ch
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

前往频道在 Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

显示更多
714
订阅者
+124 小时
-47
-730
帖子存档
من حتی نمی‌دانم از چه چیزی انقدر عصبی و ناراحتم.

وقت هایی که اعصاب ندارم فقط دورریختن و کنار گذاشتن جوابه. مثلاً اتاقم رو خالی از وسیله کنم ، اکانت‌هام رو خالی از مردم کنم، هیچ کاری نکنم. راستش اگر می‌شد این جور زمان ها ترجیح می‌دادم خودم رو هم سطل آشغال بیندازم و خالی بشم.

The Moody Blues - Melancholy Man.mp313.42 MB

هوا انقدر خوبه که گرفتار باسن بی‌قرار شدم نمی‌تونم تو خونه بشینم.

Repost from uzumaki.
فصل سرما و ابر و بارون شروع شده، و من در این شیش ماه آدم بهتری هستم، حتی اگر افسردگی داشته باشم حاضرم توی این شیش ماه سال باشه.

منو می‌گه‌ها🎀

خواستم بگم امروز به خاطر من پاشد اومد! اگر پارتنرتون این کار و براتون نمیکنه شاید باید راجب رابطتون تجدید نظر کنید!

视频消息00:44

视频消息00:23

Repost from uzumaki.
هرسری خبر میاد که یکی از بازیگر‌ها یا عوامل هری پاتر فوت شده، دنیا واقعا روی سرم خراب میشه، چون از بچگی تا الان با تک تکشون بزرگ شدم.

دیگه نه تنها هاگرید، پرفسور دامبلدور، پرفسور اسنیپ، نارسیسا مالفوی و چندلر بینگ نداریم، بلکه پرفسور مینروا مک‌گوناگل هم نداریم.

وات ایف مشکل زندگی و ایران نباشه و فقط مشکل بنده باشم؟

ببخشیدها ولی پس این آدم‌هایی که در هنگام پی‌ام‌اس کلی مهر و محبت دریافت می‌کنن کجا ان؟ چطور ممکن هست اصلا همچین چیزی؟