ch
Feedback
کافه قلم

کافه قلم

前往频道在 Telegram

هنر هشتم؛ انسان بودن و انسان ماندن تا آخره!!! بقیه‌ی چیزا خزعبلاته. چرا ک : از هزاران یک نفر، در رتبه انسان می‌شود!!! ارتباط باادمین> @Kaffegh

显示更多

📈 Telegram 频道 کافه قلم 的分析概览

频道 کافه قلم (@kaffeeghalam) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 22 481 名订阅者,在 书籍 类别中位列第 1 502,并在 伊朗 地区排名第 14 940

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 22 481 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -1 946,过去 24 小时变化为 -34,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 14.66%。内容发布后 24 小时内通常能获得 6.19% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 297 次浏览,首日通常累积 1 393 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 137
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, شبت, لحظه, بخیر 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
هنر هشتم؛ انسان بودن و انسان ماندن تا آخره!!! بقیه‌ی چیزا خزعبلاته. چرا ک : از هزاران یک نفر، در رتبه انسان می‌شود!!! ارتباط باادمین> @Kaffegh

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 书籍 类别中的关键影响点。

22 481
订阅者
-3424 小时
-2057
-1 94630
帖子存档
- زن: روز خیلی بدی بود، یه چیزی بگو حالمو خوب کنه. "و مرد نام او را چند باره تکرار کرد...!" |دیلیپ وئرما| شب بخیر رفقا

اینم از صدای خدایی ک برات پیدا کردم

دوست خوبم تو از اومدن تابستون ناراحت نیستی ،هی نگو واه واه بازم جهنم اومد، تو اگه جیبت پر باشه، یه ویلا باغ داشته باشی، با یه تویوتا fj زیر پات و اون کناریت؛ بیابان ربع الخالی برات بهشته، چ برسه ب تابستون. اگه هم مثل من ۸تت گرو ۹ت باشه، حتی زیر یه متر برفم باشی فک میکنی داخل آتشفشانی. اوکی؟ :))

یکم اعصابم خورد شد سر صبحی، سختی و مشکلات و خیلی چرند پرندهای روزگار باعث می‌شه آدم برای حتی صدای بهم خوردن کلیدای تو دستش دیوونه بشه، گاهی هم حق داریماا ولی خب دیگه دنياست دیگه چ می‌شه کرد، خلاصه ببخشید و سلام رفقا :)🙌

امروز دیدم ، طرف تو کانالش یک پست رو حداقل تو یک ماه ۴ بار زده، و اعضاش هر بار همون پست تکراری رو دوباره لایک زدن . ۵ روز پیشم زده؛ (امروز تابستون شروع شد) همین ۴ تا کلمه، فقط همین ۴ کلمه ک نه معنی خاصی داره نه مفهومی، اعضاش ۸۵۰ تا ری‌اکشن زدن ک هیچ، ۱۱ تا هم ستاره زدن..ستاره . ما هم اینجا خودمونو میکشیم محتواهای تازه و دست اول ک تو هيچ کانالی نیست،تولید می‌کنیم، بهترین پست‌ها و موزیک ها رو ک زیباترین معنی ها رو دارن، گلچین می‌کنیم میزنیم کانال و مهمش اینکه تو کانالمون هيچ پستی رو دوباره تکرار نمیکنیم، همه‌ی پست‌هامون فقط یک بار زده شدن؛ نه تبلیغات میزنیم، نه پست تکراری میرنیم، با این حال، هی هر روز هر روز میریم میگیم ری‌اکشن بزنید، ری‌اکشن بزنید، بعدشم هی لفت می‌دن، هر کانالی رو نگاه میکنم می‌بینم ، تو یک روز هزار تا تبلیغات میزنن، و یکی دو تا پست، ک اونم ۴۰ بار تکرار شدن، ولی اعضاش هر بار ری‌اکشن میزنن و لفت هم نمیدن، این‌جاست ک آدم می‌فهمه هر چقدر هم خودتو بکشی؛ (اگه جای درستی، نباشی، الماس هم باشی،ارزشی نداری!) من امروز اینو با تمام وجود و گوشت و پوست و استخون و روحم حس کردم!

