ch
Feedback
POSITIVE WAVE

POSITIVE WAVE

前往频道在 Telegram

ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

显示更多

📈 Telegram 频道 POSITIVE WAVE 的分析概览

频道 POSITIVE WAVE (@waveplus) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 28 247 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 4 305,并在 伊朗 地区排名第 11 985

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 28 247 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -242,过去 24 小时变化为 10,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 18.57%。内容发布后 24 小时内通常能获得 15.00% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 244 次浏览,首日通常累积 4 238 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 40
  • 主题关注点: 内容集中在 مذاکره, ترامپ, سهم, همت, توافق 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。

28 247
订阅者
+1024 小时
+57
-24230
帖子存档
photo content

جزییات اقدامات حمایتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت از بازار سهام صندوق‌های فیکس‌این‌کام، ۱۰ همت برای حمایت از بازار سهام، تامین مالی کردند 🔻 علی اکبر ایرانشاهی، رییس مرکز نظارت بر صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در هفته‌های گذشته معادل ۱۰ همت اوراق اختیار فروش تبعی از نوع تامین مالی، از صندوق توسعه بازار سرمایه خریداری کرده‌اند. خرید ۱۰ همتی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، از صندوق توسعه بازار سرمایه، به منظور حمایت از بازار سهام صورت گرفته است.

عراقچی: الان به عنوان یک کارشناس روابط بین الملل تصوری از قریب الوقوع بودن جنگ ندارم. البته این نظر کارشناسی است و نیروهای مسلح و دولت باید آمادگی خود را برای هر شرایطی داشته باشند. و اتفاقا آمادگی برای جنگ مهم ترین عامل جلوگیری از جنگ است.

لارنس نورمن : مسیر واقعی رفع تحریم‌های ایران در واشنگتن است، نه در سه کشور اروپایی (E3). و این امید فراتر از اسنپ‌بک دوام خواهد داشت. ممکن است ایران تصمیم گرفته باشد اهرم فشار خود بر همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای مذاکرات با آمریکا حفظ کند، با این تشخیص که واگذاری آن به سه کشور اروپایی هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت.

متن نامه رسمی سه کشور اروپایی درباره تعهدات هسته‌ای ایران و بازگشت تحریم‌ها در این متن آمده است: 🔹در غیاب توافقی قوی، پایدار و قابل راستی‌آزمایی، ما نمی‌توانیم اجازه دهیم تصمیمات مرتبط شورای امنیت و ساختار بین‌المللی مربوطه بی‌اثر شود. 🔹در شرایطی که خطرات ناشی از برنامه هسته‌ای ایران برای صلح و امنیت بین‌المللی کاهش نیافته و فعالیت‌های هسته‌ای بدون توجیه معتبر برای اثبات غیرنظامی بودن،  همچنان در جریان است، بحران هسته‌ای ایران نباید از دستور کار شورای امنیت خارج شود. 🔹مذاکرات مستقیم میان ایران و ایالات متحده باید فوراً از سر گرفته شود و سه کشور اروپایی آمادگی خود را برای پشتیبانی از این روند اعلام می‌کنند.

تجمع سهامداران مقابل وزارت اقتصاد
تجمع سهامداران مقابل وزارت اقتصاد

💠 ارزش دلاری بورس به 14 سال قبل بازگشت! حالا اگر اثر ارزشی عرضه های اولیه این ۱۴ سال رو‌ حذف کنیم ، احتمالا ارزش بورس ما به
💠 ارزش دلاری بورس به 14 سال قبل بازگشت! حالا اگر اثر ارزشی عرضه های اولیه این ۱۴ سال رو‌ حذف کنیم ، احتمالا ارزش بورس ما به ۲۰- ۲۵ سال قبل بر می گرده،

#امروز به به چه صبحانه ای اسماعیل، چه صبحانه‌ای! الان قیافه این ادمایی که توی این عکس هستن به اونایی میخوره که نگران وضع موجو
#امروز به به چه صبحانه ای اسماعیل، چه صبحانه‌ای! الان قیافه این ادمایی که توی این عکس هستن به اونایی میخوره که نگران وضع موجود هستن؟ یا منتقد صیدی و نحوه مدیریتش هستن؟ من که اینجوری فکر نمیکنم. به شما هم توصیه میکنم اینجوری فکر نکنید. @Piknikanalyst

