ch
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

前往频道在 Telegram
873
订阅者
-124 小时
+87
+9930
帖子存档
کی گفته دنبال کردن فوتبال ایران زوال عقل میاره؟ فوتبال ایران خودش مصداق زوال عقله

خواب زمستونی چه کسشریه؟ خواب تابستونی منطقیه. هوا داره گرم، خفه‌کننده، شرجی و غیرقابل تحمل میشه پس من می‌خوابم تا وقتی که هوا خنک و نانازی و مهربون بشه. تکامل عزیز لطفا در آپدیت بعدی دست از فرو کردن دندون عقل تو لثه بردار و خواب تابستانی رو در نظر بگیر ممنون

ببخشید که دیر جواب پیامت رو دادم؛ آخه از روی نوتیفکیشن دیدم چی نوشتی و توی ذهنم جوابت رو دادم و دیگه یادم نموند که باید این جواب رو برای خودت هم می‌فرستادم.

هوا یه جوری گرم شده انگار تقصیر ماست که زمین سومین سیاره‌ی نزدیک به خورشیده

اوضاع روانیم، صبحی که شبش خواب دیدم دوست پسرم با یک دختر دیگه هم ارتباط داره:

عاشق شدن و زندگی کردن.
عاشق شدن و زندگی کردن.

Linkin-Park-Powerless-128.mp33.46 MB

غذا خوردن بعضی‌ها هم انقدر لجم رو درمیاره که دلم می‌خواد همونجا سر سفره بهشون بگم مادرقحبه‌، همین الان اگر به جای اون نعمت خدا کیر جلوت بود تا ذره آخرش رو تموم کرده بودی؛ حالا با اون برنج زبان بسته یک ساعت لاس می‌زنی؟ بخور اون خوارکسده صاحاب رو دیگه. اه.

از این شلوار چهارخونه‌ها که هرچندوقت مد میشه می‌پوشید بابای من یه دونه داره باهاش تا سر کوچه هم نمی‌ره

تنها چپی که قبول دارم تخم چپمه

Adele-Love-In-The-Dark-128.mp34.40 MB

.
.

دوستان روشنفکری که با ترند شدن هر هشتگی کستون خیس میشه و هرچی بقیه انجام دادن شما هم باید انجام بدید تو رو خدا یکم آرومتر ژست‌ بشردوستانه‌ بگیرید ما به همه می‌گیم شما خیلی نگران کودکان و نسل‌کشی هستید چون انقدر منطقی هستید که فارغ از ملیت نگران همه میشید و همه برای قلب مهربونتون ستایشتون می‌کنن

ببینید بچه‌ها، وقتی میرید داروخونه و برای مثال کاندوم، قرص اورژانسی و یا هر گونه اقلامی از این دست می‌خواید لازم نیست دستتون رو بذارید جلوی دهنتون، صورتتون رو بپوشونید، صداتون رو عوض کنید و یکی رو بکشید کنار که با حالتی آکنده از شرم و رمز و راز در گوشش درخواستتون رو مطرح کنید. هیچکس بکیرش هم نیست. راحت و با صدای بلند مطرح کنید که دقیقا چی می‌خواید. واقعا فرد خاص و مهمی نیستید که بخواید مورد قضاوت کسی که روزی صد تا مثل شما رو می‌بنیه قرار بگیرید. موارد لازمتون رو بدون تبدیل شدن به بتمن تهیه کنید و هر چه سریع‌تر خارج شید. ممنون.

Repost from Flaneurscircle
"تئاتر روال عادی" نویسنده: ژان کلود کریر مترجم: اصغر نوری طراح و کارگردان: مهران یاراحمدی بازیگران محسن نظری / احمد زارع دستی
"تئاتر روال عادی" نویسنده: ژان کلود کریر مترجم: اصغر نوری طراح و کارگردان: مهران یاراحمدی بازیگران محسن نظری / احمد زارع دستیار کارگردان و مدیر تولید: زهرا کمال طراح پوستر: فاطمه ایمان با همکاری حلقهٔ هنر فلانور هرشب ساعت ٢١ برای رزرو به شماره 09201240284 در تلگرام پیام دهید.

ممبرای چنل صادق بهش ناشناس میدن «سلام چنلتون خیلی خوبه فقط کم پست میذارید. لطفا بیشتر از بقیه کپی کنید ممنون»

داداش من نگرانت هستم لطفا هرچه زودتر برای خودت یه سرگرمی یا کار پیدا کن و دست از دزدی بردار. کسکش من این پست رو هفت ماه پیش نوشتم، تازه الان اومدی کپیش کردی؟ سیو کرده بودی بعدا کپی کنی یا حین گشتن تو چنل مردم برای «ترشح ذهنی» از ذهنت ترشح شده؟

Repost from ترشح ذهنی
اینستا رو باز میکنی میبینی ای بابا همه‌ خانوم‌دکترهای آینده تو مدرسه که میخواستند با موفقیت دشمنانشان را ضایع کنند هم که ناخنکار شدن

ببخشید الان یکسری سوال برای بنده ایجاد شد؛ شما الان دقیقا چی رو کپی کردی؟ چسناله‌ کردن شخصی من رو؟ یعنی تو ذهن ابله‌ت این فرآیند رخ داده که از توی یه چنل کسشرترین و شخصی‌ترین پست ممکن رو انتخاب کنی، بزنی روی کپی و تو چنلت پستش کنی؟ نمیدونم حالا ولی یه فکری به حال خودت بکن. مثلا برو جلو آینه بگو من چقدر بدبخت و کودنم که یه چسناله هم نمی‌تونم بکنم. یا مثلا اگه مادرت انقدر خرابه که از بقیه کپی می‌کنی ببرش تعمیرگاه. این کارها چیه آخه؟ بعد اسم چنلت رو گذاشتی «ترشح ذهنی»؟ جدی؟ ما ۱۴ سالمون بود دخترهای هم‌سن و سالمون اسم چنلای کسشرشون رو میذاشتن «ترشحات مغز پریود:)» و اون بندگان خدا همون موقع هم رقت‌انگیز بودن. الان که دیگه ۲۰ سال رو هم رد کردیم. سوال بعدی، الان این ترشحات مذکور کجان؟ چرا ما نمی‌بینیم؟ مثلا یک روز ترشح میکنی، یه روز که ترشح نمی‌شه میری ترشحات بقیه رو می‌دزدی؟ داری با زندگیت چیکار میکنی صادق؟ هدفت از زنده بودن و دزدیدن ترشحات بقیه چیه؟ بعد اسم خودت رو گذاشتی صادق هدایت نشده؟ یعنی الان تنها فاصله‌ت با صادق هدایت، هدایت نشدنته؟ بنده بعید می‌دونم. برو کار و زندگی برای خودت جور کن. جدی.

Repost from ترشح ذهنی
تقریبا هر دفعه که جلوی دوربین می‌ایستم عکس بگیرم به خودم می‌گم خب الان که چی؟ معنی این‌کار چیه؟ به خودم می‌گم «برای اینکه این لحظه رو ثبت کنی» ولی می‌دونم که این نیست. با این همه عکس می‌خوام چی‌کار کنم جدی؟ هدفم از وجود داشتن چیه؟