ch
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

前往频道在 Telegram

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

显示更多
8 211
订阅者
-1524 小时
-2617
+1 25930
帖子存档
#فولاد باکس شماره یک رو پاز درست در نظر بگیریم اون قسمت که دایره کشیدم کندل و کینکی بهمون نداره ک در نظر بگیریمش پس گره بعدی
#فولاد باکس شماره یک رو پاز درست در نظر بگیریم اون قسمت که دایره کشیدم کندل و کینکی بهمون نداره ک در نظر بگیریمش پس گره بعدی که تشکیل شده رو میگیرم که شماره 2 اینگلف شده و منتظر تکمیل سیمتری یا همون مقیاس روی باکس شماره 3 هستم کندلای خیلی ناجوری داره خودم زیاد اطمینان ندارم بهش ولی شماتیکی اینجوریه

#فولاد آپدیت ای هانت پرتوان برس به داد این ناتوان :)
#فولاد آپدیت ای هانت پرتوان برس به داد این ناتوان :)

همه چی رواله تحلیل ها پابرجاس یکشنبه دوشنبه چارتهارو اپدیت میکنم برید به زندگیتون برسید طلا هم ورود نداده هنوز بدون من رفت بالا امشب چارت میزارم اگر اوکی بود

ینی این هفته رو منفی ببندیم هفته دیگه شنبه ک فک نمیکنم ولی یکشنبه دوشنبه میتونن برگردن و مثبت بشن

فک میکردم چون زیرشو زده حتی یک ریال هم برام قبوله ولی خب قیمت هردو کندل یکیه جالبه پس چطوری پایینتره ازش !!

من اینو هانت گرفته بودم که چون زیرشو زده تامین نقدینگی گرفتمش ولی به قیمتاش توجه نکردم الان چک میکردم دیدم قیمت هردو یکیه ولی
من اینو هانت گرفته بودم که چون زیرشو زده تامین نقدینگی گرفتمش ولی به قیمتاش توجه نکردم الان چک میکردم دیدم قیمت هردو یکیه ولی کندل راستی هانتش کرده 😐 الان با توجه به قیمت باید بگم هانت نشده چون هردو یه قیمتن ولی از رو کندل هانت کرده بنظرتون کدوم درسته؟! هانت نشده باشه واویلاس فولاد و ۳۵۰ تحویل بگیرید 😂😂

#فولاد یه چیزی دیدم رو چارتش عجیبه

یه کلیه a+ دارم خریدار واقعی بیاد پیوی

#غچین چی میگه

آدرنالین خالص
آدرنالین خالص

بخرید نگران نباشید تهش مرگه 😁

میخرید یا میفروشید؟!

بنده خدا #کرمان چرا به این روز انداختید زشته قبیحه

#فولاد هل بدید صف فروش کارش دارم 😂

اگر خواستید بخرید قیمت زیر ۱۸۰ بخرید بالاترش واس من ک گرونه

ضهرم ۴۰۲۰ خریدم یکم تبرکی

ولی من خیلی دوس دارم از صف فروش بخرم 🤨 اصلا حس و حال عجیبی داره

منطقی و با چارت داریم میریم جلو نه مثل بقیه چشمامونو ببندیم دهنمونو باز کنیم …

sticker.webp0.04 KB

از یه نکته بیشتر شد اونم هدیه من به شما برید حالشو ببرید با لایکاتون انرژی بدید بدونم چنتا ادم فرهیخته پشت گوشی نشسته به درو دیوار نمیگم اینارو فردا ایشالا بریم مارکتو دست بگیریم شب خوش