ar
Feedback
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

الذهاب إلى القناة على Telegram

راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال

تُعد قناة Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال (@bitpull) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 34 079 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 668 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 9 999 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 34 079 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -856، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -35، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 14.92‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.13‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 084 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 3 110 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 57.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل بیتکوین, اتریوم, #btc, روند, کندل.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
راهنمای هوشمند سرمایه‌گذاری عضویت کلاب اختصاصی: @Bitpullsalesdepartment

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

34 079
المشتركون
-3524 ساعات
-1657 أيام
-85630 أيام
أرشيف المشاركات
نکته اول: مردم همیشه در نظرسنجی‌ها خودشونو بهتر و بالاتر از چیزی که هستن نشون میدن نکته دوم: مردم حافظشون ضعیفه، یادشون میره دو روز پیش بازار چجوری بوده نکته سوم: شک ندارم نصف افرادی که گزینه 2 رو انتخاب کردن، تا دو روز پیش شدیدا ناامید بودن، درسته؟ پس با دقت این نظرسنجی رو جواب بدین🤓 @Bitpull

نظرتون نسبت به بازار (حس واقعی رو بگین)
Anonymous voting

میخوام حس و حالتونو بدونم نظرسنجی رو انجام بدین ببینم در چه حالید🤓 @Bitpull
میخوام حس و حالتونو بدونم نظرسنجی رو انجام بدین ببینم در چه حالید🤓 @Bitpull

بیتکوین رو باهم دوباره تحلیل کنیم ⚠️ بیتکوین در حال حاضر همچنان پتانسیل اصلاح بیشتر رو هم داره و قرار نیست از این ناحیه به سم
بیتکوین رو باهم دوباره تحلیل کنیم ⚠️ بیتکوین در حال حاضر همچنان پتانسیل اصلاح بیشتر رو هم داره و قرار نیست از این ناحیه به سمت یک سقف قیمتی جدید حرکت کنیم. در کوتاه مدت میتونیم انتظار ریکاوری قیمتی بیتکوین تا ناحیه مقاومتی 91150 تا 93240 رو داشته باشیم. اما ناحیه حمایتی که بیتکوین مجدد میتونه اصلاحی رو بعد از کمی ریکاوری قیمتی داشته باشه محدوده حمایتی 75700 تا 77550 دلاره. #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_بیتکوین #BTC @Bitpull

شما نهایت یک نفرید و از سورس‌های متفاوت که یکیش بیت‌پوله استفاده می‌کنید مغز آدم یه ظرفیتی برای هندل کردن اخبار و بازار مالی داره، شرایط دلار و اقتصاد و هزینه‌ها و روزمره به کنار . ولی کار ما چیه؟ تمام تجربیات، چکیده تحلیل‌ها، معاملات، استراتژی‌ها رو ساده سازی میکنیم و ارائه میدیم. این خروجی میشه BCC. یه بخشی از عملکردش طبیعتا توی همین کانال مشخصه، همون تیم، همون طرز فکر، همون استراتژی‌ها اونور داره سرویس ارائه میدن. پس جنس سرویس رو میدونید چیه، سطح و لول هم دیدین چجوریه. یک کانالی داریم، بهش افتخار می‌کنیم و روز به روز پیشرفته‌تر میشه. منتظر خبرای خوب از سمت ما در مورد BCC در روزهای آینده باشید @Bitpull

سرمایه گذاری رو بد متوجه شدین عزیزانم ببخشید انقدر رک بهتون میگم، کریپتو رو نفهمیدین هنوز بازار مالی رو نفهمیدین هنوز اگه جمله "با 2 دلار وارد شو با 1000 دلار خارج شو." جذبتون کرد... بازار بسیار پیچیده‌تر از اونیه که شما میبینید بیت‌پول هدفش همیشه چی بوده؟ تا جایی که بتونه راهو براتون ساده می‌کنه یادتونه گفتم روزی 1000 تا اخبار میاد من همرو میتونم بذارم ولی شما گیج میشید توی تصمیم‌گیری؟ گفتم از فیلتر ما رد میشه اونایی که توی سبد و معاملات شما اثر گذاره فیلتر میشه اینجا گذاشته میشه. واسه همینه برعکس 90 درصد کانالای دیگه، اخبار خاصی اینجا نمیبینید. @Bitpull

