلز بوکوفسکی.

تنها ماندن با خود مزخرفم بهتر از بودن با یک نفر دیگر بود، هر کس که باشد همه‌شان آن بیرون دارند حلقه‌های حقیر سر همدیگر سوار می‌کنند و کله معلق می‌زنند.

"Cigarettes after shrek" - Telegram 频道 @sendhelpdude 的统计与分析