POSITIVE WAVE
前往频道在 Telegram
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
显示更多📈 Telegram 频道 POSITIVE WAVE 的分析概览
频道 POSITIVE WAVE (@waveplus) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 28 239 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 4 332,并在 伊朗 地区排名第 12 034 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 28 239 名订阅者。
根据 24 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -291,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 18.06%。内容发布后 24 小时内通常能获得 15.14% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 100 次浏览,首日通常累积 4 274 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 45。
- 主题关注点: 内容集中在 مذاکره, ترامپ, سهم, همت, توافق 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.
نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.”
凭借高频更新(最新数据采集于 25 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。
28 239
订阅者
-624 小时
-177 天
-29130 天
帖子存档
28 237
شستا صبح صف فروش بود، الان ۲ میلیارد صف خرید
منفی ها رو جارو کردن
در روند صعودی نوسانگیری ممنون✋
28 237
Repost from پیکنیک تحلیل
گویا ابتدای بازار فروشندهها عصبی هستن و بازار رو منفی کردند.
یواش برادر، جاش میمونه..
@PiknikAnalyst
28 237
#مهم
به گفته واردکننده ها ثبت سفارش دلار ۷۰ هزار تومانی متوقف شده و تامین و تخصیص ارز کلا به تالار دوم منتقل شده است.
طبق شنیده ها دلار ترجیحی به نرخ ۷۰ تومان خواهد رسید (احتمالا برای چند نهاده خاص عددی بین ۲۸،۵۰۰ و ۷۰،۰۰۰ تومان)
28 237
نرخ فروش شرکت کارند نسبت به ۶ ماهه اول دوبرابر شده، سود نیمه دوم کارند عالی خواهد بود
خداروشکر نرخ طلا دستوری نیست🤲
#وخارزم یک دارایی امن هست، ۲ سال سهامداری کنید تا به همچیز برسید✋
28 237
Repost from POSITIVE WAVE
#وخارزم تعدیل نشده از روند نزولی خارج شده و مقاومت رو با حجم خوبی شکسته
@waveplus
28 237
مصرف کنندگان، تورم درست نمیکنند.
تولید کنندگان، تورم درست نمیکنند.
صادر کنندگان و واردکنندگان تورم درست نمیکنند.
تورم فقط توسط دولت، با چاپ پول و هزینه کردن بیش از آن چه مقرر شده، رخ میدهد.
کله پوکها بفهمید.
28 237
💠 خبر مهم برای #وبصادر و #فخوز
🔹 بانک صادرات اعلام کرد که پیگیر طلب 175 میلیون یورویی خود از فولادخوزستان است.
#وخارزم
28 237
🌟🌟طلای ۱۸ عیار به گرمی ۱۳ میلیون تومن رسید!
#طلای _24 عیار به گرمی ۱۷.۵ میلیون رسیده
حواستون باشه معدن طلا فروشی نیست، مفت نفرپشید (#وخارزم✌️)
#وخارزم نصف تولید ۶ ماهه اول رو گرمی تقریبا ۱۰ میلیون تومان فروخته، نیمه دوم با موجودی ۶ ماهه اول ۲۲۰ کیلو گرم دارد، ۷۵ درصد نسبت به ۶ ماهه اول قیمت طلا افزایش پیدا کرده
@waveplus
28 237
📌 با هر بار رصد بازار، فاصله معناداری میان قیمتهای فعلی بورس و نرخ مؤثر دلاریِ حدود ۱۰۰ هزار تومان مشاهده میشود. در سوی دیگر، نرخ دلار از مرز ۱۲۶ هزار تومان عبور کرده و شواهد نشان میدهد اراده، توان و مدیریتی برای بازگرداندن آن به سطوح پایینتر وجود ندارد.
📌 در شرایطی که برخی فعالان همچنان انتظار «اصلاح» و برخی دیگر «استراحت» بازار را دارند، باید توجه داشت که دلار از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰ درصد رشد کرده است، در حالی که بازار سهام هنوز به سطوح ارزشی معادل دلار ۸۰ هزار تومانی نیز نرسیده است.
📌 با این فاصله ارزشگذاری و شتاب رشد متغیرهای کلیدی، از دست دادن حتی یک روز بازار میتواند هزینهزا باشد و ضرورت توجه به سهام دارای پتانسیل بنیادی و ارزندگی را دوچندان میکند/ کانال تحلیلی بازار سرمایه
28 237
#انس_جهانی آماده شده برای شکستن سقف تاریخی و فتح سقف های جدید.
#مس هم در حال زدن سقف های جدید
#وخارزم✌️
@waveplus
28 237
Repost from Dr. Khajenasiri
❇️ نقدینگی جان بازار است ؛ غنیمت شمریدش صحبت!
🔹صدای پای ورود نقدینگی تازه به بازار سهام به گوش میرسد. نقدینگی که بالاخره پس از گذر از هزارتوی نگرانیها و ریسکها، سوءمدیریتها و بیمهریها
با احتیاط راضی شده تا قدم به این بازار بگذارد.
۵ سال پیش ارزش معاملات متوسط روزانه بورس حدود ۶ دهم درصد نقدینگی کشور بود. امروز این نسبت ۸ صدم درصد است؛ یعنی ۸۷ درصد کمتر!! تا بازگشت به اوج راه درازی در پیش داریم. قدم نقدینگی روی تخم چشم بازار!
نبود نقدینگی بزرگترین عاملی بوده که باعث شده در سالهای اخیر این دارایی ارزشمند چون خریداری ندارد به قیمت نرسد؛ حکایت الماسی که در نبود پول برای خرید آن ،به قیمت زغال هم معامله نمیشود.
