ar
Feedback
غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

غَيّمٌ و نَجْمَة ْ|

الذهاب إلى القناة على Telegram

أنا لستُ إلا نجمً بتَر الليل ضوء عينيه.

إظهار المزيد
1 037
المشتركون
+124 ساعات
-17 أيام
-1630 أيام
أرشيف المشاركات
- أنا بس مش صعبان عليا غير نفسي اللي مرمطتها معايا دي، أنا بييجي عليا أوقات بلاقي عيني بتدمع لوحدها، اللي هو أنا أكيد استاهل حاجة أحسن من وجع القلب ده صح!.

صح في طلعات حلوه بس أحلى طلعه لما تطلع روحي.

‏أنا محتاجه أخذ break من العالم كُله وأروح مكان أكون فيه مرتاحه نفسيًا وجسديًا ومزاجيًا .

ما أحب كلمة "طيب" أحسها قاسية، وتشبه الصيف، وتقهر، وغبية كأنها تقول اسكت لا تتكلم .

- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .

- إبعَت قناتَك هنا وأصعدها لك مجاناً : @lhma2 .

دز قناتك نرقيها لك 500 عضُو بدون مقابل : @lhma2 .