ch
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

前往频道在 Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

显示更多
1 037
订阅者
+124 小时
-17
-1630
帖子存档
- أنا بس مش صعبان عليا غير نفسي اللي مرمطتها معايا دي، أنا بييجي عليا أوقات بلاقي عيني بتدمع لوحدها، اللي هو أنا أكيد استاهل حاجة أحسن من وجع القلب ده صح!.

صح في طلعات حلوه بس أحلى طلعه لما تطلع روحي.

‏أنا محتاجه أخذ break من العالم كُله وأروح مكان أكون فيه مرتاحه نفسيًا وجسديًا ومزاجيًا .

ما أحب كلمة "طيب" أحسها قاسية، وتشبه الصيف، وتقهر، وغبية كأنها تقول اسكت لا تتكلم .

- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .