ch
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

前往频道在 Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

显示更多
4 842
订阅者
+3824 小时
+487
+6930
帖子存档
بالاخره وصل شد بعد چند روز :))) ولی فعلاً کانال ایتا رو داشته باشید بچه‌ها: eitaa.com/caffeRahimi

آیندگان گواهی خواهند داد؛ که هیچکس به اندازهٔ آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به حفاظت از منافعِ‌ملیِ‌ ایران در برابرِ دشمنِ دیرینه، غیرت نداشت. و پیش‌بینی‌هایِ هیچکس به اندازهٔ او نسبت به بدعهـدی و خباثتِ ذاتیِ طرف غربی؛ به واقعیت نزدیک نبود. هیچکس مثل او دوست و دشمن را نمی‌شناخت و به حیله‌هایِ دشمن آگاه نبود. دلیل؟ تجربه. ــــــــــــــــــــــــــــــــ ساده‌لوحان می‌گفتند ترامپِ امروز، آن ترامپِ قاتلِ تروریستِ حاج‌قاسم نیست و عوض شده و اهلِ صلح و معامله است؟ می‌گفتند بیاید بجای آنکه واردِ تلهٔ تنش بشویم؛ با ترامپِ عوض شدهٔ امروزی که شعارِ انتخاباتی‌اش اتمامِ جنگ‌هاست؛ تجارت کنیم؟ می‌گفتند حسابِ اسرائیل از امریکا جداست؟ واکنشِ این کله‌زرد‌ را به حملهٔ اسرائیل که دیدید؟ «ما نه‌تنها مطلع بودیم، بلکه از قبل خبر داشتیم! حمله اسرائیل ممکن است به توافقِ من با ایران کمک کند!» وال‌استریت ژورنال هم گفت: مذاکرات امریکا با ایران یک فریب برای حملهٔ اسرائیل بود! ترامپ در آخرین اظهارات احمقانه‌ش گفته ایران باید هرچه زودتر تسلیم شود؛ حسابِ این مردکِ احمقِ متوهّم جای خودش! اما آن‌هایی‌که خواب آمریکا را می‌بینند؛ خدا بیدارشان کند!

سرعت دسترسی به تلگرام خیلی محدود و کُند شده؛ همین الان یه کانالی با آیدی همین‌جا تو ایتا زدم. اگه مایل بودید بیاید اون‌جا. eitaa.com/caffeRahimi

💬 سخنگوی وزارت خارجه سفر هیات مذاکراتی ایران به مسقط را تکذیب کرد

لطفا زیاد صلوات بفرستید، سورهٔ فتح بخونید، دعای توسل بخونید. صدقه بدید.

🎥 فیلم کامل دومین پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران در پی تهاجم رژیم صهیونی ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ملت ایران تسلیم شدنی نیست ✏️ورود نظامی آمریکا در این میدان بدون تردید موجب صدمه جبران‌ناپذیر برای آنها خواهد شد ✏️دشمن صهیونی باید مجازات شود و درحال مجازات شدن است ✏️ورود آمریکا به صحنه، نشانه ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی است 🖼متن کامل | دریافت فیلم کامل 💻 Farsi.Khamenei.ir

- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ملت‌ایران در مقابلِ جنگ‌تحمیلی محکم می‌ایستد، همان‌گونه که در مقابل صلحِ تحمیلی نیز محکــم خواهد ایستاد، و این ملت در مقابل تحمیل، تسلیمِ هیچکس نخواهد شد. ــــــــــــــــــــــــــــــ در ۱۴۰۱/۹/۵ هم فرموده بود: «امریکا می‌خواهد پشتِ مرزهای خودتان، خودتان را محـبوس کنید. دستتان را خالی کنید. صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید.اگر می‌خواهید مشکلتان با امریکا حل بشود؛ باید مرتّب باج بدهید. کدام ایرانیِ باغیرتی حاضـر می‌شود چنین باجی بدهد؟امریکا به‌کمتر از‌این قانع نیست.چرا‌ نمی‌فهمند؟» دیدید که حرف‌هایِ او برخلافِ عده‌ای خام‌خیالِ ساده‌لوح، درست بود! آن‌ها نفهمیدند، اما او باز هم درست گفت. باز هم درست می‌گوید. «نگویم ز جنگِ بداندیـش ترس در آوازهٔ صــلح، از او بیش ترس بسا کَس به‌روز آیتِ صلح خواند چو شب شد؛ سِپَه بر سرِ خُفته راند…»

- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: در‌مقابل جنگ‌تحمیلی محکم می‌ایستیم، همانطور که در مقابل صلحِ تحمیلــی نیز محکم خواهیم ایستاد! ــــــــــــــــــــــــــــــ در ۱۴۰۱/۹/۵ هم فرموده بود: «امریکا می‌خواهد پشتِ مرزهای خودتان، خودتان را محـبوس کنید. دستتان را خالی کنید. صنایع دفاعی‌تان را تعطیل کنید.اگر می‌خواهید مشکلتان با امریکا حل بشود؛ باید مرتّب باج بدهید. کدام ایرانیِ باغیرتی حاضـر می‌شود چنین باجی بدهد؟امریکا به‌کمتر از‌این قانع نیست.چرا‌ نمی‌فهمند؟» دیدید که حرف‌هایِ او برخلافِ عده‌ای خام‌خیالِ ساده‌لوح، درست بود! آن‌ها نفهمیدند، اما او باز هم درست گفت. باز هم درست می‌گوید. «نگویم ز جنگِ بداندیـش ترس در آوازهٔ صــلح، از او بیش ترس بسا کَس به‌روز آیتِ صلح خواند چو شب شد؛ سِپَه بر سرِ خُفته راند…»

- جـانم به فــدایِ شما سید اولادِ پیغــمبر… «فَاللّهُ‌خَيْرٌ‌حافِظاً وَ هُوَ‌اَرْحَمُ‌الرّاحِمينَ»

این ویرانه که می‌بینید قبل و بعدِ موسسه وایزمن اسرائیله که بعد از نوازش موشک‌هایِ ایران به این روز دراومده. موسسهٔ مهمی که در
این ویرانه که می‌بینید قبل و بعدِ موسسه وایزمن اسرائیله که بعد از نوازش موشک‌هایِ ایران به این روز دراومده. موسسهٔ مهمی که در توسعه ابزارهای دفاعی و تهاجمی ارتش اشغالگر نقش مهمی داره. رسانه‌های اسرائیلی می‌گن بعد از حمله تحقیقاتی که در آستانه آزمایش‌‌های بالینی بودن آسیب شدید دیدن و نمونه‌‌هایی که از سراسر جهان جمع‌آوری شده بودن، گم شدن و تجهیزات ظریفی که به‌طور ویژه سفارش داده شده بودند، تعطیل شدن. در واقع به فنا رفت! بخشی از فعالیت‌های این موسسهٔ تروریستی که از اون به عنوان ستون ‌فقراتِ فناوری‌های نظامی اسرائیل یاد می‌شه:
-هوش‌مصنوعی برای تحلیل داده و هدایت نبرد -فناور‌ی‌های پهپادی و سامانه‌های خودکار -ردیابی الکترونیکی پیشرفته و ابزار‌های جنگ الکترونیک -سامانه‌های مکان‌یابی جایگزین جی‌پی‌اس -حفاظت از رمز‌های نظامی -ارتباطات رمزنگاری‌شده در محیط‌های خصمانه -کاربرد انرژی هدایت شده (مانند تسلیحات لیزری) و هسته‌ای -توسعه درمان‌های میدانی برای سربازان زخمی
يَدُاللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ…

در نقطه‌ای از تاریخ ایستاده‌ایم؛ که پشتِ سرمان لشکرِ فرعون است و پیشِ رویمان دریا. آن‌ها که به آن وعدهٔ صادقِ آخرِ این قصّه «ایمان» نداشته باشند؛ همین‌جا «خوف» و «شَک» راهزنِ اعتقاد و اراده‌شان می‌شود و پاهایـشان را سُست خواهد کرد.

وَيَنْصُرَكَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِيزًا ﴿٣﴾ و خدا تو را به نُصرتی توانمندانه و شکست‌ناپذیر یاری دهد… - سورهٔ محترم فتح - آیه ۳.

والله ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُســــین… بشکند دهانِ حرامزادهٔ یاوه‌گو! بشکافد هیمنهٔ پوشالیِ کفر، بریزد کاخِ‌سلطنتِ‌ شیاطین!
والله ما تَرَکناکَ یَابنَ الْحُســــین… بشکند دهانِ حرامزادهٔ یاوه‌گو! بشکافد هیمنهٔ پوشالیِ کفر، بریزد کاخِ‌سلطنتِ‌ شیاطین! که این پرچم با دستانِ تو خواهد رسید به آن منجیِ‌موعود، آن حجتِ وعده‌داده‌شدهٔ خداوند، ان‌شاءالله و به فضلِ خدا. ما از تو دست نمی‌کشیم ای پسرِ فاطمه… #shutupTrump

