مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد714
المشتركون
+124 ساعات
-47 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
وقت هایی که اعصاب ندارم فقط دورریختن و کنار گذاشتن جوابه. مثلاً اتاقم رو خالی از وسیله کنم ، اکانتهام رو خالی از مردم کنم، هیچ کاری نکنم. راستش اگر میشد این جور زمان ها ترجیح میدادم خودم رو هم سطل آشغال بیندازم و خالی بشم.
Repost from uzumaki.
فصل سرما و ابر و بارون شروع شده، و من در این شیش ماه آدم بهتری هستم، حتی اگر افسردگی داشته باشم حاضرم توی این شیش ماه سال باشه.
خواستم بگم
امروز به خاطر من پاشد اومد!
اگر پارتنرتون این کار و براتون نمیکنه
شاید باید راجب رابطتون تجدید نظر کنید!
Repost from uzumaki.
هرسری خبر میاد که یکی از بازیگرها یا عوامل هری پاتر فوت شده، دنیا واقعا روی سرم خراب میشه، چون از بچگی تا الان با تک تکشون بزرگ شدم.
دیگه نه تنها هاگرید، پرفسور دامبلدور، پرفسور اسنیپ، نارسیسا مالفوی و چندلر بینگ نداریم، بلکه پرفسور مینروا مکگوناگل هم نداریم.
ببخشیدها ولی پس این آدمهایی که در هنگام پیاماس کلی مهر و محبت دریافت میکنن کجا ان؟ چطور ممکن هست اصلا همچین چیزی؟
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
