3 661
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
无数据30 天
帖子存档
3 661
Verify phone dan emel.
Selepas verify emel dan phone , upload documents gambar IC depan.
3 661
Apa tuan2 perlu buat untuk jadi org terawal ?
STEP 1 :
-Register dan verify akaun.
https://tinyurl.com/Runrizqi
-Selepas siap verify pm @runadmin taip :
👇
No akaun trading:
Saya dah register dan verify
3 661
Sempena PKP ini,saya open slot VPS ni untuk yang ter awal sahaja. Kalau full, saya minta maaf.
Apa yg tuan2 dapat ialah
-VPS sebulan free sponsorship dari saya.
-EA free full version (R34 V6.2)
-Profit 100% milik tuan.
Apa tuan2 perlu buat ?
-Register akaun micro
-Deposit
-Login investor password sahaja di phone
-JANGAN entry di akaun robot
-Withdraw Profit sahaja anytime.
Nak ke saya bantu ?
3 661
Sebab ramai yg pening nk set robot, Saya nak sedekah VPS sebulan kepada semua user EA saya. Siap saya settingkan EA kt mt4, awak login kt HP jer. Sit n see..
Tapi limited kapasiti. Xboleh byk EA nanti server jem. Nk tgk berapa ramai yang nak folllow.
3 661
Kalau ramai jawab B, means ramai kaki layer..
Macam2 ragam trader kan.
Dalam usaha nk PROFIT tapi kita diduga dgn MC.
Dah bertahun2 tapi MC banyak dari deposit.
Nak cepat KAYA tapi kaya dgn DEPO.
Ape saya boleh nasihat,
Usaha, doa, tawakal.
SEDEKAH jgn lupa walaupun sikit. Pasti ada reward.
Reward bukan esok lusa, tapi akan datang bila kita susah.
Insya Allah.
COVID! Tak boleh keluar rumah macam mana nk sedekah!?
Shoppe hujung jari kn? , sedekah pun hujung jari juga.
Boleh visit web ini utk bersedekah. https://sumbangan.com/
3 661
So far saya dh share video cara plug ea ke dalam mt4. Jd saya harap ada yg dh pandai backtest dan run ea..
Kita tak perlu lg menghadap chart all the time.. Tak perlu emosi nak tambah layer dengan harapan ini kali mesti reverse.. Tapi akhirnya mc..
3 661
Video cara pasang EA dah ready ya. boleh tgk di dalam youtube link ini. segala soalan boleh tujukan kepada admin kita.
Semoga ilmu ini bermanfaat untuk semua..
Sebagai tanda terima kasih saya minta tlg sahabat semua untuk subcribe dan like sekali ..
https://www.youtube.com/channel/UCTm4gMlzTx69rvdmFI7Do1A
3 661
Bagus ke robot R35 ni? Boleh untung ke kalau run on real account? Boleh MC x?
Boleh MC jika guna di pair yg tak sesuai dan equity yg x sesuai.
Untung itu pasti dengan set yg betul.
Insya Allah..
Robot ini di program kan base on teknikal analisis yg saya guna sejak 2016.
Robot ini diprogramkan pada hujung 2020 dan run on real account start January 2021..
Untuk tgk performance robot R35 ni boleh click the link..
https://www.myfxbook.com/members/RunRizqi/runrizqi-r35-tifia-micro-1/8349637
Real account kita run di account manager copytrade. Boleh follow copytrade jika tak nak spend money utk bayar sewa bulanan VPS. Ini cara paling jimat.. Dan manager akan pantau akaun selalu..
PM @runadmin untuk sebarang soalan.
3 661
Assalamualaikum semua..
Semoga semua sihat dan dilindungi dari wabak C19..
Untuk new user, maksud saya baru nk try robot. 1st kena familar guna EA dulu sebelum sewa vps ya..
Bahaya kalau salah set EA, akaun boleh MC!!!
3 661
Okay, video saya akan up dalam youtube yer.. saya bukan utubers.. saya up video sebab nk ajar korang je..
boleh subs dulu yer.. thanks..
https://www.youtube.com/channel/UCTm4gMlzTx69rvdmFI7Do1A
3 661
Saya nk buatkan video sewa VPS dan plug EA. Bagi saya masa sikit yer. korang dah ready ke?
3 661
Boleh ke taknak sewa VPS?? Pening lah nk setup VPS dan EA.
Boleh, saya dah plug in EA ni didalam copytrade dan korang cuma perlu follow copytrade sahaja. copytrade fully EA dan saya monitor.
