ch
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

前往频道在 Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

显示更多
191
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-230
帖子存档
تهش تنهایی زورم به همه چی میرسه ولی دروغ چرا؟ دلم نمیخواست تنهایی از پس همه چی بر بیام!!!💔

•🖤•

اگر زِ یاد نرفتی چی...💔

داشت می‌رفت. بی‌دلیل و بی‌توضیح! سر قرار آخر بودیم، نگام کرد. گفت نمی‌خوای هیچی بگی؟ چیزی نداشتم بگم، تصمیمش قطعی بود. بی‌اختیار گفتم: امیدوارم یه روز عمیقاً بفهمی با من چیکار کردی...! بعد از شش سال دیروز بهم پیام داد. نوشته بود: کاش هر نفرینی میکردی جز اون جمله‌ی آخر! ناراحت شدم براش اما خب چه میشه کرد، دنیا خیلی گِرده. واسه همین میگم مراقبِ خاطراتی که برای آدما میسازی باش! بدترین یادآوری وقتیه که بلایی سرت میاد و ناخودآگاه یاد آدمی میفتی که یه روزی اون بَلا رو سرش آورده بودی...!!! @missinghalff

بعد از پیدا کردن ادم سیر، دنبال خانواده چشم و دل سیر بگردین، چون اونا از شما توقع ندارن تا عقده‌ها و کمبودهاشون رو برآورده کنین و شما رو اذیت نمیکنن. خانواده گشنه آسیبش از آدم گشته بدتره...☺️

سینگل بمونید ارزش نداره با یه آدم نفهم در مورد فالویینگاش بحث کنی :) 👌🏾👌🏾

تو زندگیتون هیچوقت بین دو تا گشنه قرار نگیرید! یکی گشنه‌ی پول و یکی گشنه‌ی جنس مخالف! این دو تا ذات ندارن، به وقتش خودشونم میفروشنن..! @missinghalff

🤫👿

🖕🤫

Poori - Baalaam.mp33.80 MB

آدم وقتی تنهایی از پس يه سرى اتفاقات برمیاد، دیگه بعدش براش مهم نیست که کی کنارش می‌مونه و کی از پیشش می‌ره…

بی معرفتا و نمک نشناسا رو نبخشید...😊

Newwww🥰 @missinghalff

نزدیک عیده شماره اکساتونو به عنوان نظافتچی راه پله و ساختمون آگهی کنین 🤷‍♂😂

نزدیک عیده شماره اکساتونو به عنوان نظافتچی راه پله و ساختمون آگهی کنین 🤷‍♂😂

چرا کنار من نیستی مثل قبل!؟💔

newwww🥰 @missinghalff

🦦🦦