870
订阅者
-124 小时
+87 天
+9930 天
帖子存档
873
به قدری تو تمام عید دیدنیها عین آدمندیدهها توی اتاق قایم شدم و از آدمها فرار کردم که مطمئنم فامیلهامون حتی اطلاع ندارن که من وجود دارم
873
شبیه مجریهای صدا و سیما شدم. برم مقنعهی صورتیم رو بپوشم و به فامیلیم یه «راد» اضافه کنم و در حالی که با مجری مرد برنامه لاس میزنم بگم در ماه میهمانی خدا، هوای بندگان خدا رو هم داشته باشیم. یه میانبرنامه ببینیم.
873
یه بیت زیبا و مناسبتی از جامی هست که من خیلی دوستش دارم. شما هم اگه دوست نداشتید به کیرم. میفرمایند:
«اگر چه نیست درین عید رسم مه دیدن
نمی رود ز ضمیرم خیال ابرویت».
873
خیلی جالبه اینکه مهمه که شما هر حرف رو در چه زمانی بزنید. من اگه این رو دوباره و دو سال پیش میگفتم قطعا کونم رو پاره میکردید ولی الان شاید خیلیها باهاش موافق باشن. به عبارتی، خیلی برام جالبه که عقاید آدمها چقدر متاثر از عقاید جمعیه. نه بقیه، خودمون هم. انگار جوری که بقیه فکر میکنن یه چارچوبیه که افکارمون در همون قالب شکل میگیرن و توی جامعه با افکار مثلث، نمیشه مربع فکر کرد. اگه هم کسی مربع فکر کنه، خودمون گارد میگیریم و باهاش درگیر میشیم. واقعا آدمیزاد موجود عجیبیه.
873
Repost from مصدع اوقات
به نظرم مشکل نسل جدید که به اسم «آزادی» و «روشنفکری» هرکاری میکنن، و معتقدن مخالفانشون هنوز در «گذشته» زندگی میکنند، اینه که متوجه نیستن اینکه در «حال» حاضر هر کسی هرکاری انجام بده، باعث نمیشه اون کار درست باشه. درواقع به صِرفِ حرکت رو به آینده فکر میکنن هر سنتی که از گذشته باقیمونده اشتباه و احمقانهست و هر عقیدهی بیقید و بند و رهایی، احترام به آزادی هست.
873
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
کراش یعنی کمبودِ اطلاعات راجع به یک نفر.
_aphrodite_
@uttweet
873
هرچقدر به لحظات آخر سال نزدیک میشیم به لحظات اول سال هم نزدیک میشیم. این ماتریکس نیست؟ از توهماتتون بیایید بیرون
873
یه روز سه تا الف (ااا) تصمیم میگیرن برای هدف والایی که دارن کنار هم بایستند و نشینند. اما طولی نمیکشه که خستگی به الف وسطی غلبه میکنه و اون رو مینشونه. دوتای دیگه میگن پس هدفمون چی میشه؟ الف وسطیه میگه کسخلها شما هم باورتون شده ها، ما که از اول هم اصلا هدفی نداشتیم. همینجوری اومده بودیم یه قیافهای بگیریم که آره ما هم هدف و مقصودی داریم از کارمون. آخه ما الفهای علاف رو چه به هدف؟
و از اونجا بود که کلمهی «ادا» ساخته شد و ادایی به افرادی گفته شد که خودشون هم دقیقا نمیدونن دارن چه گوهی میخورن، فقط میخوان اعلام کنن که دارن اون گوه رو میخورن. مهم نیست که درست بخورنش یا نه، مهم اینه که ظاهر خوردن اون گوه رو حفظ کنن.
873
دوستان لطفا انقدر افرادی که قد کوتاهی دارن رو مسخره نکنید شاید یه کروموزوم اضافی داشته باشن
873
البته سو برداشت نشه. من عاشق تهرانیها هستم. اما گاها باهاشون دچار اختلاف نظر میشم. برای مثال، وقتی چایی سوپرمارکتی دم نکشیده رو سرد سرد میخورن و میگن "ولرمه". خوب خوار
873
تهرانی کل اسفند فن گرلی خلوت بودن شهرش در ۱۳ روز اول فروردین رو میکنه و تاکید میکنه که اصلا نباید تهران رو این موقع سال از دست داد و بعد باز هم تا خود سال تحویل در جادههای منتهی به شمال و سایر شهرستانها در حال ایجاد ترافیکه. خوب مگه نمیگی خیلی قشنگ و خلوت و تمیز و فوق العادست عزیزم؟ پس چرا نمیمونی توی همون گوه؟ دنبال چی هستی اینجا؟ با کی کار داری؟ خونهت کجاست؟ چرا دو هفته دلت نمیاد ما شهرستانیهای مزاحم رو راحت بذاری شلوارک پوش گنده گوز؟
873
هیچکس بهت نگفت ولی صبح زودهایی که تو بهار پا میشدی بری مدرسه در حالی که مه و بوی بهارنارنج همهجا رو گرفته بود و آسمون بنفش و صورتی بود قشنگترین صبحهای زندگیت بودن
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