بسم الله الرّحمٰن الرّحیم به توصیه‌ی علمای صاحب نفس و بزرگان یه بار دیگه تصمیم داریم برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان «عج» سلامتی و نصرت رهبر عظیم الشّأن انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز و تمامی سربازان و فرماندهان جبهه مقاومت نذر قربانی داشته باشیم.. امروز هیچ پناهی جز خداوند و آقا صاحب‌الزمان نداریم و این قربانی کوچک‌ترین قدمی هست که ما میتونیم برداریم. ان‌شاءالله بتونیم تعداد زیادی قربانی انجام بدیم. «گزارش اولین دومین سومین قربانی» بسم الله... 6219861083092311 IR480560090488802535359001 5892101528192863 IR 890150000003130071299834 مجیدیان پ.ن: باقی مونده مبلغ رو هم به حساب دفتر آقا مربوط به تقویت بنیه دفاعی کشور واریز میشه.

منتظرِ این نباشید که بعد از این‌که فلان سلبریتی و فلان بلندگو صراحتاً «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل» رو کنارِ نه به جنگ‌هایِ خالی‌ش ردیف ‌کرد؛ شما هم بنویسید. خودتون دست‌به‌کار بشید. مگه الان وقتِ تعارف و وسط‌بازیه؟ از عواملِ این جنگ‌ها اسم ببرید، به مخاطب بفهمونید خاورمیانه به خودیِ خود، عامل ناامنی نیست که براش مرثیه می‌خونید! بفهمونید که عاملِ ناامنی منطقهٔ ما، کشورِ ما، دنیایِ ما همون‌هایی‌ان که هم بمبِ اتم دارن و هم قاتلِ هزاران انسانن؛ اما از ما می‌خوان سلاح زمین بذاریم و مملکت تحویل بدیم! بفهمونید که امریکا از اسرائیل جدا نیست؛ هیچوقت نبوده.

- هزاران بار استدلال می‌آوردیم، حرف‌های دشمن اسرائیلی و غربی رو مطرح می‌کردیم، از هدفِ نهایی دشمن برای تعرض به خاکِ میهن می‌گفتیم که اگر خارج از مرزها دفاع نکنیم؛ بعدش نوبتِ ماست. اما باز مثل طوطی تکرار می‌کردن نه غزه، نه لبنان جانم فدایِ ایران! کو؟ بیاید از ایران دفاع کنید؛ همون‌طور که در بزنگاه‌ها علیه سیاست‌هایِ دفاعی ایران حرف می‌زدید! الانم بیاید همین‌قدر محکم از ایران دفاع کنید! بیاید ببینید موشک به چه دردی می‌خوره؟ بیاید بازم بگید باید از موشک و سلاح و تجهیزات نظامی دست کشید تا «صلح» برقرار بشه. اصلاً بیاید از گفتمان صلح و آشتی حرف بزنید! بیاید در نقد و تمسخرِ شعار «مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل» سخنرانی‌های مفصل کنید و اگر می‌تونید؛ ثابت کنید این شعارها بی‌جهت و بی‌دلیل بوده! بیاید بازم رشادت شهدای مدافع‌حرم رو زیرسوال ببرید! بیاید از اون‌روزی بگید که با تمسخر می‌گفتید «خارج از مرزهای ایران چی‌کار می‌کنید؟» بیاید از مرزی که برای صیانت ازش هزاران جانِ گرامی فدا شده حرف بزنید؛ صدا کلفت کنید و ژست بگیرید و باز بگید دنیایِ فردا، دنیای گفتمان‌هاست، نه موشک!

#تاریخ چند ماه قبل از حمله اسرائیل! این صحبت ها را بشنوید. بیش از دو دهه مغز این جماعت را با شعار "نه غزه نه لبنان" پر کردند. مدام ما استدلال اوردیم، شهید مدافع حرم دادیم، گفتیم اگر امنیت ایران را به لب مرز اسرائیل نکشانیم اگر در سوریه و لبنان نباشیم، اگر آنچه سد دفاعی ایجاد نکنیم، اگر آنجا سرمایه گذاری امنیتی نکنیم به ناچار باید در خیابانهای تهران، اصفهان، تبریز تلفات بدهیم. این احمق ها نفهمیدند. قبل از رسیدن f35 اسرائیلی، پیش از پهپاد و موشک اسرائیلی به خاک ایران، مغز این جماعت را پر کردند‌. حالا اثبات شد که نبود ما در سوریه و لبنان به ضرر تو هم هست! الان جرات داری در خیابانهای تهران راه بروی و در دیالوگ علیه نظام حرف بزنی! امنیت داری؟ #علیرضا_زادبر

