ch
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

前往频道在 Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

显示更多
3 577
订阅者
-124 小时
-27
-6130
帖子存档
لایو پرسش و پاسخ بزاریم؟
Anonymous voting

به صورت کلی اگر کف بالاتر ثبت کنیم میتونه دوباره ناحیه بالا رو ببینه و بالای ۱۰۲ هزار بره اما چون از پایین شدو بلندی داریم وزنه پایین اومدن قیمت بیشتر هست برای حداقل ۵۰درصد شدو. سعی کنید اگر پوزیشن لانگ میگیرید استاپ بزارید حتما و برای سل هم همینطور چون میتونه دوطرف رو هانت کنه! #نظر_شخصی

روز همگی بخیر خب #btc به ۱۰۲ برگشت و یک اصلاح داره میده. زیر ۹۸۰۶۰ ورود کنیم و کلوز داشته باشیم در ۴ ساعته میتونه حرکت کنه تا منشا حرکت که محدوده ۹۵۶۸۰ تا ۹۴۵۶۰ هست. برای ادامه حرکت صعودی من خودم به شخصه منتظر رنج هستم تا صعود چون دامیننس باید کاهشی بشه وگرنه آلتکوین ها تکون نخواهند خورد یا ریزش میکنند باز.

اینم بیتکوین ۱۰۲! دیگه چی میخواین؟ بگم از آسمون پول بباره؟

یک نکته ای سجاد توی گروه مطرح کرد نسبت به اینکه حجم لیکویدی که اعلام کردن کمتر از واقعیت میتونه باشه و بیش از ۲میلیارد دلار پول از بین رفته. یک‌نکته رو من بگم بهتون نوعی اطلاعات عمومی هم هست برای شما: در حوزه بلاکچین ما فعالیت دیفای هم داریم که شامل وام دهی و وام گیری هست یا به اصطلاح میگن barrow و lending. وقتی قیمت ارزی دراپ میکنه به جز معاملاتی که داخل فیوچرز صرافی ها میتونه لیکویید بشه وام هایی هم هستند که میتونند لیکویید بشند. این امار قابل ردیابی هست که دیشب در دیفای چه مقدار وام لیکویید شدند. پس عملا میشه گفت خیلی بیشتر از چیزی که گفته شده پول لیکویید شده و یک رکورد هم هست. در انتها: این ریزش رو گردن تعرفه نندازید. بیتکوین نقدینگی کافی نداشت و مارکت هم جون کافی نداشت برای بالا موندن حداقل ۲ هفته تاکیید بر سیو سود و پایین زدن مارکت بوده پس از نظر من خارج از تصور نبود فقط چیزی که شکه کننده بود دراپ یکباره و طی کردن این ریزش در چند ساعت بود #نظر_شخصی

20250203_154728.jpg2.49 MB

مناسب پس زمینه گوشی. طراحی هوش مصنوعی از یونان باستان
مناسب پس زمینه گوشی. طراحی هوش مصنوعی از یونان باستان

این هفته ریکاوری مارکت رو خواهیم داشت حجم لیکویید شدن ها از زمان کرونا بیشتر شده. مارکت این چند روز آینده ریکاوری میکنه و حتما اگر تا الان استاپ نذاشتید حتما قرار بدید. جلوی ضرر هرجا گرفته بشه منفعت هست. پس فراموش نکنید. برای یک سری ارز ناحیه های خرید یک پله فراهم هست اما ریسک داره، اگر رییک کمتری رو میخواید داشته باشید باید صبر کنید تا روند تغییر کنه و بعد خرید انجام بدید. #نظر_شخصی

عجب مارکتی شد! اتریوم تا ۲۱۰۰ اومد پایین. آلتکوین ها غرق در خون.

بیتکوین بلاخره به ۹۱ هزار تا برخورد کرد

#btc #eth #apt #sol #icp #sui بررسی اوضاع مارکت و دامیننس و موضوع آلتسیزن! ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

۲ساعت و رب دیگه لایو داریم

امشب لایو داریم ولی دیروقته رکورد میشه مثل همیشه.

دامیننس بیتکوین 60%! حال آلتکوین ها داغون

نمودار مارکت کپ بیتکوین و آلتکوین هارو میبینیم که در گذشته همبستگی با حرکت بیتکوین داشت اما در این سایکل بخاطر وجود ETF ها ای
نمودار مارکت کپ بیتکوین و آلتکوین هارو میبینیم که در گذشته همبستگی با حرکت بیتکوین داشت اما در این سایکل بخاطر وجود ETF ها این‌همبستگی عملا فاصله زیادی گرفته.

به پر btc هنوز میتونه باز باشه و تا استاپ فاصله داره. #eth

استاپ خورد.

روی دلاری استاپ زیر 3177

روی جفت ارز ETH/BTC کف سازی شده و سقف برابر و کف بالاتر فعلا ثبت شده. با رعایت استاپ بالا 0.03172 میشه ورود داشت. استاپ 0.03090 میتونه باشه براش. #eth