ar
Feedback
کافه قلم

کافه قلم

الذهاب إلى القناة على Telegram

هنر هشتم؛ انسان بودن و انسان ماندن تا آخره!!! بقیه‌ی چیزا خزعبلاته. چرا ک : از هزاران یک نفر، در رتبه انسان می‌شود!!! ارتباط باادمین> @Kaffegh

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام کافه قلم

تُعد قناة کافه قلم (@kaffeeghalam) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 22 465 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 499 في فئة الكتب والمرتبة 14 939 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 22 465 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 939، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -32، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.60‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 6.20‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 280 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 392 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 132.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, شبت, لحظه, بخیر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
هنر هشتم؛ انسان بودن و انسان ماندن تا آخره!!! بقیه‌ی چیزا خزعبلاته. چرا ک : از هزاران یک نفر، در رتبه انسان می‌شود!!! ارتباط باادمین> @Kaffegh

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الكتب.

22 465
المشتركون
-3224 ساعات
-2047 أيام
-1 93930 أيام
أرشيف المشاركات
- زن: روز خیلی بدی بود، یه چیزی بگو حالمو خوب کنه. "و مرد نام او را چند باره تکرار کرد...!" |دیلیپ وئرما| شب بخیر رفقا

اینم از صدای خدایی ک برات پیدا کردم

دوست خوبم تو از اومدن تابستون ناراحت نیستی ،هی نگو واه واه بازم جهنم اومد، تو اگه جیبت پر باشه، یه ویلا باغ داشته باشی، با یه تویوتا fj زیر پات و اون کناریت؛ بیابان ربع الخالی برات بهشته، چ برسه ب تابستون. اگه هم مثل من ۸تت گرو ۹ت باشه، حتی زیر یه متر برفم باشی فک میکنی داخل آتشفشانی. اوکی؟ :))

یکم اعصابم خورد شد سر صبحی، سختی و مشکلات و خیلی چرند پرندهای روزگار باعث می‌شه آدم برای حتی صدای بهم خوردن کلیدای تو دستش دیوونه بشه، گاهی هم حق داریماا ولی خب دیگه دنياست دیگه چ می‌شه کرد، خلاصه ببخشید و سلام رفقا :)🙌

امروز دیدم ، طرف تو کانالش یک پست رو حداقل تو یک ماه ۴ بار زده، و اعضاش هر بار همون پست تکراری رو دوباره لایک زدن . ۵ روز پیشم زده؛ (امروز تابستون شروع شد) همین ۴ تا کلمه، فقط همین ۴ کلمه ک نه معنی خاصی داره نه مفهومی، اعضاش ۸۵۰ تا ری‌اکشن زدن ک هیچ، ۱۱ تا هم ستاره زدن..ستاره . ما هم اینجا خودمونو میکشیم محتواهای تازه و دست اول ک تو هيچ کانالی نیست،تولید می‌کنیم، بهترین پست‌ها و موزیک ها رو ک زیباترین معنی ها رو دارن، گلچین می‌کنیم میزنیم کانال و مهمش اینکه تو کانالمون هيچ پستی رو دوباره تکرار نمیکنیم، همه‌ی پست‌هامون فقط یک بار زده شدن؛ نه تبلیغات میزنیم، نه پست تکراری میرنیم، با این حال، هی هر روز هر روز میریم میگیم ری‌اکشن بزنید، ری‌اکشن بزنید، بعدشم هی لفت می‌دن، هر کانالی رو نگاه میکنم می‌بینم ، تو یک روز هزار تا تبلیغات میزنن، و یکی دو تا پست، ک اونم ۴۰ بار تکرار شدن، ولی اعضاش هر بار ری‌اکشن میزنن و لفت هم نمیدن، این‌جاست ک آدم می‌فهمه هر چقدر هم خودتو بکشی؛ (اگه جای درستی، نباشی، الماس هم باشی،ارزشی نداری!) من امروز اینو با تمام وجود و گوشت و پوست و استخون و روحم حس کردم!

