Crypto trading w/Amir
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览
频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 842 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 552,并在 伊朗 地区排名第 21 841 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 842 名订阅者。
根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 63,过去 24 小时变化为 13,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.95%。内容发布后 24 小时内通常能获得 28.91% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 820 次浏览,首日通常累积 4 291 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 92。
- 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“In blockchain we trust.”
凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。
14 842
订阅者
+1324 小时
+497 天
+6330 天
帖子存档
14 842
در مورد شرایط مارکت:
از هفته اول فِوریه انتظار نوسان بالا و volatility دارم. شاید از اون کندل های محبوب چند هزار دلاری ببینیم!(سبز یا قرمز هر دو ممکنه)
من بیتکوین رو اینجاها شورت نمیکنم. این که همه از بالا رفتن بیتکوین دارن ناامید میشن و به مقاومت های سر راهش انقدر توجه میکنن از نظر سنتیمنت بازار خیلی خوبه!
برای لانگ هم اینجا هنوز مناسب نیست. فعلا فقط کانفرم ضعیف rsi رو داریم. صبر کنید تا تثبیت بالای ناحیه مقاومتی و مخصوصا اگر خوش شانس باشیم بالای ۴۱k انجام بشه تا بعدش بتونید با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید...
@amircryptothoughts
14 842
یکی از دوستان در توییتر به پست ریپلای شده در مورد UST اشاره کرد لازم دیدم اینجا هم یه توضیحی بدم:
کاربرد اصلی استیبل کوین ها معادل سازی قیمت یک جنس،شیء یا ارز و... هست. شاید بنظر شما 0.98 با 1.00 خیلی تفاوتی نداشته باشه ولی در زمینه های تبدیلی مارکت ما با مقیاس های عددی بزرگ سر و کار داریم. همین تغییر جزیی در مقیاس 100 میلیون دلار تفاوتی برابر با 2 میلیون دلار ایجاد میکنه. پس در کوین های Peg شده هرگونه انحراف از قیمت هر چند ناچیز DePeg شدن محسوب میشه. البته این نکته مهمه که این تغییر باید پایدار باشه تا باعث ایجاد نگرانی بشه کما اینکه بارها در ریزش ها و نوسانات بازار دیده شده که استیبل کوینها بطور موقت از تعادل خودشون خارج شدن (مثلا میتونید چارت USDT رو در زمان ریزش کرونا ببینید)
اتفاقی که برای UST افتاده از نظر من غیرطبیعی نیست و حتی دیدیم که در روزهای بعدش به قیمت تعادلی خودش برگشت.
هدفی که من از گذاشتن این پست داشتم این بود که دوستان علاقمند ترغیب بشن برای کنجکاوی هم که شده در مورد ساز و کار استیبل کوینها، نحوه نگهداریشون در قیمت تعادلی و اثراتی که میتونه قیمت رو دچار انحراف کنه، تحقیق کنند.
14 842
BTC
مهم ترین چیزی که این روزها برای من تاییدیه برگشت میتونه باشه، وضعیت قیمت نسبت به این دو ترند نزولی پر قدرت (زرد و سبز) هست...
@amircryptothoughts
14 842
#UST
وقتی یک استیبل کوین DePeg میشه و از معادل سازی اولیه اش خارج میشه اینجوریه!
14 842
#LUNA
با اینکه یکبار سطح 55 رو تاچ کرد و بلافاصله ریجکت +20% به ما داد، ولی فشار فروش همچنان زیاده و سطوج حمایتی یکی بعد از دیگری میشکنند.
برای خرید منتظر نواحی حمایتی بعدی می مونم
35$
20$
@amircryptothoughts
14 842
#آیاـمیدانستید
این شخص پروفایل ۶ ضلعی وریفای شده ای رو امروز گذاشته که یکی از کمیاب ترین NFT های مجموعه Mutant ape yacht club هست و به تنهایی طبق آخرین قیمت معامله شده ۳.۶ میلیون دلار ارزش داره!!
دنیای NFT ها بسیار جذابه :)
14 842
صرفا جهت یادآوری:
شما لازم نیست حتما از ابتدا تا انتهای روند رو کامل بگیرید. همین که بتونید از یک روند ماژور ۷۵-۹۰ درصدش رو دریافت کنید فوق العاده ست.پایینترین کف و بالاترین سقف برای ما سرمایه گذارهای خرد نیست!
اولویت شما باید گرفتن بیشترین بازدهی نسبت به کمترین ریسک بازار باشه!
@amircryptothoughts
14 842
❌صندوق بینالمللی پول: السالوادور پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی را متوقف کند
🔸هیئت مدیره صندوق بینالمللی (IMF) پول به السالوادور توصیه کرد که به موجب دوری از ریسکهای بالقوه #بیت_کوین و حمایت از سرمایه مردم دیگر این رمز ارز را به عنوان پول قانونی نپذیرد. پذیرش رسمی بیت کوین باعث شده این کشور در دریافت وام از صندوق بینالمللی پول دچار مشکل شود.
