ch
Feedback
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

前往频道在 Telegram

راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

显示更多

📈 Telegram 频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال 的分析概览

频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال (@bitpull) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 34 079 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 3 668,并在 伊朗 地区排名第 9 999

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 34 079 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -856,过去 24 小时变化为 -35,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 14.92%。内容发布后 24 小时内通常能获得 9.13% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 084 次浏览,首日通常累积 3 110 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 57
  • 主题关注点: 内容集中在 بیتکوین, اتریوم, #btc, روند, کندل 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

34 079
订阅者
-3524 小时
-1657
-85630
帖子存档
نکته اول: مردم همیشه در نظرسنجی‌ها خودشونو بهتر و بالاتر از چیزی که هستن نشون میدن نکته دوم: مردم حافظشون ضعیفه، یادشون میره دو روز پیش بازار چجوری بوده نکته سوم: شک ندارم نصف افرادی که گزینه 2 رو انتخاب کردن، تا دو روز پیش شدیدا ناامید بودن، درسته؟ پس با دقت این نظرسنجی رو جواب بدین🤓 @Bitpull

نظرتون نسبت به بازار (حس واقعی رو بگین)
Anonymous voting

میخوام حس و حالتونو بدونم نظرسنجی رو انجام بدین ببینم در چه حالید🤓 @Bitpull
میخوام حس و حالتونو بدونم نظرسنجی رو انجام بدین ببینم در چه حالید🤓 @Bitpull

بیتکوین رو باهم دوباره تحلیل کنیم ⚠️ بیتکوین در حال حاضر همچنان پتانسیل اصلاح بیشتر رو هم داره و قرار نیست از این ناحیه به سم
بیتکوین رو باهم دوباره تحلیل کنیم ⚠️ بیتکوین در حال حاضر همچنان پتانسیل اصلاح بیشتر رو هم داره و قرار نیست از این ناحیه به سمت یک سقف قیمتی جدید حرکت کنیم. در کوتاه مدت میتونیم انتظار ریکاوری قیمتی بیتکوین تا ناحیه مقاومتی 91150 تا 93240 رو داشته باشیم. اما ناحیه حمایتی که بیتکوین مجدد میتونه اصلاحی رو بعد از کمی ریکاوری قیمتی داشته باشه محدوده حمایتی 75700 تا 77550 دلاره. #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_بیتکوین #BTC @Bitpull

شما نهایت یک نفرید و از سورس‌های متفاوت که یکیش بیت‌پوله استفاده می‌کنید مغز آدم یه ظرفیتی برای هندل کردن اخبار و بازار مالی داره، شرایط دلار و اقتصاد و هزینه‌ها و روزمره به کنار . ولی کار ما چیه؟ تمام تجربیات، چکیده تحلیل‌ها، معاملات، استراتژی‌ها رو ساده سازی میکنیم و ارائه میدیم. این خروجی میشه BCC. یه بخشی از عملکردش طبیعتا توی همین کانال مشخصه، همون تیم، همون طرز فکر، همون استراتژی‌ها اونور داره سرویس ارائه میدن. پس جنس سرویس رو میدونید چیه، سطح و لول هم دیدین چجوریه. یک کانالی داریم، بهش افتخار می‌کنیم و روز به روز پیشرفته‌تر میشه. منتظر خبرای خوب از سمت ما در مورد BCC در روزهای آینده باشید @Bitpull

سرمایه گذاری رو بد متوجه شدین عزیزانم ببخشید انقدر رک بهتون میگم، کریپتو رو نفهمیدین هنوز بازار مالی رو نفهمیدین هنوز اگه جمله "با 2 دلار وارد شو با 1000 دلار خارج شو." جذبتون کرد... بازار بسیار پیچیده‌تر از اونیه که شما میبینید بیت‌پول هدفش همیشه چی بوده؟ تا جایی که بتونه راهو براتون ساده می‌کنه یادتونه گفتم روزی 1000 تا اخبار میاد من همرو میتونم بذارم ولی شما گیج میشید توی تصمیم‌گیری؟ گفتم از فیلتر ما رد میشه اونایی که توی سبد و معاملات شما اثر گذاره فیلتر میشه اینجا گذاشته میشه. واسه همینه برعکس 90 درصد کانالای دیگه، اخبار خاصی اینجا نمیبینید. @Bitpull

