ch
Feedback
حزین

حزین

前往频道在 Telegram

شوقی پَرسه میزند در میآن خاطرات. https://telegram.me/TeIeCommentBot?start=sc-479172-IYMAEKg

显示更多
447
订阅者
无数据24 小时
-37
-330
帖子存档
وای، اینستارو باز می‌کنی همه: عاشقه حسینم اما جاوید نامارو فراموش نمی‌کنم

قبلا می‌گفتم جواب ابلهان خاموشیست، الان می‌گیرم ابله و خاندانشو با هم می‌شورم، پهن می‌کنم رو بند تا خشک بشن.

به من بی احترامی کنید تا بهتون نشون بدم که چقدر سریع وفاداری می‌میره و خودخواهی بر همه چیز حکومت می‌کنه.

Repost from حزین
حرف بزنیم باهم ، اینجا ایرانه شاید فردا نبودیم. ناشناس من

‏یک‌بار دیگه اینترنتا قطع بشه منو برخط نمی‌بینید، آخرخط می‌بینید، خدانگهدار.

دیگه حتی سعی نمی‌کنم از امید بنویسم. تلاشی نمی‌کنم که حرف‌های قشنگ بزنم. حتی دیگه فکر هم نمی‌کنم.

photo content

پیج اینستا بفرستید فالو کنیم https://telegram.me/TeIeCommentBot?start=sc-479172-IYMAEKg

پیج اینستا همو داشته باشیم ‌ ‌ ‌ ‌ناشناس

پیج اینستا همو داشته باشیم ناشناس

تنها چیزی که رهاش کنم ضربه میخورم ورزشه نه ادم.

می‌دانم که مرگ دست ما نیست، اما اگر قرار باشد روزی به پایان این مسیر برسم، تنها یک آرزو در قلبم باقی می‌ماند: اینکه مادرم بر سر خاکم بنشیند و اگر تقدیر این بود که او نباشد، پس هیچ‌کس نباشد، تنها عکسش را بگذارند تا در غربت آن خاک، نگاهش گرمابخش سکوت ابدی‌ام باشد، آخر او تمام عمر، پناه من بود و می‌خواهم در آخرین خانه نیز، تنها دلخوشی‌ام همان چهره‌ی مهربان او باشد.

خودخواهی؟ مهم نیست داستان چقدر زیبا بوده باشه، اگه به من آسیب برسونه، ظرفیت سوزوندن کل کتاب رو دارم.

دیروز جمعه بود، اما امروزم جمعه‌ست. همونطور که پریروز جمعه بود و فردا هم جمعه خواهد بود. کلا حالم خیلی جمعه‌ایه.

آقای شجریان میگه تو کافر دل نمی‌بندی. درست میگه نه؟ تو کافر دل نمی‌بندی.

✨️

‏شمارمو داری، بلاکت نکردم، قِلقم رو بلدی، میدونی از چه راهی باید بیای، میدونی دلم برات تنگ شده، اما کاری نمیکنی. چون یه دم دستی‌ تر و easy تر میخوای که لازم نباشه واسش بجنگی.