"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
477
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from “هویت”
-تو نقش بازی میکنی
میدونی کی بخندی میدونی کی گریه کنی درست مثل یه بازیگر که روی متن فیلنامه جولان میده
+این تنها راه منه
-زندگی کردن با نقاب تنها راهته؟
+زندگی کردن تنها راهمه!
-اینکه نشد زندگی مثل یه دلقک که وظیفه داری بخندی وقتی بهت گفتن کمدی تلخه گریه کنی
+من همیشه گریه میکنم سیاهی هر خندم اندازه دیواریه که بهش تکیه دادی
بستگی داره چجوری بهش نگاه کنی توقع ندارم از تویی که منو نمیفهمی بدونی چی پشت این خندست
-اره خب مصلما نمیتونم تورو از پشت این نقاب زهرماری بشناسم
+هیچوقت نیازی نبود بشناسی فقط کافی بوده درکش کنی
-من همیشه ازت میخوام که اینارو بهم بگی بفهمم که درک کنم
+هیچوقت نیازی نبود بشنوی تو باید میدیدی تو باید حسش میکردی سرزنشت نمیکنم اما مشخصه که این دیوار یروز میشکنه و میریزه رومون
برمیگرده و به دیوار نگاه میکنه باخودش میگه:
این دیوار اونقدی بلنده نمیتونم تهشو پیدا کنم اگه بشنکنه چی میشه؟ مطمئنم هرچی باهم ساختیم خراب میشه خونه هامونو سیاهی میگیره از همه مهم تر من تو تاریکی حتی نمیتونم جلومو ببینم
-فک کنم اولین باری بود که تونستم درکت کنم
+میتونی بگی به چه نتیجه ای رسیدی؟
اون از هیچی مطمئن نیست اما چیزی که تو ذهنش میگذره بهش نشون میده این خنده ها تنها چیزین که میتونه ازش داشته باشه هرچقد تاریک هرچقد ترسناک اینا همشون یه دیوار شده که میتونه بهش تکیه بده اگه نباشه این خنده ها به همون شکلی که ماهیت وجودشونه میوفتن پایین و همه جای زندگیشو میگیرن
-میخوام بهت بگم که بمون نتیجه مهم نیست برام این تویی که مهمی همیشه تو بودی که مهم بودی الان که فکر میکنم ضعیف تر از اونم که بخوام چیزیو حفظ کنم چیزی درست کنم یا به چیزی معنا بدم
……
فلسفهی اصلی ام در زندگی اجتناب از آدم ها تا جای ممکن بود ، هر چه کمتر آدم میدیدم حالم بهتر بود.
_چارلز بوکوفسکی.
تنها ماندن با خود مزخرفم بهتر از بودن با یک نفر دیگر بود، هر کس که باشد
همهشان آن بیرون دارند حلقههای حقیر سر همدیگر سوار میکنند و کله معلق میزنند.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