دیروز روزِ عجیبی بود، همراه با تجربهٔ جدید. چندتا صدای انفجار شنیدم و دیدم دقیقاً جلوی خونه‌مون رو زدن -نمی‌دونم بمب بود یا پهپاد- با یه فاصلهٔ کم خونه لرزید؛ گوشم سوت کشید. بیرون که اومدیم چندتا جوونِ جان‌برکف برای بازرسی ایستاده بودن؛ یه تیم کامل از جوون‌ها که هرچی وانت و کامیون و موتور و ماشینی که پشتش باکس و … داره می‌گرفتن. دیدم ۴-۵ نفر رو گرفته بودن بهشون دستبند زده بودن؛ کسایی که محمولهٔ انفجاری جابجا می‌کردن، بمب‌گذاری می‌کردن، پهپاد بلند می‌کردن و … از توی ایران. هرچیز مشکوکی که قبلاً براتون مشکوک نبوده رو باید جدی بگیرید! دلم می‌خواست برم از نزدیک یکی بزنم تو گوش تک‌تکشون! از شدتِ خشم سردرد گرفته بودم. هرکسی به نوبهٔ خودش داشت کار می‌کرد، یکی اونور داد می‌زد کامیون! کامیون! بقیه می‌رفتن دنبالش.آدم باورش نمی‌شه! کامیونه رو اگه تا قبل می‌دیدی اصلا برات شک‌برانگیز نمی‌شد! جلوتر مسجد بود، از بلندگویِ مسجد مداحیِ خیبر خیبر یاصهیونِ حسین طاهری پخش می‌شد. یه خانم و آقایی از پنجره سرشون رو آوردن بیرون و بلند داد زدن «مرگ بر اسرائیل»، تصویرِ حمله به صداوسیما رو که زنده دیدیم؛ نمی‌دونم اسم اون احساسی که بهمون دست داد چی بذارم، وقتی خانمِ امامی و عوامل داد می‌زدن «الله اکبر» انگار تمامِ خشمِ من، سر باز کرد. نه با صدایِ حمله؛ بلکه با صدای الله‌اکبرِ خانم امامی، بغض کردم. گریه‌ام گرفت. خانمِ امامی! تجسمِ احساسِ من بودی اون لحظه؛ احساسی که هنوز اسم نداره. اما با «الله‌اکبر» بغض می‌شه و عینیت پیدا می‌کنه. احساسی که وقتی دید خونه لرزید اما صدایِ تو نلرزید؛ اشک شد. الله‌اکبر…

پیتر اریکسون کارشناسِ امریکایی: «ما عادت کرده بودیم که ببینم اسرائیل چنین ویرانی‌هایـی در کشـورهایِ دیگر به بار می‌آورد اما ا
پیتر اریکسون کارشناسِ امریکایی: «ما عادت کرده بودیم که ببینم اسرائیل چنین ویرانی‌هایـی در کشـورهایِ دیگر به بار می‌آورد اما اینبار ایران اسرائیل را گرفتارِ این ویرانی‌ها کرد. این صحنه‌ها اسرائیلی‌ها را مبهوت کرده و به دروغ‌گفتن انداخته است. آنها تا به‌حال با کشوری‌که توان پاسخگویی به آن‌ها داشته باشد شاخ‌به‌شاخ نشده بودند و از این به بعد برداشت اسرائیلی‌ها از امنیتِ خودشان دگرگون خواهد شد...» - سرزمین‌های اشغالی.

وای وای وای موساد! موشک‌هایِ ایران امروز به ساختمون موساد هم خورده و این اسرائیلیه می‌گه حتی موساد رو هم زدن؛ که همین باعث شد کانال‌های اسرائیلی این ویدیو رو حذف کنن! حیف که فعلاً لذتِ تماشای همهٔ زوایای زجر کشیدن این وحوشِ بی‌شرف رو بخاطر سانسورِ شدیدِ اسرائیل و بازداشتِ هرکسی که دوربین داره؛ نداریم! برای همینه که شهید مطهری دربارهٔ یهود می‌گه «همین‌قدر به شما بگویم امان از دستِ یهود كه بر سر دنیا از دست اینها چه آمد، یکی از كارهایی كه قرآن به اینها نسبت می‌دهد كه هنوز هم ادامه دارد مسألهٔ تحریف و قلبِ حقایق است. اینها از قدیم‌الایام كارشان این بوده!» یعنی همین! از قدیم‌ کارشـون سانسور و تحریفِ واقعیت بوده! ولی بالاخره خداوند کارش رو تموم می‌کنه…