بله سخته اگه راحت بود همه با جت شخصی اینور اونور میرفتن با بورس که طرف نیستید، وقتی گنده‌هایی مثل بلک راک پاشون به اینجا باز میشه باید حساب کار دستتون بیاد گول این فضاسازی‌های اینستاگرام رو نخورید، آیفون و مک بوک واسشون عقده‌ست میان باهاش ویو می‌گیرن🤣 فکر کردین فکر جیب شمان؟ بازار فقط سود و درآمد دلاری نیست که، توی این وویس گفتم بهتون، کریپتو اینه، همینقدر بی رحم همین الان یکی از همکارام اینو بلند خوند از یه کانال: با 2 دلار وارد شو با 1000 دلار خارج شو. ایول😍

این مدت باید خیلی حواستون جمع باشه، بی گدار به آب نزنید مارکت میکر زهر خودشو میریزه، توی سود باشی سودو ازت میگیره، سر به سر باشی میکشتت توی باتلاق تجربیه اینا، همرو لمس کردیم، همرو دیدیم. شایدم تا تجربه نکنید حرف منو نفهمین ولی همونطور که گفتم، اینکه شما چه رفتاری در مقابلش دارید آینده مالی شما رو رقم میزنه @Bitpull

مارکت میکر ازت دو قدم جلوتره حرفی که 21 نوامبر زدم، روش ریپلای کردم حوصله داشتید برید بخونید اگه تو نسبت به سایکل قبل تمرین کردی، تجربه کسب کردی، مارکت میکر درجا بزنه؟ نه دیگه😉 چند حالت الان توی مارکت وجود داره. دو دسته عمده اینجورین که یا سنگین توی ضررن، یا تونستن جون سالم به در ببرن. دسته دوم یا با تجربه، یا به کمک شانس، کاری ندارم. زنده مونده به هر حال ولی اگه از روی شانس بوده، خیلی مراقب باشه اما دسته اول، یعنی اونایی که توی ضررن. برنامه چیه؟ پلنی واسش چیدین یا منتظرین سر به سر شین از بازار فرار کنید؟ یا حتی بی برنامه برید جلو یکم توی سود برید هیجانی شید و سیو سود نکنید؟ @Bitpull

2.61 میلیارد دلار خروجی از ETFهای بیتکوین تا اینجا بزرگترین خروجی بوده #ETF #BTC @Bitpull
2.61 میلیارد دلار خروجی از ETFهای بیتکوین تا اینجا بزرگترین خروجی بوده #ETF #BTC @Bitpull

اینجا جنگه🤓 یه نکته رو خیلی دقت کنید. اینکه چه زمانی یه سری شاخص‌هارو بررسی کنیم؟ شاید این هفته خیلیا به این ابزار رجوع کردن
اینجا جنگه🤓 یه نکته رو خیلی دقت کنید. اینکه چه زمانی یه سری شاخص‌هارو بررسی کنیم؟ شاید این هفته خیلیا به این ابزار رجوع کردن و به هوای هانت نقدینگی‌های اون بالا هی لانگ گرفتن و بعدش استاپ شدن. درسته؟ دسترسی به ابزار عالیه، اما کم کم به این درک می‌رسید که چه زمانی از چه ابزاری استفاده کنید. این چند روز از لیکوییدیشن چیزی گذاشتم تو کانال؟ نه. چون به اشتباه میفتادید. اگه من توی هر ریزش حرف از لیکوییدیشن میزدم، شما ناخودآگاه فازتون روی بازار صعودی می‌شد. پس؟؟؟ ✅ دسترسی به ابزار عالیه، اما کم کم به این درک می‌رسید که چه زمانی از چه ابزاری استفاده کنید. سطوح مهم: 1- 87800 2- 93450 3- 95600 4- 96400 5- 97400 #LiquidationMap #Liquidation @Bitpull

یه پیشنهاد دارم حتما MOCA رو بذارید توی واچ‌لیست حواستون بهش باشه #MOCA #BCC @Bitpull

سونیک هم که خیلی بعد از ریزش مارکت به محدوده ما رسید و ریکاوری قیمتی خیلی خوبی داشت ✅ بیشتر از 20 درصد رشد داشته. امیدوارم از
سونیک هم که خیلی بعد از ریزش مارکت به محدوده ما رسید و ریکاوری قیمتی خیلی خوبی داشت ✅ بیشتر از 20 درصد رشد داشته. امیدوارم از تحلیل لذت برده باشید و سود خوبی رو ازش گرفته باشید❤️ #تحلیل_تکنیکال #S @Bitpull

