ch
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

前往频道在 Telegram
880
订阅者
+124 小时
+157
+10730
帖子存档
صدای این تصویر رو می‌شنوید؟ این موسیقیِ پس‌زمینه‌ی زندگی منه. تموم شده، پایان و به اتمام رسیده. بدون بالا و پایین و تغییر، یک
صدای این تصویر رو می‌شنوید؟ این موسیقیِ پس‌زمینه‌ی زندگی منه. تموم شده، پایان و به اتمام رسیده. بدون بالا و پایین و تغییر، یک خط ممتد، خسته‌کننده و آزاردهنده.

هر عکسی از رشت میبینم اگه شهرداریش نباشه، یه خونه‌ی قدیمی و کیری وسط شلوغی تو هوای بارونیه یا یه بازار کثیف و شلوغ که بوی ماهیش از تو عکس هم میاد. شما دو روز هم شمال زندگی کرده باشی از چنین چیزی عنت میگیره. من نمیدونم چی این شهر برای شما جالبه جدی.

افرادی که هنوز از واتسپ استفاده میکنن عاشق روابط تاکسیک هستن.

بازیگری خوندم می‌دونم فیلمته.

Arctic Monkeys - Mardy Bum.mp36.78 MB

قبل از رسیدن به تخمک
قبل از رسیدن به تخمک

واقعا همین که مولانا گفته؛ «نردبان خلق این ما و منیست عاقبت زین نردبان افتادنیست هر که بالاتر رود ابله‌ترست که استخوان او بتر خواهد شکست»

"She held me to her simple truth That all I need is what she gives".

الان فقط حموم کردن تو خون جوانان فلسطینی آرومم میکنه

داشتن چیزی به عنوان حجاب برای مو و همزمان پوشیدن هر نوع کراپ قانون نانوشته‌ی کسمشنگ‌هاست.

داری زندگیت رو میکنی و به هیچی کاری نداری یهو میبینی تمام دهنت و زندگیت مزه‌ی آهن میده. بله عزیزم، مبارکه. دوباره ریدی تو‌ پوست لبت.

داشتم فکر می‌کردم که چرا آهنگ‌های امینم ذهنم رو آروم می‌کنه، یکم که دقت کردم دیدم علتش اینه که از سرعت اورثینکم سریع‌تر می‌خونه‌.

Repost from ژاژخا
‏دوستم معلم زبان یه مهدکودکیه که همه بچه‌هاشون خارجی ان از کشورای مختلف. می‌گفت یه بچه ترکی اونجا هست که فقط ترکی حرف می‌زنه و فکر می‌کنه دلیل اینکه مردم نمی‌فهمن چی می‌گه اینه که همه کَرَن. کله مردمو می‌گیره تو گوششون ترکی داد می‌زنه بلکه حرفشو بفهمن. نماد ترک خر کامل=))))))) Mateo @zhazhkha

بوی خوب بده مادرکسه. بوی خوب بده. شبیه کیرخر هم می‌خوای باشی باش؛ ولی بوی خوب بده.

خداروشکر پول ندارم وگرنه انقدر لباس زمستونی می‌خریدم که پولام تموم می‌شد.😰👏

Lost Control - Anathema.mp313.39 MB

متاسفانه اتفاقات خوب زندگیم به محض افتادن میشکنن

خوابگاه دخترانه= تیمارستان روانی

هرروز از خودم میپرسم اگه کلاس ۸ صبح انقدر رفتنش سخته ما چجوری هرروز ساعت ۶ بیدار میشدیم میرفتیم مدرسه؟

ممکنه شنیدن این حرف براتون جالب نباشه ولی میگم: اینکه همه‌ی اطرافیانتون تاییدتون میکنن و همیشه طرف شما رو میگیرن ممکنه به یکی از این دو دلیل باشه: ۱. انقدر تنها (و شاید سلیطه) هستید که هیچکس ارزشی براتون قائل نمیشه تا حقیقتی که ممکنه دوست نداشته باشید رو بهتون بگه و واقعا کمکتون کنه ۲. اطرافیانتون از خودتون احمق‌تر هستن و احتمالا شما هم ناخودآگاه برای همین انتخابشون کردید، چرا که فکر کردید با سطح حماقت بالاتری که دارن میتونید راحت‌تر باهاشون سر و کله بزنید؛ چون سر و کله زدن با افراد عاقل براتون سخته.