Iranian Naval Force
前往频道在 Telegram
به نام خالق حضرت دوست مدیریت : @Navy90iranian 🔸پیج اینستاگرامی ما : instagram.com/navy_iranian
显示更多📈 Telegram 频道 Iranian Naval Force 的分析概览
频道 Iranian Naval Force (@navy_iranian) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 17 674 名订阅者,在 新闻与媒体 类别中位列第 12 569,并在 伊朗 地区排名第 18 688 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 17 674 名订阅者。
根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 1 226,过去 24 小时变化为 5,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 33.12%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.61% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 857 次浏览,首日通常累积 3 998 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 62。
- 主题关注点: 内容集中在 #z_s, نیرو, هرمز, دریا, عملیات 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به نام خالق حضرت دوست
مدیریت :
@Navy90iranian
🔸پیج اینستاگرامی ما :
instagram.com/navy_iranian”
凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 新闻与媒体 类别中的关键影响点。
17 674
订阅者
+524 小时
-97 天
+1 22630 天
帖子存档
17 674
هیچ وقت دلیل این ک چرا این موشک ها اصلا خریداری شدن درک نکردم ، موشک کروز ضد کشتی با موتور بیرون بدنه و سطح مقطع بزرگ ، ارتفاع پروازی ۴ هزار متری ، سرعت ۴۰۰ کیلومتر در ساعت اگه اشتباه نکنم
این ی هدف متحرکه که از هر جهت میگه منو بزن بزن
17 674
آمدند و رفتند،ما هیچ نگاه !
در دوران جنگ رمضان ، ناوگان آمریکایی در فاصله های متفاوتی از خط ساحلی ما اقدام میکردند. در واقع این تاکتیک دوری و نزدیکی از ساحل ما ، همان رویه سابق آنها در عملیات یمن بود که اجرا شد و هدف آن دشوار کردن شناسایی ناوگان + افزایش خطای موشک های ما + کاهش تعداد موشک های استفاده شده است.
با همه این موارد ، ناوگان دشمن در طول مدت جنگ تا 150 کیلومتری از بندر چابهار آمده بود اما خبری از آن بالستیک های ضد کشتی و کروز و پهپاد های هزار کیلومتری نبود !
در دوران آتش بس ، دست کم 3 بار ناو های آمریکایی در تنگه هرمز ظاهر شدند که جزاز هشدار زبانی + چند تیر موشک اخطاری خبری نبود. همان موشک های اخطار نیز از منظر ستاد کل نبایستی شلیک می شدند و نیروهای نداجا برای شلیک آنها بازخواست شدند.
با این رویه که ستاد کل در پیش گرفته ، حتی اگر امکان غرقِ کردنِ قطعی ناو آمریکایی وجود داشت ، از هراس پاسخ آمریکا ، عملی صورت نمیگرفت. (آمریکا در بدترین وضعیت خودش از نظر ترکیب فرماندهی قرار گرفته و حتی در اجرای عملیات های پاسخ نیز ضعف نشان داده)
@Navy_Iranian | #S_S
17 674
Repost from 🇮🇷وقایع الاتفاقیه نظامی🇮🇷
به گزارش خبرنگار صداوسیما در سیریک: ساعت ۲۳ و پانزده دقیقه امشب صدای انفجار در اسکله طاهرویی سیریک شنیده شد
یک منبع آگاه نظامی علت این انفجارها را اصابت پرتابه به محدوده اسکله طاهرویی سیریک بیان کرد.
این منبع آگاه نظامی گفت: حدود ۵ ساعت پیش چند شلیک اخطار از شهرستان سیریک به شناورهای متخلف در تنگه هرمز پرتاب شد.
همچنین شنیده ها از شلیک دو موشک اخطار ساعاتی پیش از حوالی کرپان به سمت تنگه هرمز حکایت دارد.
