ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 842 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 552 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 21 841 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 842 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 63، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 13، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 45.95‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 28.91‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 820 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 291 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 92.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 842
المشتركون
+1324 ساعات
+497 أيام
+6330 أيام
أرشيف المشاركات
در مورد شرایط مارکت: از هفته اول فِوریه انتظار نوسان بالا و volatility دارم. شاید از اون کندل های محبوب چند هزار دلاری ببینیم!(سبز یا قرمز هر دو ممکنه) من بیتکوین رو اینجاها شورت نمیکنم. این که همه از بالا رفتن بیتکوین دارن ناامید میشن و به مقاومت های سر راهش انقدر توجه میکنن از نظر سنتیمنت بازار خیلی خوبه! برای لانگ هم اینجا هنوز مناسب نیست. فعلا فقط کانفرم ضعیف rsi رو داریم. صبر کنید تا تثبیت بالای ناحیه مقاومتی و مخصوصا اگر خوش شانس باشیم بالای ۴۱k انجام بشه تا بعدش بتونید با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید... @amircryptothoughts

#Bitcoin RSI Breakout!! 🔥 @amircryptothoughts
#Bitcoin RSI Breakout!! 🔥 @amircryptothoughts

اگر دویت دارید در مورد کالکشن Bored Ape بیشتر بدونید: لینک رشته توییت 🔗 @amircryptothoughts

یکی از دوستان در توییتر به پست ریپلای شده در مورد UST اشاره کرد لازم دیدم اینجا هم یه توضیحی بدم: کاربرد اصلی استیبل کوین ها
یکی از دوستان در توییتر به پست ریپلای شده در مورد UST اشاره کرد لازم دیدم اینجا هم یه توضیحی بدم: کاربرد اصلی استیبل کوین ها معادل سازی قیمت یک جنس،شیء یا ارز و... هست. شاید بنظر شما 0.98 با 1.00 خیلی تفاوتی نداشته باشه ولی در زمینه های تبدیلی مارکت ما با مقیاس های عددی بزرگ سر و کار داریم. همین تغییر جزیی در مقیاس 100 میلیون دلار تفاوتی برابر با 2 میلیون دلار ایجاد میکنه. پس در کوین های Peg شده هرگونه انحراف از قیمت هر چند ناچیز DePeg شدن محسوب میشه. البته این نکته مهمه که این تغییر باید پایدار باشه تا باعث ایجاد نگرانی بشه کما اینکه بارها در ریزش ها و نوسانات بازار دیده شده که استیبل کوینها بطور موقت از تعادل خودشون خارج شدن (مثلا میتونید چارت USDT رو در زمان ریزش کرونا ببینید) اتفاقی که برای UST افتاده از نظر من غیرطبیعی نیست و حتی دیدیم که در روزهای بعدش به قیمت تعادلی خودش برگشت. هدفی که من از گذاشتن این پست داشتم این بود که دوستان علاقمند ترغیب بشن برای کنجکاوی هم که شده در مورد ساز و کار استیبل کوینها، نحوه نگهداریشون در قیمت تعادلی و اثراتی که میتونه قیمت رو دچار انحراف کنه، تحقیق کنند.

BTC مهم ترین چیزی که این روزها برای من تاییدیه برگشت میتونه باشه، وضعیت قیمت نسبت به این دو ترند نزولی پر قدرت (زرد و سبز) هس
BTC مهم ترین چیزی که این روزها برای من تاییدیه برگشت میتونه باشه، وضعیت قیمت نسبت به این دو ترند نزولی پر قدرت (زرد و سبز) هست... @amircryptothoughts

#UST وقتی یک استیبل کوین DePeg میشه و از معادل سازی اولیه اش خارج میشه اینجوریه!
#UST وقتی یک استیبل کوین DePeg میشه و از معادل سازی اولیه اش خارج میشه اینجوریه!

#LUNA با اینکه یکبار سطح 55 رو تاچ کرد و بلافاصله ریجکت +20% به ما داد، ولی فشار فروش همچنان زیاده و سطوج حمایتی یکی بعد از د
#LUNA با اینکه یکبار سطح 55 رو تاچ کرد و بلافاصله ریجکت +20% به ما داد، ولی فشار فروش همچنان زیاده و سطوج حمایتی یکی بعد از دیگری میشکنند. برای خرید منتظر نواحی حمایتی بعدی می مونم 35$ 20$ @amircryptothoughts

#آیاـمیدانستید این شخص پروفایل ۶ ضلعی وریفای شده ای رو امروز گذاشته که یکی از کمیاب ترین NFT های مجموعه Mutant ape yacht club
#آیاـمیدانستید این شخص پروفایل ۶ ضلعی وریفای شده ای رو امروز گذاشته که یکی از کمیاب ترین NFT های مجموعه Mutant ape yacht club هست و به تنهایی طبق آخرین قیمت معامله شده ۳.۶ میلیون دلار ارزش داره!! دنیای NFT ها بسیار جذابه :)

صرفا جهت یادآوری: شما لازم نیست حتما از ابتدا تا انتهای روند رو کامل بگیرید. همین که بتونید از یک روند ماژور ۷۵-۹۰ درصدش رو دریافت کنید فوق العاده ست.پایینترین کف و بالاترین سقف برای ما سرمایه گذارهای خرد نیست! اولویت شما باید گرفتن بیشترین بازدهی نسبت به کمترین ریسک بازار باشه! @amircryptothoughts

❌صندوق بین‌المللی پول: السالوادور پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی را متوقف کند 🔸هیئت مدیره صندوق بین‌المللی (IMF) پول به
صندوق بین‌المللی پول: السالوادور پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی را متوقف کند 🔸هیئت مدیره صندوق بین‌المللی (IMF) پول به السالوادور توصیه کرد که به موجب دوری از ریسک‌های بالقوه #بیت_کوین و حمایت از سرمایه مردم دیگر این رمز ارز را به عنوان پول قانونی نپذیرد. پذیرش رسمی بیت کوین باعث شده این کشور در دریافت وام از صندوق بین‌المللی پول دچار مشکل شود. 📱 @digiato 📡

نکته: بالا رفتن دامیننس به معنی سود نگرفتن از آلتکوینها نیست. اگر بازم جایی نقطه ورود خوب ببینم واردش میشم. بطور کلی این لگ صعودی رو یک اصلاح در روند ماژور نزولی دامیننس میبینم. نکته بعدی اینکه داستان اتریوم از بقیه آلتکوین ها جداست!

