ch
Feedback
𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز

𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز

前往频道在 Telegram

موسسه مشاوره‌ای-آموزشی کولایز 🌱 اینجا بنگاه مشاوره‌ای نیست ⭕️ به نتایجمون افتخار میکنیم 💎 ‌🏛 ثبت‌نام و سوال مشاوره‌ای 👈 @kolyze_hq 👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze

显示更多

📈 Telegram 频道 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز 的分析概览

频道 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز (@kolyze) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 30 158 名订阅者,在 教育 类别中位列第 6 405,并在 伊朗 地区排名第 11 322

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 30 158 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -2 099,过去 24 小时变化为 -55,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 7.61%。内容发布后 24 小时内通常能获得 5.82% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 295 次浏览,首日通常累积 1 755 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 53
  • 主题关注点: 内容集中在 میانگین, جا, مبحث, ایراد, دندون 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
موسسه مشاوره‌ای-آموزشی کولایز 🌱 اینجا بنگاه مشاوره‌ای نیست ⭕️ به نتایجمون افتخار میکنیم 💎 ‌🏛 ثبت‌نام و سوال مشاوره‌ای 👈 @kolyze_hq 👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

30 158
订阅者
-5524 小时
-3967
-2 09930
帖子存档
نقشه راه زیست نهایی 🗺 ❗️با کدوم فصل شروع کنم؟ ❗️با فصلای نخونده چیکار کنم؟ 📅برای هر فصل چند روز وقت بذارم؟ 📘سوال نهایی حل کنم؟
عضویت در کانال کولایز: 💎@kolyze ثبت‌نام مشاوره تخصصی: 🏛 @kolyze_hq

برگردیم سر حرفای قبلیمون😌

اگه میخواین این مطالبه جواب بده این ویسو گوش کنین و برای هر کانال و ادمین فعال تو این حوزه بفرستین
همون طوری که بنری میشه ناشناس و دایرکت کانال و پیوی منو سوراخ میکنین اینم متقابلا انجام بدین❤️

حالا خوشحالم که بازم بهش رسیدین🙂 آیا احتمال داره نتیجه بده؟ احتمالش کمه ولی هرچی باشه بازم احتمالش خیلی بیشتر از اون مطالبه قبلیه. چرا؟👇
هم همصدایی گروه های مختلف دانش اموزی رو داره چون همه معتقدن فرجه ها خوب نیست مطالبه به حقی هست محدودیت هایی که آ.پ میگفت رو نداره دیگه و عملی تره یه درخواست منعطفه و توپو میندازه تو زمین آ.پ(بهترین سبک مطالبه همین مطالبه های منعطف هستن) از اون حرفای پوپولیستی زردی که تو مطالبه قبلی بود خبری نیست
شما خودتون رو برای همون برنامه قبلی اماده کنین که اگه نشد هم ضرر نکنین پس بشینین درستون رو بخونین ولی این مطالبه به حق رو هم داشته باشین میشه موازی باهم پیش برد بدون اینکه آسیبی به هر کدوم وارد بشه
درگیر جوسازی و فضاسازی گروه ها هم نشین اخرش معلوم میشه کی واقعا طرف دانش اموزه و کی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره

‌ کاش از همون اول حرف شمارو گوش میکردیم و این مطالبه رو دنبال میکردیم نه اینکه بعد این همه وقت و انرژی گذاشتن روی تعویق کل امتحانا به بعد نهایی تازه الان بهش برسیم🤦‍♀

بالاخره بعد این همه داستان به حرفی که از اول گفتم رسیدین🙂 الان این خیللللی خواسته منطقی تر و درست تریه بین بچه ها هم افتراق
بالاخره بعد این همه داستان به حرفی که از اول گفتم رسیدین🙂 الان این خیللللی خواسته منطقی تر و درست تریه بین بچه ها هم افتراق نمیوفته اصلاح فرجه های نهایی و چینش خواسته درستی هست که میشه روش حساب کرد

🔥بحث زیست گرمه، بیاین بهتون استراتژی مرور زیست توی همین مدت باقی مونده رو بگم ❓با کدوم فصل شروع کنیم؟ ❓کدوم فصل رو میتونیم برای فرجه نگه داریم؟

زیر و بم زنجیره انتقال الکترون⚡️ 🫴اینم یه سوال قطعی دیگه! شکل رو مرحله به مرحله برات توضیح دادم شب‌هم بیا یسوال نهایی ازش حل کن که مطمئن شی یاد گرفتی😎 @kolyze

حوار های خیلی عادی توی عربی: صبحتون بخیر 😂

یه بند جنجالی داره درباره بچه های ترمیم مجدد گفته اگه تو امتحان غیبت داشته باشن نمره اون امتحان (فقط اون امتحان) صفر درنظر گرفته میشه یعنی تو اون امتحانی که غیبت کردین دیگه به سوابق قبلیتون رجوع نمیکنن و همون صفر رو در نظر میگیرن پس اگه ترمیم مجددی هستین تحت هیییییچ شرایطی غیبت نکنین

شیوه نامه جدید ترمیم رو الان دیدم و فردا میشینم کامل بررسیش میکنم ولی چیزی که نظرمو جلب کرد و الان لازم دیدم بگم اینکه طبق شیوه نامه جدید، برای ترمیم اولی ها اخرین نمره حساب میشه نه اون نمره ای که بیشترین ترازو داره