بله سخته اگه راحت بود همه با جت شخصی اینور اونور میرفتن با بورس که طرف نیستید، وقتی گنده‌هایی مثل بلک راک پاشون به اینجا باز میشه باید حساب کار دستتون بیاد گول این فضاسازی‌های اینستاگرام رو نخورید، آیفون و مک بوک واسشون عقده‌ست میان باهاش ویو می‌گیرن🤣 فکر کردین فکر جیب شمان؟ بازار فقط سود و درآمد دلاری نیست که، توی این وویس گفتم بهتون، کریپتو اینه، همینقدر بی رحم همین الان یکی از همکارام اینو بلند خوند از یه کانال: با 2 دلار وارد شو با 1000 دلار خارج شو. ایول😍

این مدت باید خیلی حواستون جمع باشه، بی گدار به آب نزنید مارکت میکر زهر خودشو میریزه، توی سود باشی سودو ازت میگیره، سر به سر باشی میکشتت توی باتلاق تجربیه اینا، همرو لمس کردیم، همرو دیدیم. شایدم تا تجربه نکنید حرف منو نفهمین ولی همونطور که گفتم، اینکه شما چه رفتاری در مقابلش دارید آینده مالی شما رو رقم میزنه @Bitpull

مارکت میکر ازت دو قدم جلوتره حرفی که 21 نوامبر زدم، روش ریپلای کردم حوصله داشتید برید بخونید اگه تو نسبت به سایکل قبل تمرین کردی، تجربه کسب کردی، مارکت میکر درجا بزنه؟ نه دیگه😉 چند حالت الان توی مارکت وجود داره. دو دسته عمده اینجورین که یا سنگین توی ضررن، یا تونستن جون سالم به در ببرن. دسته دوم یا با تجربه، یا به کمک شانس، کاری ندارم. زنده مونده به هر حال ولی اگه از روی شانس بوده، خیلی مراقب باشه اما دسته اول، یعنی اونایی که توی ضررن. برنامه چیه؟ پلنی واسش چیدین یا منتظرین سر به سر شین از بازار فرار کنید؟ یا حتی بی برنامه برید جلو یکم توی سود برید هیجانی شید و سیو سود نکنید؟ @Bitpull

2.61 میلیارد دلار خروجی از ETFهای بیتکوین تا اینجا بزرگترین خروجی بوده #ETF #BTC @Bitpull
2.61 میلیارد دلار خروجی از ETFهای بیتکوین تا اینجا بزرگترین خروجی بوده #ETF #BTC @Bitpull

اینجا جنگه🤓 یه نکته رو خیلی دقت کنید. اینکه چه زمانی یه سری شاخص‌هارو بررسی کنیم؟ شاید این هفته خیلیا به این ابزار رجوع کردن
اینجا جنگه🤓 یه نکته رو خیلی دقت کنید. اینکه چه زمانی یه سری شاخص‌هارو بررسی کنیم؟ شاید این هفته خیلیا به این ابزار رجوع کردن و به هوای هانت نقدینگی‌های اون بالا هی لانگ گرفتن و بعدش استاپ شدن. درسته؟ دسترسی به ابزار عالیه، اما کم کم به این درک می‌رسید که چه زمانی از چه ابزاری استفاده کنید. این چند روز از لیکوییدیشن چیزی گذاشتم تو کانال؟ نه. چون به اشتباه میفتادید. اگه من توی هر ریزش حرف از لیکوییدیشن میزدم، شما ناخودآگاه فازتون روی بازار صعودی می‌شد. پس؟؟؟ ✅ دسترسی به ابزار عالیه، اما کم کم به این درک می‌رسید که چه زمانی از چه ابزاری استفاده کنید. سطوح مهم: 1- 87800 2- 93450 3- 95600 4- 96400 5- 97400 #LiquidationMap #Liquidation @Bitpull

یه پیشنهاد دارم حتما MOCA رو بذارید توی واچ‌لیست حواستون بهش باشه #MOCA #BCC @Bitpull

سونیک هم که خیلی بعد از ریزش مارکت به محدوده ما رسید و ریکاوری قیمتی خیلی خوبی داشت ✅ بیشتر از 20 درصد رشد داشته. امیدوارم از
سونیک هم که خیلی بعد از ریزش مارکت به محدوده ما رسید و ریکاوری قیمتی خیلی خوبی داشت ✅ بیشتر از 20 درصد رشد داشته. امیدوارم از تحلیل لذت برده باشید و سود خوبی رو ازش گرفته باشید❤️ #تحلیل_تکنیکال #S @Bitpull

