ch
Feedback
| Rad Dev (JS) |

| Rad Dev (JS) |

前往频道在 Telegram

#JS 👑 سعیدی‌را‌د هستم، اینجا تجربم و چیزایی که یاد می‌گیرم رو به اشتراک می‌ذارم. ارتباط: @AminKhoy78 مخلصم 👨‍💻🖤

显示更多
2 119
订阅者
-124 小时
+287
+49430
帖子存档
اگه react / vue / angular / next و ... بلدی ولی نمی‌تونی با جاوا اسکریپت خام اپلیکیشن تحت وب توسعه بدی، یه ضعف خیلی بزرگ داری که هنوز متوجهش نیستی. @Mern_stack_01

اگه توسعه‌دهنده بک‌اند هستین و Api توسعه دادین، واسه امنیتش این ‌چک‌لیست رو بررسی کنین‌: 🔗 Github.com/shieldfy/API-Security-Checklist @Mern_stack_01

زندگیتو بساز، قیافه‌ / ظاهر رو بعدا میشه درست کرد. پاول دورف، مالک تلگرام: @Mern_stack_01
زندگیتو بساز، قیافه‌ / ظاهر رو بعدا میشه درست کرد. پاول دورف، مالک تلگرام: @Mern_stack_01

یکی از رد فلگ های یه شرکت بنظرم تفکیک جنسیتیه‌. مثلا اونایی که می‌نویسن ترجیحا آقا / خانم. @Mern_stack_01

یکی از دلایلی که ری‌اکت رو انتخاب کردم unOpinionated بودنشه. یعنی خودش به دولوپر نظر نمیده از فلان پکیج استفاده بکن / استفاده
یکی از دلایلی که ری‌اکت رو انتخاب کردم unOpinionated بودنشه. یعنی خودش به دولوپر نظر نمیده از فلان پکیج استفاده بکن / استفاده نکن. opinionated = خودرای unOpinionated = بی‌طرف مثلا Vue خودش پیشنهاد می‌‌کنه برای مدیریت state از پکیج x استفاده بشه. اما ری‌اکت همچین کاری نمی‌کنه. این کار برای یه دولوپر تازه کار خوبه. اما عملا خلاقیت کامیونیتی رو بسته نگه‌میداره و باعث میشه کامیونیتی پکیج های زیادی نداشته باشه. @Mern_stack_01

یه جایی نوشته بود:
وقتی تن‌تون سالمه، صدتا دغدغه دارین. اما وقتی حتی به یه مریضی جزئی دچار میشین، فقط یه دغدغه دارین و اونم سلامتیه.
اگه خیلی کد می‌زنین و فعالیت بدنی آنچنانی ندارین، حتما به فکر یه ورزش / فعالیت بدنی باشین. @Mern_stack_01

یه پکیج پیدا کردم که می‌تونین باهاش کپچا های نستعلیق درست کنین. ریپوش رو اینجا می‌ذارم، اگه دوست داشتین تستش کنین 👇 🔗 Githu
+1
یه پکیج پیدا کردم که می‌تونین باهاش کپچا های نستعلیق درست کنین. ریپوش رو اینجا می‌ذارم، اگه دوست داشتین تستش کنین 👇 🔗 Github.com/alirezakeshvari/nastaliq-captcha @Mern_stack_01

وایب کدینگ خیلی خوبه. مخصوصا اونجاش که شب تا صبح وایب دیباگینگ می‌کنی. @Mern_stack_01

یعنی جابینجا هیچ نظارتی رو آگهی‌هاش نداره؟! @Mern_stack_01
یعنی جابینجا هیچ نظارتی رو آگهی‌هاش نداره؟! @Mern_stack_01