#BitcoinDominance ظاهرا بیتکوین داره سهمش رو از بازار پس میگیره! سنتیمنت در آستانه بی اعتمادی به آلتکوینهاست. هیچ چیز بجز این
#BitcoinDominance ظاهرا بیتکوین داره سهمش رو از بازار پس میگیره! سنتیمنت در آستانه بی اعتمادی به آلتکوینهاست. هیچ چیز بجز این ریزش فرسایشی که دیدیم نمیتونست این نتیجه رو از مارکت بگیره. با توجه به کف دوقلو وحمایت محدوده 39% میشه انتظار یک لگ صعودی داشت. تارگت اول ناحیه 45% هست. @amircryptothoughts

محدوده اکومولیشن @amircryptothoughts
محدوده اکومولیشن @amircryptothoughts

♦️در مورد شرایط بازار: واقعیتش انتظار داشتم سطح 40k حمایت بشه و از اونجا برگشت داشته باشیم.ولی سنتیمنت بازار به اندازه کافی آماده برگشت نبود.پس لازم بود حرکات شدیدتری برای تکوندن دست سرمایه گذاران خرد انجام بشه. پس قیمت بیتکوین و مخصوصا آلتکوینها شدیدا ریزش کرد و به زیر مطمئن ترین سطح برگشتی هم نفوذ کرد. متاسفانه این که شرایط تکنیکالی چارتها شدیدا خرابه. ولی اگر یادتون باشه قبلا بهتون گفتم: بیشترین سود نهنگها و بازیگران بزرگ مارکت زمانیه که بازار در ابهام باشه. 🔺در حال حاضر سه نکته برای من مشخصه: 1- سطح 28k که در ریزش قبل دیدیم یک HL بود و اینجا هم انتظار یک HL دیگه رو از بازار دارم. عددی بین 28-34. 2- تحلیل زمانی که چند روز پیش گذاشتم همچنان معتبره. 3- همچنان در ناحیه بزرگ اکومولیشن و انباشت یکساله بازار هستیم. روی مرز ناحیه طبق انتظار بازی نهنگها زیاد میشه. صبر کردن همراه با احتیاط تا مشخص شدن قضیه میتونه کمک کننده باشه. 🔺اما #استراتژی_من چیه؟ با درصدی از نقدینگی دلاری که دارم (که بیشترین قسمت سبدم هست) توی این ناحیه خریدهایی پله ای انجام میدم. با اینکه حدس میزنم احتمالا حوالی کف باشیم ولی اطمینانی به این موضوع ندارم.(به دلیل شرایط تکنیکال) پس خریدهای من حد ضرر مشخصی خواهند داشت. اگر بیتکوین از محدوده پایینی اکومولیشن خارج بشه. قطعا تمام سبد من نقد خواهد شد. @amircryptothoughts

تحلیل؟ واقعیتش انتظار داشتم سطح 40k حمایت بشه و از اونجا برگشت داشته باشیم.ولی سنتیمنت بازار به اندازه کافی آماده برگشت نبود.پس لازم بود حرکات شدیدتری برای تکوندن دست سرمایه گذاران خرد انجام بشه. پس قیمت بیتکوین و مخصوصا آلتکوینها شدیدا ریزش کرد و به زیر مطمئن ترین سطح برگشتی هم نفوذ کرد. متاسفانه این که شرایط تکنیکالی چارتها شدیدا خرابه. ولی اگر یادتون باشه قبلا بهتون گفتم: بیشترین سود نهنگها و بازیگران بزرگ مارکت زمانیه که بازار در ابهام باشه. در حال حاضر سه نکته برای من مشخصه: 1- سطح 28k که در ریزش قبل دیدیم یک HL بود و اینجا هم انتظار یک HL دیگه رو از بازار دارم. عددی بین 28-34. 2- تحلیل زمانی که چند روز پیش گذاشتم همچنان معتبره. 3- همچنان در ناحیه بزرگ اکومولیشن و انباشت یکساله بازار هستیم. روی مرز ناحیه طبق انتظار بازی نهنگها زیاد میشه. صبر کردن همراه با احتیاط تا مشخص شدن قضیه میتونه کمک کننده باشه. اما #استراتژی_من چیه؟ با درصدی از نقدینگی دلاری که دارم (که بیشترین قسمت سبدم هست) توی این ناحیه خریدهایی پله ای انجام میدم. با اینکه حدس میزنم احتمالا حوالی کف باشیم ولی اطمینانی به این موضوع ندارم.(به دلیل شرایط تکنیکال) پس خریدهای من حد ضرر مشخصی خواهند داشت. اگر بیتکوین از محدوده پایینی اکومولیشن خارج بشه. قطعا تمام سبد من نقد خواهد شد. @amircryptothoughts

میدونید امروز چندمه؟

میدونید امروز چندمه؟

38k همین شد با این تفاوت که قبلش یک فیک‌اوت به 43 انجام داد...