توی پشتیبانی یه نفر گفته بود چرا BERA رو میفرستین، چیزی ازش نگفته بودین که. اتفاقا چرا، روش ریپلای زدم، جزو 3 تا ارز پر پتانس
+1
توی پشتیبانی یه نفر گفته بود چرا BERA رو میفرستین، چیزی ازش نگفته بودین که. اتفاقا چرا، روش ریپلای زدم، جزو 3 تا ارز پر پتانسیل بهتون معرفی کردیم تریگر داشتیم و بقیه ماجرا... امیدواریم شما هم از تحلیل‌ها به نحو احسن استفاده کرده باشین. #تحلیل_تکنیکال #Bera @Bitpull

این تبلیغات هم کلاهبرداریه ما هیچ تبلیغی نمیریم به اعتبار ما وارد این کانالا نشید روی پیام نحوه ریپورت کردن این تبلیغات ریپلا
این تبلیغات هم کلاهبرداریه ما هیچ تبلیغی نمیریم به اعتبار ما وارد این کانالا نشید روی پیام نحوه ریپورت کردن این تبلیغات ریپلای شده. @Bitpull

ما مدتیه که داریم توی BCC با اعضا اتریوم DCA می‌کنیم معتقدیم که ارزشمنده اینجوری نیست که من بیام پست اینستاگرام و یوتیوب DCA
+2
ما مدتیه که داریم توی BCC با اعضا اتریوم DCA می‌کنیم معتقدیم که ارزشمنده اینجوری نیست که من بیام پست اینستاگرام و یوتیوب DCA اتریوم ضبط کنم واسه نمایش دادن واقعا ازش استفاده می‌کنیم از این ریزش مطمئنم اعضای BCC ناراحت نبودن، پله‌های اتریوم‌شون فعال شد، پوزیشن شورت CETUS داشت TP می‌خورد، ازونور پوزیشن‌های لانگ BERA و RUNE ترکوندن صرفا خواستم بهتون یادآور شم که از این تحلیلا نگذرید، یه جای دیگه دارن ازش پول درمیارن، در کمال آرامش و در نواحی درست خرید میزنن اگه تحلیلی اینجا ارائه می‌شه، پشتش فکر هست، استراتژی خرید و ورود هست. توی وویس یادتونه گفتم استراتژی‌ها متفاوت باید داشته باشید؟ دقیقا همینه. مخلص همگی، شبتون بخیر❤️ #DCA #ETH #BCC @Bitpull

اتریوم هم دوست دارم تحلیلشو ببینید دوباره به محدوده حمایتی که طبق تحلیل‌های قبلی براش درنظر گرفته بودیم رسیده و واکنش خوبی رو
اتریوم هم دوست دارم تحلیلشو ببینید دوباره به محدوده حمایتی که طبق تحلیل‌های قبلی براش درنظر گرفته بودیم رسیده و واکنش خوبی رو هم به این سطح داده و بیشتر از 5 درصد هم ریکاوری قیمتی رو ازش دیدیم. اما نکته چیه؟👇🏻 #تحلیل_تکنیکال #اتریوم #ETH @Bitpull

بیتکوین هم دقیقا طبق تحلیل پیش رفته و از محدوده حمایتی که مشخص کردیم بیشتر از 4 درصد ریکاوری قیمتی رو داشته. اینم تا اینجا رض
بیتکوین هم دقیقا طبق تحلیل پیش رفته و از محدوده حمایتی که مشخص کردیم بیشتر از 4 درصد ریکاوری قیمتی رو داشته. اینم تا اینجا رضایت دارین؟ دقت تحلیلو دوست دارین؟ استفاده می‌کنید؟ با لایک بهمون نشون بدین. #تحلیل_تکنیکال #تحلیل_بیتکوین #BTC @Bitpull

حواساتونو چند دقیقه میخوام با دامیننس تتر شروع می‌کنم دامیننس تتر هم مو به مو طبق تحلیل پیش رفته و به محدوده مقاومتی که مشخص
حواساتونو چند دقیقه میخوام با دامیننس تتر شروع می‌کنم دامیننس تتر هم مو به مو طبق تحلیل پیش رفته و به محدوده مقاومتی که مشخص کرده بودیم رسیده و واکنش خوبی رو هم به این سطح داده و بیشتر از 5 درصد اصلاح رو داشته. بارها بچه‌ها بهش توی لایو استریم‌های BCC اشاره کردن و ازش به عنوان یکی از مهم‌ترین نواحی برای ورود به مارکت یاد کردن. #تحلیل_تکنیکال #دامیننس_تتر #USDTD @Bitpull

تارگت چهارم هم تاچ شد ولی ادامه رو دقت کنید کارتون دارم @Bitpull
تارگت چهارم هم تاچ شد ولی ادامه رو دقت کنید کارتون دارم @Bitpull