ch
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

前往频道在 Telegram

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

显示更多
236
订阅者
-124 小时
-47
-1230
帖子存档
خدایا چرا نمیفهمن داری ترول میکنی

ماشاالله برادر

ما نخواهیم گذاشت اردبیل، مهد شیعه از ما جدا شود آذربایجان سر ایران است سر نخواهیم داد

قبول داری سفید تریم ولی

آفرین

«مبتذل‌ترین نوعِ غرور، غرورِ ملی است، زیرا کسی که به ملیتِ خود افتخار می‌کند در خود کیفیتِ با ارزشی برای افتخار ندارد، وگرنه به چیزی متوسل نمی‌شد که با هزاران هزار نفر در آن مشترک است. برعکس، کسی که امتیازاتِ فردیِ مهمی در شخصیتِ خود داشته باشد، کمبودها و خطاهای ملتِ خود را واضح‌تر از دیگران می‌بیند، زیرا مدام با این‌ها برخورد می‌کند. اما هر نادانِ فرومایه که هیچ افتخاری در جهان ندارد، به مثابهِ آخرین دست‌آویز، به ملتی متوسل می‌شود که خود جزئی از آن است. چنین کسی آماده و خوشحال است که از هر خطا و حماقتی که ملتش دارد، با چنگ و دندان دفاع کند.» -شوپنهاور

من

photo content

آفرین

خب سوال داشتم که چرا یک تجزیه طلب باید تو ی کشوری بمونه که نمیخواد خب چرا نمیره ترکیه یا اذربایجان

فقط بنظرم تورک نژاد برتره(چون سفیدیم)

تجزیه طلب نیستم بچه ها

https://t.me/sooledea/18754 فعععک نکنم

وای

sticker.webp0.37 KB

داره دعوا میشه

عذر میخوام باشیم یا نه به شما ربطی داره؟

خیر

جوابم به این سوال