878
订阅者
+724 小时
+127 天
+10530 天
帖子存档
879
چرا ماههای اول سال انقدر طول میکشن؟ شما باورتون میشه هنوز ماه اول سال میلادی (ژانویه) باشه؟ چرا هم این طولانیه هم فروردین؟ مشکلشون با تموم شدن چیه؟
879
بنده عاشق این شعرهایی هستم که استیصال عاشق + یکی شدنشون با معشوق رو نشون میده.
«تا آینه رفتم
که بگیرم خبر از خود
دیدم که در آن آینه هم
جز تو کسی نیست»
879
افرادی که با وجود فوتبالی بودن هنوز به زوال عقل دچار نشدن دیگه چیزی موجب زوال عقلشون نمیشه.
879
بارها از خودم پرسیدم که آخه من چی کار کردم؟ چه رفتار اشتباهی انجام دادم که اینجوری باهام برخورد میشه؟ بعداً، یکجایی از زندگیم متوجه شدم که من به اندازهی تصورم منفور نبودم، فقط چون زیادی صبور بودم آدمها با اذیت کردنم مشکلی نداشتن. به نظر میآد هرکسی لیاقت این رو نداره که بهش احترام گذاشته بشه.
879
آره ایرانی فلک زده. این دویدنت برای رسیدن به مترویی که اومده و پنج ثانیه دیگه هم قراره درهاش بسته بشه و بره در حالی که تو چهار پله برقی باهاش فاصله داری هم مثل زندگیته. بدو. همه رو هل بده و برو. که تهش هم نرسی.
879
اصلا اساسا من در مترو نمیشینم که خسته نشم؛ میشینم که چادریها جا نداشته باشن بشینن و مثل خفاش عصبانی نگاهم کنن. ده سال جوانتر میشم هر بار. صد در صد تضمینی.
879
ای وای.😥 خانم سن دار چادری چرا جا نداری بشینی؟😞 یک لحظه اجازه بده الان این سیخ رو داغ میکنم بشینی سرش😍🙏
879
ببخشید اگه برای چهار روز دوتا چمدون و سه تا کیف و کوله و سه تا کفش برداشتم خیلی خجالت میکشم ولی اگه ۸۰ درصد لباسام همراهم نباشه و یه وقت هوا جوری بشه که بارون بیاد ولی سرد نباشه یا بارون بیاد ولی سرد باشه یا اصلا گرم باشه یهو شبش سرد بشه یا فقط باد بزنه یا مثلا یه وقت اسرافیل تصمیم بگیره تو صورش فوت کنه و روز قیامت بشه و هوا خراب بشه من احساس امنیتِ لباسی نمیکنم و همهی لباسام باید کنارم باشن تا بتونم به زنده موندن توی این دنیای بیرحم و غیرقابل پیشبینی ادامه بدم.
879
موسیقی عزیز، ازت ممنونم که وجود داری. تو همون شونهای هستی که برای گذاشتن سرم هرگز نداشتمش. من با تو غصه میخورم، با تو سرخوش میشم و با تو میرقصم. تو من رو مجانی به مسافرت خاطراتی میبری که برای دوباره زندگی کردنشون جونم رو میدم. تو همهی اولینبارها رو یادته. اون لبخندی که اون شب بعد از اولین بار بوسیدنش تو راه برگشت روی لبام بود بود رو تو بلدی. گریههای اولین شبی که فهمیدم دارم توی تنهایی خودم غرق میشم رو تو شنیدی. ازت ممنونم که وجود داری. تو همون شونهای هستی که برای گذاشتن سرم هیچوقت نداشتمش.
879
اندازهی یک دنیا غصه دارم، یک دنیای بزرگ بین حرفهایی که دلم نمیخواست بزنم ولی باید میزدم، و حرفهایی که دلم میخواست بزنم و نتونستم بزنم.
879
برف میخوام مادرجندهها. یعنی چه. چرا فقط مناطق ثروتمند نشین برف زده؟ چرا هر کی ویلا و خونه بالا شهر و کسوشر داره فقط استوری برف گذاشته؟ اینجا چرا خشکه؟ خدایا اینم از زندگی ما کنکل کردی؟ واقعا که زنت جندهست. کس زنت. سه بار پشت هم کس زنت. من برف میخوام حیوان😭😭💔💔
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
