نقاش(Rtb)
شخصیسازی شده رفتارشناسی قیمت متناسب با بورس ایران(trex)(Ict) «مطالب کانال آموزشی و نظر شخصی هست و به هیچ عنوان معیاری برای خرید و فروش قرار نگیرد» سبد گردانی و vip هم نداریم♥️ نظرات دوستان https://t.me/+zXsLOZ4K_r44MDhk
显示更多📈 Telegram 频道 نقاش(Rtb) 的分析概览
频道 نقاش(Rtb) (@naghash69_rtb) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 20 203 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 6 150,并在 伊朗 地区排名第 16 606 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 20 203 名订阅者。
根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -62,过去 24 小时变化为 7,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 56.59%。内容发布后 24 小时内通常能获得 29.05% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 11 428 次浏览,首日通常累积 5 867 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 9。
- 主题关注点: 内容集中在 کالا, پتروشیمی, سهم, ترجیحی, نیما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“شخصیسازی شده رفتارشناسی قیمت متناسب با بورس ایران(trex)(Ict)
«مطالب کانال آموزشی و نظر شخصی هست
و به هیچ عنوان معیاری برای خرید و فروش قرار نگیرد»
سبد گردانی و vip هم نداریم♥️
نظرات دوستان
https://t.me/+zXsLOZ4K_r44MDhk”
凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。
数据加载中...
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 22 六月 | +9 | |||
| 21 六月 | +7 | |||
| 20 六月 | +1 | |||
| 19 六月 | +6 | |||
| 18 六月 | +7 | |||
| 17 六月 | +7 | |||
| 16 六月 | 0 | |||
| 15 六月 | +14 | |||
| 14 六月 | +3 | |||
| 13 六月 | +3 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | +7 | |||
| 10 六月 | +2 | |||
| 09 六月 | +2 | |||
| 08 六月 | +4 | |||
| 07 六月 | +4 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | +2 | |||
| 04 六月 | +2 | |||
| 03 六月 | +1 | |||
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | +2 |
| 2 | بازده شستا و زیرمجموعهها بعد از جنگ
شستا از پرحباب ترین سهم بزرگ سال 99 تو این سالها کم کم تبدیل شده به ارزنده ترین هلدینگ سهام بزرگ ..
بین هلدینگهای بازار شستا در شرایط کنونی بسیار از فارس ارزنده تره و فکر میکنم از این به بعد شاهد بازدهی آلفا از شستا نسبت به فارس باشیم.
@Naghash69_Rtb | 4 897 |
| 3 | ⭕️ ارزش معاملات #خرد (سهام+حق تقدم+صندوق های سهامی) امروز بازار مورخ 1 تیر 1405 مبلغ 45902 میلیارد تومان بود.
در نمودار فوق روند ارزش معاملات روزهای اخیر قابل مشاهده است.
کانال تحلیلی پارسیس" | 4 000 |
| 4 | بازگشایی مثبت ۲۰ دارایکم و منفی ۳ پالایش بعد از مجمع باعث شده که بعد از مدتها حباب پالایش از دارایکم بیشتر بشه
حباب فعلی پالایش ۳۰ درصد
حبای فعلی دارایکم ۲۳ درصد
@Naghash69_Rtb | 5 212 |
| 5 | در دو روز گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان ابطال در صندوق تکپاد داشتیم
برخلاف منافع شخصی صندوق رو کوچیک کردیم که هر کس قصد فروش داشت بتونه بفروشه و در صف فروش گیر نکنه تحت هر شرایطی !
در صندوق تکپاد همواره نقدشوندگی صندوق و منافع یونیت هلدرها رو به منافع شخصی ترجیح دادیم و خواهیم داد .
@Naghash69_Rtb | 6 213 |
| 6 | مهم برای بازار
عراقچی: محدودیت صادرات نفت و پتروشیمی لغو و بخشی از دارایی مسدودشده ایران آزاد شد
عراقچی: تلاشهای مستمر میانجیگری پاکستان و قطر، به پیشرفت چشمگیری در جهت پایان دادن به جنگ لبنان منجر شده است.
نخستین آزمون واقعی، سلول جلوگیری از اصطکاک در لبنان است.
از صادرات نفت معافیت داده شد، محاصره برداشته شد، برخی داراییهای مسدودشده آزاد گشت و طرحی برای بازسازی در ایران آغاز شد.
