ar
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

الذهاب إلى القناة على Telegram

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

إظهار المزيد
237
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-930 أيام
أرشيف المشاركات
برا عرزشی بودن زیادی حیفی

هنوز دیشب یکی اومده

یسریا واقعا جدی گرفتن

خدایا چرا نمیفهمن داری ترول میکنی

ماشاالله برادر

ما نخواهیم گذاشت اردبیل، مهد شیعه از ما جدا شود آذربایجان سر ایران است سر نخواهیم داد

قبول داری سفید تریم ولی

آفرین

«مبتذل‌ترین نوعِ غرور، غرورِ ملی است، زیرا کسی که به ملیتِ خود افتخار می‌کند در خود کیفیتِ با ارزشی برای افتخار ندارد، وگرنه به چیزی متوسل نمی‌شد که با هزاران هزار نفر در آن مشترک است. برعکس، کسی که امتیازاتِ فردیِ مهمی در شخصیتِ خود داشته باشد، کمبودها و خطاهای ملتِ خود را واضح‌تر از دیگران می‌بیند، زیرا مدام با این‌ها برخورد می‌کند. اما هر نادانِ فرومایه که هیچ افتخاری در جهان ندارد، به مثابهِ آخرین دست‌آویز، به ملتی متوسل می‌شود که خود جزئی از آن است. چنین کسی آماده و خوشحال است که از هر خطا و حماقتی که ملتش دارد، با چنگ و دندان دفاع کند.» -شوپنهاور

من

photo content

آفرین

خب سوال داشتم که چرا یک تجزیه طلب باید تو ی کشوری بمونه که نمیخواد خب چرا نمیره ترکیه یا اذربایجان

فقط بنظرم تورک نژاد برتره(چون سفیدیم)

تجزیه طلب نیستم بچه ها

https://t.me/sooledea/18754 فعععک نکنم

وای

sticker.webp0.37 KB

داره دعوا میشه