Blockunity ™
الذهاب إلى القناة على Telegram
آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته میشود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©
إظهار المزيد3 577
المشتركون
-124 ساعات
-27 أيام
-6130 أيام
أرشيف المشاركات
3 578
به صورت کلی اگر کف بالاتر ثبت کنیم میتونه دوباره ناحیه بالا رو ببینه و بالای ۱۰۲ هزار بره اما چون از پایین شدو بلندی داریم وزنه پایین اومدن قیمت بیشتر هست برای حداقل ۵۰درصد شدو.
سعی کنید اگر پوزیشن لانگ میگیرید استاپ بزارید حتما و برای سل هم همینطور چون میتونه دوطرف رو هانت کنه!
#نظر_شخصی
3 578
روز همگی بخیر
خب #btc به ۱۰۲ برگشت و یک اصلاح داره میده.
زیر ۹۸۰۶۰ ورود کنیم و کلوز داشته باشیم در ۴ ساعته میتونه حرکت کنه تا منشا حرکت که محدوده ۹۵۶۸۰ تا ۹۴۵۶۰ هست.
برای ادامه حرکت صعودی من خودم به شخصه منتظر رنج هستم تا صعود چون دامیننس باید کاهشی بشه وگرنه آلتکوین ها تکون نخواهند خورد یا ریزش میکنند باز.
3 578
یک نکته ای سجاد توی گروه مطرح کرد نسبت به اینکه حجم لیکویدی که اعلام کردن کمتر از واقعیت میتونه باشه و بیش از ۲میلیارد دلار پول از بین رفته.
یکنکته رو من بگم بهتون نوعی اطلاعات عمومی هم هست برای شما:
در حوزه بلاکچین ما فعالیت دیفای هم داریم که شامل وام دهی و وام گیری هست یا به اصطلاح میگن barrow و lending.
وقتی قیمت ارزی دراپ میکنه به جز معاملاتی که داخل فیوچرز صرافی ها میتونه لیکویید بشه وام هایی هم هستند که میتونند لیکویید بشند.
این امار قابل ردیابی هست که دیشب در دیفای چه مقدار وام لیکویید شدند.
پس عملا میشه گفت خیلی بیشتر از چیزی که گفته شده پول لیکویید شده و یک رکورد هم هست.
در انتها:
این ریزش رو گردن تعرفه نندازید.
بیتکوین نقدینگی کافی نداشت و مارکت هم جون کافی نداشت برای بالا موندن
حداقل ۲ هفته تاکیید بر سیو سود و پایین زدن مارکت بوده پس از نظر من خارج از تصور نبود فقط چیزی که شکه کننده بود دراپ یکباره و طی کردن این ریزش در چند ساعت بود
#نظر_شخصی
3 578
این هفته ریکاوری مارکت رو خواهیم داشت
حجم لیکویید شدن ها از زمان کرونا بیشتر شده.
مارکت این چند روز آینده ریکاوری میکنه و حتما اگر تا الان استاپ نذاشتید حتما قرار بدید.
جلوی ضرر هرجا گرفته بشه منفعت هست.
پس فراموش نکنید.
برای یک سری ارز ناحیه های خرید یک پله فراهم هست اما ریسک داره، اگر رییک کمتری رو میخواید داشته باشید باید صبر کنید تا روند تغییر کنه و بعد خرید انجام بدید.
#نظر_شخصی
3 578
#btc #eth #apt #sol #icp #sui
بررسی اوضاع مارکت و دامیننس و موضوع آلتسیزن!
‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️
DYOR
💠Blockunity
3 578
نمودار مارکت کپ بیتکوین و آلتکوین هارو میبینیم که در گذشته همبستگی با حرکت بیتکوین داشت اما در این سایکل بخاطر وجود ETF ها اینهمبستگی عملا فاصله زیادی گرفته.
3 578
روی جفت ارز ETH/BTC کف سازی شده و سقف برابر و کف بالاتر فعلا ثبت شده.
با رعایت استاپ بالا 0.03172 میشه ورود داشت.
استاپ 0.03090 میتونه باشه براش.
#eth
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