📱 @digiato 📡
14 842
نکته:
بالا رفتن دامیننس به معنی سود نگرفتن از آلتکوینها نیست. اگر بازم جایی نقطه ورود خوب ببینم واردش میشم.
بطور کلی این لگ صعودی رو یک اصلاح در روند ماژور نزولی دامیننس میبینم.
نکته بعدی اینکه داستان اتریوم از بقیه آلتکوین ها جداست!
14 842
#BitcoinDominance
ظاهرا بیتکوین داره سهمش رو از بازار پس میگیره!
سنتیمنت در آستانه بی اعتمادی به آلتکوینهاست. هیچ چیز بجز این ریزش فرسایشی که دیدیم نمیتونست این نتیجه رو از مارکت بگیره.
با توجه به کف دوقلو وحمایت محدوده 39% میشه انتظار یک لگ صعودی داشت.
تارگت اول ناحیه 45% هست.
@amircryptothoughts
14 842
♦️در مورد شرایط بازار:
واقعیتش انتظار داشتم سطح 40k حمایت بشه و از اونجا برگشت داشته باشیم.ولی سنتیمنت بازار به اندازه کافی آماده برگشت نبود.پس لازم بود حرکات شدیدتری برای تکوندن دست سرمایه گذاران خرد انجام بشه.
پس قیمت بیتکوین و مخصوصا آلتکوینها شدیدا ریزش کرد و به زیر مطمئن ترین سطح برگشتی هم نفوذ کرد.
متاسفانه این که شرایط تکنیکالی چارتها شدیدا خرابه. ولی اگر یادتون باشه قبلا بهتون گفتم: بیشترین سود نهنگها و بازیگران بزرگ مارکت زمانیه که بازار در ابهام باشه.
🔺در حال حاضر سه نکته برای من مشخصه:
1- سطح 28k که در ریزش قبل دیدیم یک HL بود و اینجا هم انتظار یک HL دیگه رو از بازار دارم. عددی بین 28-34.
2- تحلیل زمانی که چند روز پیش گذاشتم همچنان معتبره.
3- همچنان در ناحیه بزرگ اکومولیشن و انباشت یکساله بازار هستیم. روی مرز ناحیه طبق انتظار بازی نهنگها زیاد میشه. صبر کردن همراه با احتیاط تا مشخص شدن قضیه میتونه کمک کننده باشه.
🔺اما #استراتژی_من چیه؟
با درصدی از نقدینگی دلاری که دارم (که بیشترین قسمت سبدم هست) توی این ناحیه خریدهایی پله ای انجام میدم. با اینکه حدس میزنم احتمالا حوالی کف باشیم ولی اطمینانی به این موضوع ندارم.(به دلیل شرایط تکنیکال) پس خریدهای من حد ضرر مشخصی خواهند داشت. اگر بیتکوین از محدوده پایینی اکومولیشن خارج بشه. قطعا تمام سبد من نقد خواهد شد.
@amircryptothoughts
14 842
تحلیل؟
واقعیتش انتظار داشتم سطح 40k حمایت بشه و از اونجا برگشت داشته باشیم.ولی سنتیمنت بازار به اندازه کافی آماده برگشت نبود.پس لازم بود حرکات شدیدتری برای تکوندن دست سرمایه گذاران خرد انجام بشه.
پس قیمت بیتکوین و مخصوصا آلتکوینها شدیدا ریزش کرد و به زیر مطمئن ترین سطح برگشتی هم نفوذ کرد.
متاسفانه این که شرایط تکنیکالی چارتها شدیدا خرابه. ولی اگر یادتون باشه قبلا بهتون گفتم: بیشترین سود نهنگها و بازیگران بزرگ مارکت زمانیه که بازار در ابهام باشه.
در حال حاضر سه نکته برای من مشخصه:
1- سطح 28k که در ریزش قبل دیدیم یک HL بود و اینجا هم انتظار یک HL دیگه رو از بازار دارم. عددی بین 28-34.
2- تحلیل زمانی که چند روز پیش گذاشتم همچنان معتبره.
3- همچنان در ناحیه بزرگ اکومولیشن و انباشت یکساله بازار هستیم. روی مرز ناحیه طبق انتظار بازی نهنگها زیاد میشه. صبر کردن همراه با احتیاط تا مشخص شدن قضیه میتونه کمک کننده باشه.
اما #استراتژی_من چیه؟
با درصدی از نقدینگی دلاری که دارم (که بیشترین قسمت سبدم هست) توی این ناحیه خریدهایی پله ای انجام میدم. با اینکه حدس میزنم احتمالا حوالی کف باشیم ولی اطمینانی به این موضوع ندارم.(به دلیل شرایط تکنیکال) پس خریدهای من حد ضرر مشخصی خواهند داشت. اگر بیتکوین از محدوده پایینی اکومولیشن خارج بشه. قطعا تمام سبد من نقد خواهد شد.
@amircryptothoughts
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