نکته خوانی یا نکته دانی ؛ مسئله این است یکی از اساسی ترین مواردی که این مدت میبینم و میشنوم اینکه
اقا من تو زیست این همه نکته رو چیکار کنم؟ چطوری بخونم نکاتو؟ نکاتو ایکیو رو چیکار کنم؟ جزوه نکته بمب فلان دبیرو بخونم یا نه
‌ ‌💔 اصلا شاید بتونم بگم یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست داوطلب ها تو زیست کنکور و پیشرفت نکردن تو جمع بندی همین مسئله هست ❤️ ویسو گوش کنین تا بهتر متوجه بشین باید چیکار کنین🙂

اقا یه چیز مهم دارم بینتون میبینم که باید بهش پرداخته بشه یه ویس میزارم حتما گوش کنین
فقط بگم که این ویس سال قبل ریکورد شده ولی اونقد مهمه که باید الانم گوش کنین

ولی داستان زمانی مهمتر میشه که بدونین این قضیه چه تاثیری گذاشته رو رتبشون : تراز کنکور مبینا ۹۶۴۹ بود و تراز نهاییش ۱۰۰۰۶ رتبه کشوری مبینا شد : ۳۱۶۹
رتبه مبینا تو منطقه ۲ : ۱۴۵۸
این دانش آموز که نمراتشو گذاشتم(دانش آموز ما نیست) تراز کنکورش ۹۴۷۱ بود و تراز نهاییش ۱۰۳۴۵ رتبه کشوریش چند شده؟ ۲۴۲۲
رتبش تو منطقه ۱ : ۸۰۹
یعنی همین چند صدم ها کاری کرده که با اینکه تراز کنکور این دانش اموز تقریبا ۲۰۰ تا پایین تره ، تو رتبه کشوریش ۷۴۷ تا جلو بیوفته
حالا متوجه تاثیر نهایی و همین چند صدم ها که براتون مهم نیست شدین یا نه؟🙂

تراز نهایی این دانش آموز ۱۰۳۴۵ هست
دینی ۲۰ | ترازش : ۱۲۱۷۰ عربی ۱۹ | ترازش : ۸۷۹۶ ادبیات ۱۹.۵ | ترازش : ۱۱۱۴۱ زبان ۱۸.۵ | ترازش : ۸۵۹۵
سلامت ۱۷.۲۵ | ترازش : ۹۸۵۲ هویت ۱۹ | ترازش : ۱۱۰۳
شیمی ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۰۳۰۰ زیست ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۱۴۱۹ فیزیک ۲۰ | ترازش : ۱۰۴۰۵ ریاضی ۲۰ | ترازش : ۱۰۷۷۲
حالا میتونین متوجه بشین که تاثیر این چند صدم ها تو نهایی چیه🙂

اینو جواب بدین که درس خیلی بزرگی قراره ازش بگیرین😌
عاشق اوناییم که ری اکشن خارج از چارچوب میزنن😂🤦‍♂

دیروز دیدیم که مبینا با این نمره ها ترازش ۱۰۰۰۶ شده بود حالا به نظرتون یه دانش آموز با این اختلاف نمرات نسبت به مبینا، ترازش چطوریه؟
دینی ۲۵. بیشتر | عربی ۲۵. بیشتر | فارسی ۵. بیشتر | زبان مثل هم | هویت و سلامت یک نمره کمتر | فیزیک و ریاضی مثل هم | شیمی ۲۵. بیشتر | زیست ۲۵‌. کمتر
همین چند صدم ها چه تاثیری داشته؟ 🔥ترازش حداقل ۵۰۰ تا بیشتر از مبیناست ❤️‍🔥ترازش بیشتر از مبیناست ولی اختلافشون خیلی کمه 🤝ترازش با مبینا یکی میشه تقریبا 💯تراز مبینا ازش بیشتر میشه ولی حداکثر ۱۰۰ تا اینا

#به_افتخار_مشاورم در کولایز همیشه به روی بچه ها بازه به این دلیل🩵🤞
#به_افتخار_مشاورم در کولایز همیشه به روی بچه ها بازه به این دلیل🩵🤞

همه قوانین ترمیم به صورت یک جا :
ترمیم اولی ها : حق انتخاب دارین و میتونین هم تک درس هم تمام دروس ثبت نام کنین بین نمرات امسال و سال قبل نمره ای لحاظ میشه که بیشترین تراز رو براتون داشته باشه اگه تو امتحان یه درس غیبت کنین، فقط برا اون درس نمره قبلیتون رو لحاظ میکنن
ترمیم مجددی ها : باید همه درسارو ترمیم کنین کدوم نمره براتون لحاظ میشه؟ آخرین نمره ؛ نه اونی که بیشترین ترازو داشته باشه . پس حتی اگه کمتر بگیری همین لحاظ میشه اگه حتی تو یه امتحان غیبت کنین تمام نمرات امسالتون از بین میره و نمره های قبلیتون لحاظ میشه
کسایی که بعضی دروس رو قبلا ترمیم کردن و بعضی رو نکردن : دروسی که قبلا ترمیم نکردین رو میتونین تک درس ترمیم کنین و بالاترین تراز براتون درنظر گرفته میشه؛ اما حتی اگه یکی از دروسی که قبلا ترمیم کردین رو دوباره امتحان بدین، باید همه دروس رو انتخاب کنین و تو این حالت آخرین نمره براتون لحاظ میشه
غیبت هم جزو دفعات ترمیم حساب نمیشه