ch
Feedback
chloroform

chloroform

前往频道在 Telegram

مرا که فکر میکنم پایان غم انگیزی خواهم داشت …

显示更多
549
订阅者
+324 小时
+37
+730

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+17
在1个频道中
五月 '26
+15
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+5
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+7
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+5
在2个频道中
Get PRO
十二月 '25
+7
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+17
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+4
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+15
在1个频道中
Get PRO
七月 '25
+5
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+8
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+30
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+8
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+15
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+18
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+20
在1个频道中
Get PRO
十月 '24
+32
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+21
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+27
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+20
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+20
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+25
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+23
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+44
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+28
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+26
在1个频道中
Get PRO
十二月 '23
+464
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
26 六月0
25 六月+3
24 六月+1
23 六月0
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月+1
14 六月+1
13 六月+1
12 六月+3
11 六月+2
10 六月+1
09 六月0
08 六月0
07 六月+1
06 六月0
05 六月0
04 六月+1
03 六月+1
02 六月0
01 六月+1
频道帖子
🫩
🫩

2
没有文字...
91
3
没有文字...
84
4
strangerx - Faces Change Soul Blues Jerry s Sound Room.mp3
88
5
OneRepublic-Come home.mp3
89
6
عزادار چیزی باشید که دیدید
87
7
‏"گرمه" کلمه حقیریه در برابر کاری که آفتاب داره باهامون می‌کنه.
89
8
MVINITY-PARSEH-2.mp3
97
9
اینی که تو آینست بعید میدونم نجات دهنده باشه ، فقط خوشگله
103
10
Bahman Behrad - Oon Shab.mp3
106
11
Dominic-Fike-Babydoll-128.mp3
98
12
@O1727O Inner Child - Saaren.mp3
97
13
AmiirSardaar - Aman.mp3
116
14
‏هر کی به اندازه‌ی خودش بخشی از زندگی ما رو دزدید...
99
15
ما عاشق آن‌ها بودیم، واقعا عاشق. علی دایی به چلسی گل می‌زد و مهدوی‌کیا در هامبورگ تشویق می‌شد و ما جان می‌گرفتیم. احمدرضا نیمه‌جان رفت بیمارستان کسری-جایی که بعدها مهسا را از ما گرفتند- و ما سوگوار خاطرات خود شدیم اما او مثل سلحشوری سرمست برگشت. ما حتی طارمی و بیرو و شجاع و رامین را هم دوست داشتیم. اشکان و قدوس را مثل برادران تنی بغل نکردیم؟ معرفت نداشتیم؟ "تیم‌ملی" اسم تیم ما بود، تیمی که طرفدارش بودیم. اما چه کسی می‌تواند بخشی از این مردم را سرزنش کند اگر دیگر خودشان را در تیم سهیم نمی‌بینند؟ غم بزرگ من این است که ما 'دلخوشی‌های جمعی' را کاملا از دست داده‌ایم. از جشن خیابانی بزرگ بعد از بردن آمریکا و حتی باختن به آرژانتین، رسیده‌ایم به شب‌هایی که جام‌جهانی برای بخش بزرگی از مردم مطلقا بی‌اهمیت است. آن تیم سفید زیبا انگار جایی در تاریخ گم شد، مثل بسیاری از زیبایی‌های دیگر. ما تقریبا جز نوروز هیچ روزی را در سال نداریم که یک جشن همگانی باشد. خشم اجتماعی در همین فاصله‌ها رشد می‌کند. . بله، بیرانوند هنوز هم دروازه‌بان خوبی است. اما در تیم منتخب من ناصرخان و احمدرضا و روزبه سینکی ثابتند. از برد ایران دلم گرم می‌شود و از باختش دلگیر می‌شوم، اما برای این تیم نمی‌توانم جشن بگیرم زیرا آن‌ها هرگز نخواستند کنارم عزاداری کنند. دوست دارند ما را خوشحال کنند؟ دمشان گرم. دست مریزاد که از بچه‌های میناب یاد می‌کنند. اما چیزی در بخشی از "ما" خراب شده که درست‌شدنش راحت نیست. شعله‌ای در من مرده که از زمستان‌ها عبورم می‌داد. شاید روزی تیم‌ملی دوباره دلیلی برای همگانی‌شدن رقص در خیابان‌ها شد، شاید. من آرزویش را دارم که دوباره چیزی را ما را-همه‌ی ما را- دور هم جمع کند. اما می‌دانید که، من آدمی هستم که هرگز به آرزویی نرسیده است... ایران، ای جغرافیای رنج و تناقض، آیا هرگز تو را شاد خواهم‌دید؟ #حمیدسلیمی @hamid59salimi
107
16
Did You See III.mp3
101
17
@O1727O - Shayea - Belataklif.mp3
98
18
Ashvan - To Kojayi (1).mp3
94
19
@RapRelease - Cheshmamo Beshoor - Amir Tataloo.mp3
95
20
با گذاشتن استوری مذهبی، فقط گوشیتون به بهشت میره روی اعمال تخمیتون کار کنید.
98