1 882
订阅者
+124 小时
+47 天
+1930 天
帖子存档
1 882
با هرکسی نمیشه مهربون بود.
نزدیک نشید به افراد.
یهو غش نکنیم از دیدن همدیگه.
طرف ظرفیت نداره.
«قاطی میکنه»
هممون از این لطمات خوردیم و دیدیم..
یک سلام و علیک گرم میکنیم.
طرف خودشو گم میکنه.
اون گرما اون صمیمیت.
برای«همه»نیست.
هرکسی لایق اشكآدمنیست.
هرکسی لایق خندههایآدمنیست.
گرمای آدم نیست.
(کَس را به خود از رُخِ گُشادِ،گُستاخ مَکُن نیازموده..)🙂
Tel | @GitMee
1 882
لیمو شیرین با شعورترين میوست!
آدمو مجبور میکنه براش وقت بذاره،
بهت ميگه اگه دیر بری سراغِ خیلی چیزا
ممکنه اون چیز شیرینیشو بهت تلخ کنه.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