دوست بسیار عزیزم اگه موقع تماشا ب پست‌ها از ری‌اکشن هم استفاده کنی خوشحال میشم

آقای قاضی، منم می‌دونم تو زندگی سختی، غصه، مشکلات، بیماری، گریه، جنگ، ویرانی، گرانی، شکست، استرس، اضطراب، دلهره، دلشوره، مصیبت...؛ می‌شه؛ اما می‌گم کاش گاهی‌ام وسطِ این‌همه سربالایی و سراشیبی، و کنار این‌همه غم و رنج... یه دو سه کیلومتر راه هموار؛ یکی دو ترم هم شادی و آسودگی تجربه می‌کردیم بد نمی‌شد. نه؟🥺 #ناهید_غلمانی_خامنه شب بخیر رفقا

قبل و بعد از زلزله‌ی ونزوئلا ک دیشب ۷/۵ ریشتر اومده ):
+1
قبل و بعد از زلزله‌ی ونزوئلا ک دیشب ۷/۵ ریشتر اومده ):

خدایا اینا رو دیگه نبینیم صلوات ☠
+1
خدایا اینا رو دیگه نبینیم صلوات ☠

این‌روزا ب جای رفتن به هایپرمارکت های بزرگ، تا جایی ک می‌تونیم از کسب‌وکارهای کوچیک، از سوپری سر کوچه، نونوایی محل و پیج‌های کوچیک خرید کنیم.حتی اگه خریدی هم نداریم، یه استوری، یا یه کامنتِ خوب بزنیم، گاهی بیشتر از خودِ خرید کمک می‌کنه. هوای هم‌دیگه رو داشته باشیم؛ این‌روزا بیشتر از هر وقت دیگه‌ای به‌هم‌ نیاز داریم. //سلام رفقا

چیزی نیست؛ همان عبارتی‌ست که هر وقت آن را می‌گوییم، یعنی درونمان لبریز از همه چیز است. /شب بخیر رفقا

الهی‌ فدات شم ایران بانو جان🥹

اِمریکا خطاب ب ایران : ما اورانیومت رو ب چنگ آوردیم. روح و جانت رو زخمی کردیم، بچه‌هاتو ازت گرفتیم، هم عالی حرفمونو ب کرسی نشوندیم، و با چند ترفند خیلی ظریف ک تو خوابم نمی‌تونی ببنی، هم هزار سال ب عقب روندیمتون، هم بازار جهالت و خرافات رو تو خاکت بیشتراز پیش پررونق کردیم، بدون اینکه کسی روحش باخبر بشه؛ جوری ک حتی تحصیل کرده‌هات هم ب جهل رو بیارن، بعدشم یه دکترا بهت دادیم با یه عالمه ذرت و سویا ک ببری بریزی جلو ملتت ک دیگه نگن مرگ بر آمریکا. مبارکت باشه هاهاهاها... دیگه چی میخوای؟ حالا برو طبلتو بکوب، قمتو بزن! // سلام رفقا // البته سلامم ب اون رفقایی ک با گفته‌هام موافقن و با خوندن این متن لفت نمیدن.

کوروش بزرگ از ۲۵۰۰ سال پیش تا ۱۴۰۵ الان
کوروش بزرگ از ۲۵۰۰ سال پیش تا ۱۴۰۵ الان

«گاهی باید پذیرفت که بعضی از درها قرار نیست باز شوند؛ نه به این دلیل که کلیدی نداریم، بلکه به این خاطر که آن طرفِِ در، دیگر چیزی برای ما وجود ندارد. گذشتن، بزرگترین هنری است که یک انسان می‌تواند بیاموزد.» //سلام رفیق//

📣یه خبر خوش ⏺ وزارت خزانه‌داری آمریکا مجوز داد که ایران بتونه تا ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) ۲۰۲۶ نفت خام، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی‌شو بفروشه. طبق این مجوز، حتی واردات این محصولات ایرانی به خود آمریکا هم مجازه و توی لیست معاملات مجاز قرار گرفته.

از وقتی اعتراضات و جنگ شد و نت‌ها قطع شد و حالمون هیچ خوب نبود و الانم زیاد خوب نیست و ب زور می‌گذرونیم این روزا رو؛ از بهمن ماه ب این‌ور تبریک برای متولدین نگفتیم و الان همشون یک‌جا می‌گم بهمن ماهی‌ جان تولدت مبارک🎂 اسفند ماهی جان تولدت مبارک🎂 فروردین ماهی جان تولدت مبارک🎂 اردیبهشت ماهی جان تولدت مبارک🎂 خرداد ماهی جان تولدت مبارک🎂 و تیر ماهی جان تولدت مبارک🎂 امیدوارم همتون ۱۰۰ ساله بشین و هر کجای دنیا هستین؛ سلامتی، شادی، سرزندگی، موفقیت و اعصاب و روان راحت... هیچ‌کدومش، هیچ‌وقت ازتون دور نشه ...❤️

زیباترین کارت قرمز بازی فوتبال⚽️🐈

خب اینم از بلژیک ک رد شدیم ولی عجب قرمزی زدیم بهشون سلام رفقا🙌

آدمای بزرگ اگه پایینِ مجلسم بشینن ^^چایی رو از اونجا میچرخونن!^^ شب بخیر رفیق

کافه قلم - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @kaffeeghalam