🇮🇷📝 @defence_news 📝🇮🇷
17 674
نمیدونم شوخیه یا جدی ولی :
گفته میشه نیروی هوایی ایلات متحده آمریکا به دنبال یک موشک هوا به هوا با برد هزار مایل دریایی ( ۱۹۰۰ کیلومتر تقریبا ) است
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
در هفته گذشته تایوان یک بودجه ۶.۶ میلیارد دلاری برای ساخت انواع تسلیحات بدونه سرنشین ارائه کرده که شامل :
۲۰۸۲۰۰ فروند پهپاد انتحاری
۱۴۴۶ فروند پهپاد شناسایی
۱۳۲۰ فروند شناور سطحی بدونه سرنشین احتمالا انتحاری
با توجه به قیمت احتمالا بخش زیادی از این ها مولتی روتر ها و.. باشن ، گفتنیست که در چند هفته گذشته دولت مستقر در تایوان در حال چکش کاری یک بودجه عظیم ۴۰ میلیارد دلاری بود که به تصویب نرسید و حالا نسخه کوچک تر به بزرگی ۲۵ میلیارد دلار درحال پیگیری هست که بخشی از اون شمال همین بودجه گفته شده است
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
پنتاگون تایید کرده که یک دسته ۶ فروندی از جنگنده های F_35B متعلق به سپاه تفنگ داران دریایی آمریکا به علت تاخیر در تحویل رادار AN/APG-85 ، بصورت ناقص و بدون رادار تحویل این نیرو شده اند
رادار AN/APG-85 تا آوریل سال ۲۰۲۸ در دسترس نخواهد بود
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
+1
تصویری از کیم در کنار پرتابگر موشکی جدید کره شمالی
متاسفانه تقریبا در هر زمینه ایی چه بحث تولید چه بحث خلاقیت و چه بحث کلا اصول اولیه حتی از همین کره شمالی هم عقب تریم !
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
دلیل کاهش تقاضا ، یکی نصف شدن تقاضای چین از ۱۲ میلیون بشکه در روز به ۶ میلیون بشکه در روز هست که اون هم در حال حاضر بیشترش از نفت ایران تامین میشه
دوم اشباع شدن پالایشگاه های دیگر در شرق آسیا با نفت آزاد شده از ذخایر آمریکا هست که تقاضای اون ها برای نفت خلیج فارس کاهش داده
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
باوجود افزایش قابل توجه کشتی های خروجی ( دیروز برای اولین بعد از مدت ها ۴۱ کشتی از خلیج فارس خارج شدن ک البته همچنان نصف ارقام قبل جنگ هست ) ، ورود کشتی ها محدود تر و نصف میزان خروجی هست ( باید دانست تعداد نفتکش ها کمتر هم هستند
دلیل این موضوع ، یکی نبود علاقه بین شناور ها برای ورود به خلیج فارس ( دلایلش توضیح دادم قبلا ) کاهش میزان عرضه نفت توسط اعراب یکی به خاطر محدودیت های زمان درگیری و دیگری کاهش تقاضا در شرق آسیا هست
در کل بیشترین ترافیک عبوری نفتکش ها در حال حاضر برای ایرانه ، دلیلش هم ناوگان عظیم نفتکش های دولتی و شبه دولتی که در طول سالیان گذشته ایجاد شده
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
+1
همچنین یک نفتکش هندی که از طریق گذر گاه جنوبی از خلیج فارس عبور کرده بود طی یک اقدام عجیب دوباره به خلیج فارس برگشته و منتظر مجوز عبور از طریق گذرگاه شمالی است !
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
یک کشتی باری عصر امروز در مسیر جایگزین معرفی شده توسط عمان مورد حمله پهپادی قراره گرفته است
⚓️ @Navy_Iranian | #a_m
17 674
شاید این سوال مطرح شود که چرا عمان از تنگه هرمز عوارضی نمیگیرد؟
قطعاً عوارض مقداری درآمد برای عمانیها دارد ولی خب پادشاه عمان و مشاورانش میدانند که سنگاندازی در چنین آبراهی هزینه سنگینی خواهد داشت (تحریمهای سنگین اقتصادی و حتی جنگ با غرب) ولی خب قطعاً این اتفاقات برای کمتنشترین کشور منطقه خوشایند نیست.