یه لایبرری هست به اسم Thanos.js و کارش اینه که حجم پروژه رو کاهش میده. چجوری کاهش میده؟ نصف فایل های پروژه رو به صورت رندوم ح
یه لایبرری هست به اسم Thanos.js و کارش اینه که حجم پروژه رو کاهش میده. چجوری کاهش میده؟ نصف فایل های پروژه رو به صورت رندوم حذف می‌کنه! 🔗 Thanosjs.org پ‌ن: مسلما قابل استفاده نیست و جنبه فان داره. @Mern_stack_01

طبق آمار گیت‌هاب، تایپ اسکریپت به محبوب‌ترین زبان مورد استفاده توسط برنامه نویسا تبدیل شد 👌 این زبان نسبت به سال گذشته 66 در
طبق آمار گیت‌هاب، تایپ اسکریپت به محبوب‌ترین زبان مورد استفاده توسط برنامه نویسا تبدیل شد 👌 این زبان نسبت به سال گذشته 66 درصد رشد در تعداد کاربران گیتهاب داشته. @Mern_stack_01

راستش یکی از سرگرمی‌هام اینه که می‌رم توی گیت‌هاب ریپو‌هایی که دایرکتوری node_modules رو پوش کردن رو پیدا می‌کنم :)) @Mern_st
راستش یکی از سرگرمی‌هام اینه که می‌رم توی گیت‌هاب ریپو‌هایی که دایرکتوری node_modules رو پوش کردن رو پیدا می‌کنم :)) @Mern_stack_01

تو پروژه‌هاتون به جای loading بنویسین thinking، مشتری فکر کنه تو پروژش هوش مصنوعی استفاده کردین :)) @Mern_stack_01

یه تولکیت به جای Lodash یه پکیج جدید ساخته شده به اسم Es-Toolkit که یسری utility کاربردی و خوب داره. مزایایی که نسبت به Lodas
یه تولکیت به جای Lodash یه پکیج جدید ساخته شده به اسم Es-Toolkit که یسری utility کاربردی و خوب داره. مزایایی که نسبت به Lodash داره: - حجم کمتر - سرعت بالاتر - متد های بیشتر - استفاده از تایپ اسکریپت - و ... 🔗 Es-Toolkit.dev @Mern_stack_01

سوال مصاحبه‌ای: یه اپلیکیشن داریم که کُنده، از کجا شروع می‌کنی؟ @Mern_stack_01

✔️ آموزش در 30 ثانیه تو این سایت کلی مقاله دسته‌بندی‌شده هست که به قول خودشون تو 30 ثانیه می‌تونین بخونین و از هر مقاله یه چی
✔️ آموزش در 30 ثانیه تو این سایت کلی مقاله دسته‌بندی‌شده هست که به قول خودشون تو 30 ثانیه می‌تونین بخونین و از هر مقاله یه چیز جدید یاد بگیرین: 🔗 https://30SecondsOfCode.org @Mern_stack_01

اینو فقط برنامه نویسا درک می‌کنن: @Mern_stack_01
اینو فقط برنامه نویسا درک می‌کنن: @Mern_stack_01

تو ری‌اکت هم باگ گزارش میشه. بعد آقای x از هویج‌آباد معتقده که برنامه نویس باید کد بدون باگ بنویسه. @Mern_stack_01

✔️ عضویت رایگان تو خبرنامه ری‌اکت با عضویت تو سایت ThisWeekInReact هر هفته راجع به اخبار، تغییرات و اتفاقاتی که تو کامیونیتی
✔️ عضویت رایگان تو خبرنامه ری‌اکت با عضویت تو سایت ThisWeekInReact هر هفته راجع به اخبار، تغییرات و اتفاقاتی که تو کامیونیتی ری‌اکت افتاده یه ایمیل دریافت می‌کنین و اینطوری همیشه آپدیت می‌مونین: 🔗 ThisWeekInReact.com @Mern_stack_01

یه جمله خوندم، خیلی خوب و تکون‌دهنده بود:
اگه به 5 سال پیشت نگاه کردی و به این نتیجه نرسیدی که چقدر احمق بودی، احتمالا الان یه احمقی.
@Mern_stack_01