🔹همه آنانکه در کشتی این بازار امروز دستی بر سکان دارند یا بادبان، باید در کنار هم مواظب نقدینگی عزیز باشند و فرش قرمزی را که برایش پهن شد از زیر پایش نکشند. نقدینگی همه چیز این بازار است. لطفاً چشمتان را از آن شاخص بیمصرف بردارید و جریان سرمایه نو، این روح زندگی بازار را تکریم کنید.
🔻لطفاً:
۱- دوستان سازمان و اقمار وابسته! به هیچوجه مقررات بازار را شبانه تغییر ندهید. کاری نکنید که عدمقطعیت در مقررات، عدماطمینانی را در دل نازک این نقدینگی بکارد. لطفاً تا اطلاع ثانوی دستهای بیقرار را در جایی دیگر مشغول کنید. اگر سرتان خلوت بود بهجای ور رفتن با قواعد بازار، لطفاً تلاش کنید که در مملکت مقرراتی برای خالیکردن جیب شرکتهای بورسی تصویب نشود.
۲- با رشد قیمت سهام سرِ جنگ نداشته باشید. اصطلاحات زرد «حباب»، «بالاتر از ارزش ذاتی»، «رشد نامتعارف» افکار را تنویر نمی کند، مشوش میکند. اگر جایی احساس میکنید باید به سرمایهگذاران در تصمیمسازی بهتر کمک کنید، انتشار اطلاعات تحلیلی حول آن سهم را تقویت کنید. ارتقای کارایی و شفافیت زمان و هزینه میخواهد. برای سالم کردن بازار راههای میانبری همچون استفاده از اطلاعیههای یکخطی با عبارتهای زرد ژورنالیستی، بستن و بازکردن نماد و دستکاری حجم مبنا وجود ندارد.
۳- بازارگردانی قاعده دارد!
سفارشات بازارگردان باید دوطرفه باشد. باید در بازار حل شود نه اینکه بازار را در خود حل کند. بازار را به یک سمت هل ندهد. عطشکشی نکند. لطفاً برای بازارگردانهای محترم کلاس توجیهی بگذارید تا اشتباهاً بهجای عمقبخشیدن به بازار، گور بازار را نکنند. این نقدینگی آمده تا در بازار عمیق شنا کند؛ آن را در عمق بازار دفن نکنند.
۴- توجه کنید اثر بازار از سوی سهامداران بزرگ (market impact) یا همان قلدری در بازار به نقدینگی جوان و شاداب حس تجاوز میدهد؛ تجاوز به حقوقش و تحمل زخم ناشی از جبر نابرابر قدرت. صاحبان سهام یا پول بزرگ حق ندارند با مداخله خود بازار را به هر طرف هوس کردند ببرند. بازار سهام جای هوسبازی آنها نیست.
نگذاریم نظام طبقاتی در بازار نقدینگی را تحقیر کند. نقدینگی تحقیر شده عطای این بازار را قطعاً به لقایش میبخشد.
۵- بازار اختیار معامله، اهرم بسیار بالایی دارد که میتواند راه صدساله را برای عدهای یکشبه طی کند. دقت کنید اینجا قصهها فرق میکند. اتفاقا اینجا سودهایش ارزش بهآتشکشیدن کل قیصریه را دارد. ششدانگ حواستان به این میهمان جدید بازار باشد. کافی است این دو بازار را در کنار هم مانیتور کنید؛ شما میتوانید خطوربطها را ببینید.نقدینگی تازهوارد نباید نیش ماری را بخورد؛ که دمش در سبد شهوت ثروت مافیا است.
۶- عرضههای اولیه راه آب خروج نقدینگی از بازار است. باز با دو قران نقدینگی جوگیر نشوید! لطفاً دبی آب ورودی و خروجی را باهم تنظیم کنید تا دریاچه را خشک نکردهاید.
بیشتر از ۱۰ درصد نقدینگی ورودی را با عرضه اولیه خارج نکنید! ایضآ قرار نیست با نقدینگی که پس از مدتی راهش را به این بازار کج کرده، دولا پهنا حساب کنید. اینجا خانه مد نیست که با برچسب (new arrival) قیمتهای اجناس جدید را چاق کنند. یادمان نرود در همه جای دنیا عرضه اولیهها باید زیر قیمت (underprice) باشد تا پاداش ریسکهای تقارن اطلاعات در آن نهفته باشد.
۷- تا بوی ورود نقدینگی به این بازار به دماغ عدهای برسد، از ترس کسادی نابازار خودشان قرار است بیایند و درب این بازار واقواق کنند تا نقدینگی را بترسانند.
یا لحن علمی دارند که از اصطلاحات دهنپرکنتری مثل «تورم زایی»، «حباب » و «ناترازی» صحبت میکنند یا لحن کوچهبازاری که از «قمار» و «کازینو» و «دلالی» و «سفتهبازی» میگویند.
لطفاً فکری به حال این نویزها هم بکنید. اعصاب نقدینگی نوپا هم آستانهای برای تحمل دارد.
❤️لسانالغیب:
نفس باد صبا مشکفشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد
گل عزیز است، غنیمت شمریدش صحبت
که به باغ آمد از این راه و از آن خواهد شد
@mkhajenasiri
28 237
🎥 بارشها ادامه دارد
کارشناس هواشناسی:
🔹طی پنج روز آینده بارشها در کشور ادامه دارد.
🔹فردا در برخی اسنانهای جنوبی و جنوب غرب شاهد بارش باران خواهیم بود.
🔹بعد ازظهر فردا برای استانهای زنجان،قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش برف و باران پیشبینی میشود.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