به قولی هزینهای که غربیها در عمان سرمایهگذاری میکنند، به همراه فروش بدون تحریم نفت و صنعت گردشگری عمانیها، به مراتب بیشتر از میزان درآمد قابل حصول از تنگه هرمز خواهد بود و به علاوه آن، موارد ذکر شده پیشرفت و معیشت بهتر مردم آن کشور را به دنبال خواهد داشت.
⚓️ @Navy_Iranian | #Tomcat
17 674
طبق اخبار روزهای گذشته، سلطنت عمان برخلاف جمهوری اسلامی ایران مسیر جنوبی تنگه هرمز را برای عبور کشتیهای تجاری را کامل باز گذاشته است.
البته طبق گفته مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، عمان گفته است که عوارضی از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز نگرفته و نخواهد گرفت.
⚓️ @Navy_Iranian | #Tomcat
17 674
بر اساس متن گزارش KCNA، کیم گفت: «نیروی دریایی شجاع ما روحیه بینظیری در مبارزه با دشمنان دزدگونه نشان داده و با اقدامات تحریکآمیز پیوستهشان که با سوءاستفاده از برتری خود در دریا، یعنی ناوهای برترشان، انجام میدهند، آنها را به وحشت انداخته است. اکنون از اینکه نیروی دریایی خود را به یک ناو جنگی پیشرفته مجهز کردهایم، بسیار خرسندم. همانطور که قبلاً اشاره کردم، باید بر ساخت پایگاههای دریایی بزرگ و چندمنظوره شتاب بخشیم و کار ساخت شهرهای بندری مدرنی را که میتوانند به عنوان مراکز فرماندهی عملیات دریایی و فرهنگ عمل کنند، پیش ببریم.»
قرار است فریگیت دوم از این کلاس نیز به نام کانگ کان و با شماره ۵۲ که فعلاً در تست های مختلف است به زودی عملیاتی شود. جناب کانگ کان سال پیش حین به آب انداختن چپه شد و رفت زیر آب.
کره شمالی دو کشتی دیگه هم از این کلاس رو در دست ساخت داره. سومین کشتی قراره تا ۱۰ اکتبر، سالروز تأسیس حزب کارگران کره، تکمیل بشه.
کیم اینم گفت که بعد از عملیاتی شدن کانگ کان، میرن به سمت رزمناوهای ۱۰۰۰۰ تنی.
⚓️ @Navy_Iranian | #MHB
17 674
+1
دیروز کره شمالی فریگیت چوئه هیون رو در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶ به خدمت گرفت.
چوئه هیون با شماره بدنه 51 در مراسمی روز سهشنبه در شهر بندری نامپو رسماً به خدمت گرفته شد.
تصاویر از خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA)
این کلاس ناو ۵۰۰۰ تنی درحال حاضر بزرگترین کلاس نظامی کره شمالی هست.
کیم جونگ اون در سخنرانی خود حین مراسم عملیاتی شدن این ناو گفت: «امروز، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۶، شاهد نوشته شدن اولین صفحه از فصل جدیدی در تاریخ نیروی دریایی ما برای حراست از حاکمیت مقدس دریایی کشورمان با اتکا به قدرت ناوهای شکستناپذیر است.»
گویا اینا هم مثل ما زیادی فاز بر میدارن، هم به فریگیت میگن ناوشکن و هم میگن شکست ناپذیر که احتمالاً باعث خنده نیروی دریایی کره جنوبی می شود.
به هر حال نیروی دریایی ارتش خلق کره در سه سال گذشته با سرمایهگذاری مجدد تلاش کرده تا تواناییهای خودش را بهبود دهد.
⚓️ @Navy_Iranian | #MHB
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
