Gitme...💚
الذهاب إلى القناة على Telegram
1 882
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
1 882
با هرکسی نمیشه مهربون بود.
نزدیک نشید به افراد.
یهو غش نکنیم از دیدن همدیگه.
طرف ظرفیت نداره.
«قاطی میکنه»
هممون از این لطمات خوردیم و دیدیم..
یک سلام و علیک گرم میکنیم.
طرف خودشو گم میکنه.
اون گرما اون صمیمیت.
برای«همه»نیست.
هرکسی لایق اشكآدمنیست.
هرکسی لایق خندههایآدمنیست.
گرمای آدم نیست.
(کَس را به خود از رُخِ گُشادِ،گُستاخ مَکُن نیازموده..)🙂
Tel | @GitMee
1 882
لیمو شیرین با شعورترين میوست!
آدمو مجبور میکنه براش وقت بذاره،
بهت ميگه اگه دیر بری سراغِ خیلی چیزا
ممکنه اون چیز شیرینیشو بهت تلخ کنه.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