مملکت ولش شده به امان خدا روزهای خوب ما مردم ایران هم میرسه @waveplus

#دلار مجید مویدی
#دلار مجید مویدی

✳️🔘 تجمع اعتراضی سهامداران: فردا چهارشنبه مقابل درب اصلی وزارت اقتصاد تو خیابان باب همایون سهامداران دلسوخته تجمع خواهند کرد. بنظرم فرصت داشتید برید. به قول دکتر (فرهاد) نیلی دولت تو جمهوری اسلامی دولت آتش نشانه. اساسا چیزی به نام برنامه ریزی و چشم انداز براشون وجود نداره. منتظر می مونن جایی آتش بگیره برن آتش رو خاموش کنن. حالا مشکل اینه که این ابله ها هنوز نفهمیدن این بازار آتش گرفت، جانسوز و خانمان برانداز. لذا حداقل فایده این تجمع اینه که آتش نشان گیج رو بیدار می کنه. شما ببینید اولین واکنش این ها کی بود؟ وقتی نتانیاهو (آدمکش) وضعیت بازار بورس ایران رو به تمسخر گرفت! یعنی اساسا فعالیت این ها از نوع واکنشیه. پس کنشی باید ... “صندوقچه بازار”

photo content

حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: هیچ جنگی آغاز نشده و نخواهد شد. مردم با اطمینان خاطر به زندگی طبیعی خود بازگردند و تحت تأثیر فضای روانی ناشی از شایعات قرار نگیرند. @waveplus

❇️ خبرگزاری رویترز : ایران آماده مذاکرات #مستقیم با آمریکا است معاون اول رییس جمهور ایران امروز گفته تحت شرایطی می‌توان با آم
❇️ خبرگزاری رویترز : ایران آماده مذاکرات #مستقیم با آمریکا است معاون اول رییس جمهور ایران امروز گفته تحت شرایطی می‌توان با آمریکا مذاکرات مستقیم انجام داد رویترز - 12 آگوست 2025

لازم نیست بی ادب باشیم فقط برای ایشون به ادرس تلگرامی ایشون ی دیسلایک بفرستیم فقط و فقط ی دیسلایک 👎 امشب خودشون متوجه میزان
لازم نیست بی ادب باشیم فقط برای ایشون به ادرس تلگرامی ایشون ی دیسلایک بفرستیم فقط و فقط ی دیسلایک 👎 امشب خودشون متوجه میزان مقبولیتشون در بازار سهام خواهند شد خودم اولین👎 رو فرستادم برای @hojat_saydi ایشالله امشب بیست هزار تا دیسلایک رو موبایلش بدرخشه ! @hajme_sabzzz

خبرگزاری فارس گفته خبر خوش وزیر اقتصاد ، پرداخت سود #معوقه سهام #عدالت هست
خبرگزاری فارس گفته خبر خوش وزیر اقتصاد ، پرداخت سود #معوقه سهام #عدالت هست

ترکیب «خودکشی از ترس مرگ» در روانشناسی، مفهومی پیچیده و در ظاهر متناقض است، اما می‌توان آن را از چند منظر روان‌شناختی بررسی ک
ترکیب «خودکشی از ترس مرگ» در روانشناسی، مفهومی پیچیده و در ظاهر متناقض است، اما می‌توان آن را از چند منظر روان‌شناختی بررسی کرد. در واقع، این پدیده ممکن است ناشی از اضطراب شدید مرگ، ناامیدی، یا تلاش برای کنترل سرنوشت باشد. اضطراب وجودی: نگرانی درباره نیستی، از دست دادن کنترل، یا ناآگاهی از آنچه پس از مرگ رخ می‌دهد. ترس از درد و رنج: برخی افراد بیشتر از خود مرگ، از فرآیند مردن یا دردهای جسمی و روانی آن می‌ترسند ترس از ناکامی: احساس اینکه زندگی ناتمام مانده یا اهداف تحقق نیافته اند. موارد بالا بوضوح در رفتار معامله گران بازار دیده میشود!!

سازمان بورس فکر کنم تعطیل کردن، تو اون خراب شده دیگه‌کسی نیست @waveplus

#وپترو ۳۳۰۰، با تقسیم سود ۷۵۰-۸۰۰ تومانی بعد از مجمع میشه ۲۵۰۰😏 بازار سهام ایران در با تخفیف بالا در حراجی قرار دارد @waveplus

حقوقی #وخارزم چند میلیون سهم با ... جمع کرد❓ @waveplus