| نیمه گمشده |
الذهاب إلى القناة على Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
إظهار المزيد191
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
تهش تنهایی زورم به همه چی میرسه
ولی دروغ چرا؟
دلم نمیخواست تنهایی از پس همه چی بر بیام!!!💔
Repost from | نیمه گمشده |
داشت میرفت.
بیدلیل و بیتوضیح!
سر قرار آخر بودیم، نگام کرد.
گفت نمیخوای هیچی بگی؟
چیزی نداشتم بگم، تصمیمش قطعی بود. بیاختیار گفتم: امیدوارم یه روز عمیقاً بفهمی با من چیکار کردی...!
بعد از شش سال دیروز بهم پیام داد. نوشته بود: کاش هر نفرینی میکردی جز اون جملهی آخر! ناراحت شدم براش اما خب چه میشه کرد، دنیا خیلی گِرده.
واسه همین میگم مراقبِ خاطراتی که برای آدما میسازی باش! بدترین یادآوری وقتیه که بلایی سرت میاد و ناخودآگاه یاد آدمی میفتی که یه روزی اون بَلا رو سرش آورده بودی...!!!
@missinghalff
بعد از پیدا کردن ادم سیر، دنبال خانواده چشم و دل سیر بگردین، چون اونا از شما توقع ندارن تا عقدهها و کمبودهاشون رو برآورده کنین و شما رو اذیت نمیکنن.
خانواده گشنه آسیبش از آدم گشته بدتره...☺️
Repost from | نیمه گمشده |
تو زندگیتون هیچوقت بین دو تا گشنه قرار نگیرید!
یکی گشنهی پول و یکی گشنهی جنس مخالف!
این دو تا ذات ندارن، به وقتش خودشونم میفروشنن..!
@missinghalff
آدم وقتی تنهایی از پس يه سرى اتفاقات برمیاد،
دیگه بعدش براش مهم نیست که کی کنارش میمونه و کی از پیشش میره…
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
