𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز
موسسه مشاورهای-آموزشی کولایز 🌱 اینجا بنگاه مشاورهای نیست ⭕️ به نتایجمون افتخار میکنیم 💎 🏛 ثبتنام و سوال مشاورهای 👈 @kolyze_hq 👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز
تُعد قناة 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز (@kolyze) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 30 158 مشتركاً، محتلاً المرتبة 6 405 في فئة التعليم والمرتبة 11 322 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 30 158 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -2 099، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -55، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 7.61%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.82% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 295 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 755 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 53.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل میانگین, جا, مبحث, ایراد, دندون.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“موسسه مشاورهای-آموزشی کولایز 🌱
اینجا بنگاه مشاورهای نیست ⭕️
به نتایجمون افتخار میکنیم 💎
🏛 ثبتنام و سوال مشاورهای 👈 @kolyze_hq
👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده
رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.
عضویت در کانال کولایز: 💎@kolyze ثبتنام مشاوره تخصصی: 🏛 @kolyze_hq
همون طوری که بنری میشه ناشناس و دایرکت کانال و پیوی منو سوراخ میکنین اینم متقابلا انجام بدین❤️
هم همصدایی گروه های مختلف دانش اموزی رو داره چون همه معتقدن فرجه ها خوب نیست مطالبه به حقی هست محدودیت هایی که آ.پ میگفت رو نداره دیگه و عملی تره یه درخواست منعطفه و توپو میندازه تو زمین آ.پ(بهترین سبک مطالبه همین مطالبه های منعطف هستن) از اون حرفای پوپولیستی زردی که تو مطالبه قبلی بود خبری نیستشما خودتون رو برای همون برنامه قبلی اماده کنین که اگه نشد هم ضرر نکنین پس بشینین درستون رو بخونین ولی این مطالبه به حق رو هم داشته باشین میشه موازی باهم پیش برد بدون اینکه آسیبی به هر کدوم وارد بشه
درگیر جوسازی و فضاسازی گروه ها هم نشین اخرش معلوم میشه کی واقعا طرف دانش اموزه و کی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره
اقا من تو زیست این همه نکته رو چیکار کنم؟ چطوری بخونم نکاتو؟ نکاتو ایکیو رو چیکار کنم؟ جزوه نکته بمب فلان دبیرو بخونم یا نه 💔 اصلا شاید بتونم بگم یکی از اصلیترین دلایل شکست داوطلب ها تو زیست کنکور و پیشرفت نکردن تو جمع بندی همین مسئله هست ❤️ ویسو گوش کنین تا بهتر متوجه بشین باید چیکار کنین🙂
فقط بگم که این ویس سال قبل ریکورد شده ولی اونقد مهمه که باید الانم گوش کنین
رتبه مبینا تو منطقه ۲ : ۱۴۵۸این دانش آموز که نمراتشو گذاشتم(دانش آموز ما نیست) تراز کنکورش ۹۴۷۱ بود و تراز نهاییش ۱۰۳۴۵ رتبه کشوریش چند شده؟ ۲۴۲۲
رتبش تو منطقه ۱ : ۸۰۹یعنی همین چند صدم ها کاری کرده که با اینکه تراز کنکور این دانش اموز تقریبا ۲۰۰ تا پایین تره ، تو رتبه کشوریش ۷۴۷ تا جلو بیوفته
حالا متوجه تاثیر نهایی و همین چند صدم ها که براتون مهم نیست شدین یا نه؟🙂
دینی ۲۰ | ترازش : ۱۲۱۷۰ عربی ۱۹ | ترازش : ۸۷۹۶ ادبیات ۱۹.۵ | ترازش : ۱۱۱۴۱ زبان ۱۸.۵ | ترازش : ۸۵۹۵
سلامت ۱۷.۲۵ | ترازش : ۹۸۵۲ هویت ۱۹ | ترازش : ۱۱۰۳
شیمی ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۰۳۰۰ زیست ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۱۴۱۹ فیزیک ۲۰ | ترازش : ۱۰۴۰۵ ریاضی ۲۰ | ترازش : ۱۰۷۷۲حالا میتونین متوجه بشین که تاثیر این چند صدم ها تو نهایی چیه🙂
عاشق اوناییم که ری اکشن خارج از چارچوب میزنن😂🤦♂
دینی ۲۵. بیشتر | عربی ۲۵. بیشتر | فارسی ۵. بیشتر | زبان مثل هم | هویت و سلامت یک نمره کمتر | فیزیک و ریاضی مثل هم | شیمی ۲۵. بیشتر | زیست ۲۵. کمترهمین چند صدم ها چه تاثیری داشته؟ 🔥ترازش حداقل ۵۰۰ تا بیشتر از مبیناست ❤️🔥ترازش بیشتر از مبیناست ولی اختلافشون خیلی کمه 🤝ترازش با مبینا یکی میشه تقریبا 💯تراز مبینا ازش بیشتر میشه ولی حداکثر ۱۰۰ تا اینا
ترمیم اولی ها : حق انتخاب دارین و میتونین هم تک درس هم تمام دروس ثبت نام کنین بین نمرات امسال و سال قبل نمره ای لحاظ میشه که بیشترین تراز رو براتون داشته باشه اگه تو امتحان یه درس غیبت کنین، فقط برا اون درس نمره قبلیتون رو لحاظ میکنن
ترمیم مجددی ها : باید همه درسارو ترمیم کنین کدوم نمره براتون لحاظ میشه؟ آخرین نمره ؛ نه اونی که بیشترین ترازو داشته باشه . پس حتی اگه کمتر بگیری همین لحاظ میشه اگه حتی تو یه امتحان غیبت کنین تمام نمرات امسالتون از بین میره و نمره های قبلیتون لحاظ میشه
کسایی که بعضی دروس رو قبلا ترمیم کردن و بعضی رو نکردن : دروسی که قبلا ترمیم نکردین رو میتونین تک درس ترمیم کنین و بالاترین تراز براتون درنظر گرفته میشه؛ اما حتی اگه یکی از دروسی که قبلا ترمیم کردین رو دوباره امتحان بدین، باید همه دروس رو انتخاب کنین و تو این حالت آخرین نمره براتون لحاظ میشهغیبت هم جزو دفعات ترمیم حساب نمیشه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