دوست بسیار عزیزم اگه موقع تماشا ب پست‌ها از ری‌اکشن هم استفاده کنی خوشحال میشم

آقای قاضی، منم می‌دونم تو زندگی سختی، غصه، مشکلات، بیماری، گریه، جنگ، ویرانی، گرانی، شکست، استرس، اضطراب، دلهره، دلشوره، مصیبت...؛ می‌شه؛ اما می‌گم کاش گاهی‌ام وسطِ این‌همه سربالایی و سراشیبی، و کنار این‌همه غم و رنج... یه دو سه کیلومتر راه هموار؛ یکی دو ترم هم شادی و آسودگی تجربه می‌کردیم بد نمی‌شد. نه؟🥺 #ناهید_غلمانی_خامنه شب بخیر رفقا

قبل و بعد از زلزله‌ی ونزوئلا ک دیشب ۷/۵ ریشتر اومده ):
+1
قبل و بعد از زلزله‌ی ونزوئلا ک دیشب ۷/۵ ریشتر اومده ):

خدایا اینا رو دیگه نبینیم صلوات ☠
+1
خدایا اینا رو دیگه نبینیم صلوات ☠

این‌روزا ب جای رفتن به هایپرمارکت های بزرگ، تا جایی ک می‌تونیم از کسب‌وکارهای کوچیک، از سوپری سر کوچه، نونوایی محل و پیج‌های کوچیک خرید کنیم.حتی اگه خریدی هم نداریم، یه استوری، یا یه کامنتِ خوب بزنیم، گاهی بیشتر از خودِ خرید کمک می‌کنه. هوای هم‌دیگه رو داشته باشیم؛ این‌روزا بیشتر از هر وقت دیگه‌ای به‌هم‌ نیاز داریم. //سلام رفقا

چیزی نیست؛ همان عبارتی‌ست که هر وقت آن را می‌گوییم، یعنی درونمان لبریز از همه چیز است. /شب بخیر رفقا

الهی‌ فدات شم ایران بانو جان🥹

اِمریکا خطاب ب ایران : ما اورانیومت رو ب چنگ آوردیم. روح و جانت رو زخمی کردیم، بچه‌هاتو ازت گرفتیم، هم عالی حرفمونو ب کرسی نشوندیم، و با چند ترفند خیلی ظریف ک تو خوابم نمی‌تونی ببنی، هم هزار سال ب عقب روندیمتون، هم بازار جهالت و خرافات رو تو خاکت بیشتراز پیش پررونق کردیم، بدون اینکه کسی روحش باخبر بشه؛ جوری ک حتی تحصیل کرده‌هات هم ب جهل رو بیارن، بعدشم یه دکترا بهت دادیم با یه عالمه ذرت و سویا ک ببری بریزی جلو ملتت ک دیگه نگن مرگ بر آمریکا. مبارکت باشه هاهاهاها... دیگه چی میخوای؟ حالا برو طبلتو بکوب، قمتو بزن! // سلام رفقا // البته سلامم ب اون رفقایی ک با گفته‌هام موافقن و با خوندن این متن لفت نمیدن.

کوروش بزرگ از ۲۵۰۰ سال پیش تا ۱۴۰۵ الان
کوروش بزرگ از ۲۵۰۰ سال پیش تا ۱۴۰۵ الان

«گاهی باید پذیرفت که بعضی از درها قرار نیست باز شوند؛ نه به این دلیل که کلیدی نداریم، بلکه به این خاطر که آن طرفِِ در، دیگر چیزی برای ما وجود ندارد. گذشتن، بزرگترین هنری است که یک انسان می‌تواند بیاموزد.» //سلام رفیق//

📣یه خبر خوش ⏺ وزارت خزانه‌داری آمریکا مجوز داد که ایران بتونه تا ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) ۲۰۲۶ نفت خام، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی‌شو بفروشه. طبق این مجوز، حتی واردات این محصولات ایرانی به خود آمریکا هم مجازه و توی لیست معاملات مجاز قرار گرفته.

از وقتی اعتراضات و جنگ شد و نت‌ها قطع شد و حالمون هیچ خوب نبود و الانم زیاد خوب نیست و ب زور می‌گذرونیم این روزا رو؛ از بهمن ماه ب این‌ور تبریک برای متولدین نگفتیم و الان همشون یک‌جا می‌گم بهمن ماهی‌ جان تولدت مبارک🎂 اسفند ماهی جان تولدت مبارک🎂 فروردین ماهی جان تولدت مبارک🎂 اردیبهشت ماهی جان تولدت مبارک🎂 خرداد ماهی جان تولدت مبارک🎂 و تیر ماهی جان تولدت مبارک🎂 امیدوارم همتون ۱۰۰ ساله بشین و هر کجای دنیا هستین؛ سلامتی، شادی، سرزندگی، موفقیت و اعصاب و روان راحت... هیچ‌کدومش، هیچ‌وقت ازتون دور نشه ...❤️

زیباترین کارت قرمز بازی فوتبال⚽️🐈

خب اینم از بلژیک ک رد شدیم ولی عجب قرمزی زدیم بهشون سلام رفقا🙌

آدمای بزرگ اگه پایینِ مجلسم بشینن ^^چایی رو از اونجا میچرخونن!^^ شب بخیر رفیق