𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚
الذهاب إلى القناة على Telegram
مدرن بودن یعنی همپیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)
إظهار المزيد237
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات
237
«مبتذلترین نوعِ غرور، غرورِ ملی است، زیرا کسی که به ملیتِ خود افتخار میکند در خود کیفیتِ با ارزشی برای افتخار ندارد، وگرنه به چیزی متوسل نمیشد که با هزاران هزار نفر در آن مشترک است. برعکس، کسی که امتیازاتِ فردیِ مهمی در شخصیتِ خود داشته باشد، کمبودها و خطاهای ملتِ خود را واضحتر از دیگران میبیند، زیرا مدام با اینها برخورد میکند. اما هر نادانِ فرومایه که هیچ افتخاری در جهان ندارد، به مثابهِ آخرین دستآویز، به ملتی متوسل میشود که خود جزئی از آن است. چنین کسی آماده و خوشحال است که از هر خطا و حماقتی که ملتش دارد، با چنگ و دندان دفاع کند.»
-شوپنهاور
237
خب سوال داشتم که چرا یک تجزیه طلب باید تو ی کشوری بمونه که نمیخواد
خب چرا نمیره ترکیه یا اذربایجان
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