توی پشتیبانی یه نفر گفته بود چرا BERA رو میفرستین، چیزی ازش نگفته بودین که. اتفاقا چرا، روش ریپلای زدم، جزو 3 تا ارز پر پتانس
+1
توی پشتیبانی یه نفر گفته بود چرا BERA رو میفرستین، چیزی ازش نگفته بودین که. اتفاقا چرا، روش ریپلای زدم، جزو 3 تا ارز پر پتانسیل بهتون معرفی کردیم تریگر داشتیم و بقیه ماجرا... امیدواریم شما هم از تحلیل‌ها به نحو احسن استفاده کرده باشین. #تحلیل_تکنیکال #Bera @Bitpull

این تبلیغات هم کلاهبرداریه ما هیچ تبلیغی نمیریم به اعتبار ما وارد این کانالا نشید روی پیام نحوه ریپورت کردن این تبلیغات ریپلا
این تبلیغات هم کلاهبرداریه ما هیچ تبلیغی نمیریم به اعتبار ما وارد این کانالا نشید روی پیام نحوه ریپورت کردن این تبلیغات ریپلای شده. @Bitpull

ما مدتیه که داریم توی BCC با اعضا اتریوم DCA می‌کنیم معتقدیم که ارزشمنده اینجوری نیست که من بیام پست اینستاگرام و یوتیوب DCA
+2
ما مدتیه که داریم توی BCC با اعضا اتریوم DCA می‌کنیم معتقدیم که ارزشمنده اینجوری نیست که من بیام پست اینستاگرام و یوتیوب DCA اتریوم ضبط کنم واسه نمایش دادن واقعا ازش استفاده می‌کنیم از این ریزش مطمئنم اعضای BCC ناراحت نبودن، پله‌های اتریوم‌شون فعال شد، پوزیشن شورت CETUS داشت TP می‌خورد، ازونور پوزیشن‌های لانگ BERA و RUNE ترکوندن صرفا خواستم بهتون یادآور شم که از این تحلیلا نگذرید، یه جای دیگه دارن ازش پول درمیارن، در کمال آرامش و در نواحی درست خرید میزنن اگه تحلیلی اینجا ارائه می‌شه، پشتش فکر هست، استراتژی خرید و ورود هست. توی وویس یادتونه گفتم استراتژی‌ها متفاوت باید داشته باشید؟ دقیقا همینه. مخلص همگی، شبتون بخیر❤️ #DCA #ETH #BCC @Bitpull

اتریوم هم دوست دارم تحلیلشو ببینید دوباره به محدوده حمایتی که طبق تحلیل‌های قبلی براش درنظر گرفته بودیم رسیده و واکنش خوبی رو
اتریوم هم دوست دارم تحلیلشو ببینید دوباره به محدوده حمایتی که طبق تحلیل‌های قبلی براش درنظر گرفته بودیم رسیده و واکنش خوبی رو هم به این سطح داده و بیشتر از 5 درصد هم ریکاوری قیمتی رو ازش دیدیم. اما نکته چیه؟👇🏻 #تحلیل_تکنیکال #اتریوم #ETH @Bitpull

بیتکوین هم دقیقا طبق تحلیل پیش رفته و از محدوده حمایتی که مشخص کردیم بیشتر از 4 درصد ریکاوری قیمتی رو داشته. اینم تا اینجا رض
بیتکوین هم دقیقا طبق تحلیل پیش رفته و از محدوده حمایتی که مشخص کردیم بیشتر از 4 درصد ریکاوری قیمتی رو داشته. اینم تا اینجا رضایت دارین؟ دقت تحلیلو دوست دارین؟ استفاده می‌کنید؟ با لایک بهمون نشون بدین. #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_بیتکوین #BTC @Bitpull

حواساتونو چند دقیقه میخوام با دامیننس تتر شروع می‌کنم دامیننس تتر هم مو به مو طبق تحلیل پیش رفته و به محدوده مقاومتی که مشخص
حواساتونو چند دقیقه میخوام با دامیننس تتر شروع می‌کنم دامیننس تتر هم مو به مو طبق تحلیل پیش رفته و به محدوده مقاومتی که مشخص کرده بودیم رسیده و واکنش خوبی رو هم به این سطح داده و بیشتر از 5 درصد اصلاح رو داشته. بارها بچه‌ها بهش توی لایو استریم‌های BCC اشاره کردن و ازش به عنوان یکی از مهم‌ترین نواحی برای ورود به مارکت یاد کردن. #تحلیل_تکنیکال #دامیننس_تتر #USDTD @Bitpull

تارگت چهارم هم تاچ شد ولی ادامه رو دقت کنید کارتون دارم @Bitpull
تارگت چهارم هم تاچ شد ولی ادامه رو دقت کنید کارتون دارم @Bitpull