@Naghash69_Rtb | 6 210 |
| 7 | بازدهی تون بعد از جنگ؟ | 6 408 |
| 8 | این تصمیم باید زودتر گرفته میشد و حرکت خوبیه
ولی بازه قیمتی که برای هر دامنه تعریف شده کم هست
این بازه تو هر دامنه قیمتی باید حداقل دو یا سه برابر این اعداد باشه
۳۰۰ تا ۹۰۰ میلیون
یا ۲۰۰ تا ۶۰۰ میلیون
اینجوری خرید و فروش خیلی راحت تر میشه و بازار پویا تر...
@Naghash69_Rtb | 6 629 |
| 9 | تغییر لات معاملاتی سهام
در تمام دامنه های تعریف شده لات خرید بسته به قیمت سهم بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون خواهد بود
@Naghash69_Rtb | 8 646 |
| 10 | تغییر لات معاملاتی سهام
تو تمام دامنه های تعریف شده لات خرید بسته به قیمت سهم بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون خواهد بود
@Naghash69_Rtb | 97 |
| 11 | بدشانس فقط سهامدارای حکشتی تو چه بازاری سهمشون رو باز کردن | 6 755 |
| 12 | پیای فروارد سهام زراعی برای سال ۱۴۰۵
با رشد بازار pe میانگین سال ۱۴۰۵ سهام زراعی از محدوده ۲ الی ۳ اردیبهشت ماه( با فرض تقسیم سود) به محدوده ۴ الی ۵ در قیمت های فعلی رسیده
آپدیت pe ها با قیمت های امروز:
زفارس pe=3.8
زکشت pe=4.1
زفجر pe=4.2
تلیسه pe=4.6
زبینا pe=4.9
زشگزا pe=5.1
زگلدشت pe=5.5
زمگسا pe=5.9
زقیام pe=5.9
سود مجامع در pe ها محاسبه نشده و صرفا زفارس سال مالی منتهی به برج 9 رو داره
تحلیل سودها:مهدی کریمی صندوقچه بازار
@Naghash69_Rtb | 7 628 |
| 13 | @Naghash69_Rtb | 7 353 |
| 14 | من می دانم
من آینده را می دانم
من رَوند ها را بدون نقص پیشبینی میکنم !!
☝️☝️☝️☝️☝️☝️
هر کس تو این بازی کثیف بیفته ! باید روز شبش رو خرج اثبات خودش به مخاطب کنه
و
در آخر تنها چیزی که براش نمیمونه، آبرو و اعتباره
تمام
@hajme_sabzzz | 6 566 |
| 15 | یکسال گذشته و مارکت فملی ۲۴۰۰ میلیارد تومان شده !!!
مارکت شپنا تاپیکو(ستاره) شبندر شبریز شتران و شراز رو هم دیگه ۱۷۰۰ میلیارد تومان
یعنی اگه کل پالایشگاههای بورسی ما رو هم بزاری بازم مارکتشون نزدیک فملی نمیشه
اول اینکه فملی هنوزم این قیمتهاش گرون نیست و اوکیه کاری به فملی نداریم..
اما پالایشی های ما مارکتی ارزون هستن..
از لحاظ سود سازی با نرخهای فعلی جهانی
پالایشیهای ما عمدتا بین ۳ تا ۳.۵ با قیمت های فعلی pe میگیرن...
با این تفاسیر تا یک مدت اگه به فملی امتیاز خوب رو بدیم باید به پالایشیها خوبتر بدیم
@Naghash69_Rtb | 746 |
| 16 | تحلیل حساسیت سود شتران برای سال ۱۴۰۵ در گزارش تفسیری
@Naghash69_Rtb | 9 005 |
| 17 | تحلیل حساسیت سود سال 1405 شبندر در گزارش تفسیری
@Naghash69_Rtb | 8 820 |
| 18 | تحلیل حساسیت سود شپنا در گزارش تفسیری
@Naghash69_Rtb | 9 083 |
| 19 | سود 150 تومان شپنا برای 1404 و تحلیل حساسیت سود 1405 در گزارش تفسیری
@Naghash69_Rtb | 1 |
| 20 | آخرین بار بهمن دلار مرکز مبادله از ۸۰ شده بود ۱۳۰ تومان که ایران خودرو و خودروساز ها ۵۰ ۶۰ درصد گذاشتن رو قیمت کارخونه ماشین الان دلار مرکز مبادله ۱۴۵ تومان هست(حدودا ۱۰ درصد بالاتر )و ایران خودرو بازم ۵۰ درصد گذاشته رو قیمتا
هزار درصد هم قیمت این اشغال هارو بیارن بالا تهش زیان میسازن
کی میشه مملکت از دست اینا خلاص بشه
زالو زالو زالو..
پ.ن:یکسری از ماشینا از قیمت داخل بازارشون هم کارخونه گرون تر شده...
@Naghash69_Rtb | 10 338 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
