ch
Feedback
قلم سرخ

قلم سرخ

前往频道在 Telegram
9 678
订阅者
-624 小时
-37
-4130
帖子存档
گلر تراکتور اگر بازی کند و سازمان لیگ کارت او را صادر نماید باشگاهها می توانند با اقامه دعوی و رفتن تا cas از سازمان لیگ خسارت بگیرند. احتمال سه بر صفر شدن بازی ها هم وجود دارد. البته که نه در کمیته انضباطی فدراسیون ایران، بلکه در cas

برخی اخبار، شوخی و طنزشان هم باعث کهیر زدن مخاطب می شود. رضا اسدی آخه؟ قحطی بازیکن آمده؟ فرشاد پیوس با یکماه تمرین کارآیی بهتری در خط حمله ندارد؟

اینکه کی و چطوری در پرونده فخریان پول به جیب زده یا نزده یک بحث جداست که باید مراجع صالحه تا آخر پیگیری کنند اما و اما فخریان یک بازیکن بسیار خوب است که نباید بسوزد. از او همه جوره حمایت کنیم

نماینده هلدینگ.... دلقک بازیه؟
نماینده هلدینگ.... دلقک بازیه؟

عادل در برنامه قبل گفت بخشی از پول به حساب باشگاه شمس آذر نرفته. پرسپولیس فیش واریزی را ارائه داد. این بار عادل گفت بعد از واریز وجه به حساب شمس آذر ، پول از حساب خارج و به حساب های خاص رفته‌. کمیته اخلاق تکلیف را یکسره کند. اطلاعات عادل ضد و نقیض است و کامل نیست.

به دین، به آیین ، در پرونده آلوز مسخره بازی درنیارید. آلوز با تراکتور قرارداد بسته اما چون ثبت نشده ، رفته با سپاهان بسته. فدراسیون و سازمان لیگ هم در تبعیت از اوامر عالیه آتا ، بدون تست پزشکی کارت بازی را برای تراکتور صادر کرده. حالا تراکتور می خواهد گلر بگیرد و لیست پر است. نمی خواهد آلوز را هم مفت از دست بدهد. گفته اند همین که آلوز رفته سپاهان، یعنی فسخ کرده. به فیفا هم نامه زده اند که احتمالا جوابش معلوم است" ما سر از کارهای شما در نمی آوریم. ایران خودش یک فیفای جداگانه می خواهد .با وجود امثال جناب ممبینی ، شما به فیفا نیاز ندارید." وقتی قرارداد سپاهان مقدم است و سپس قرارداد تراکتور ثبت شده و کارت بازی صادر کرده اند چگونه قرارداد مقدم ، قرارداد موخر را فسخ کرده؟ آتا یک گلر گرفت، یک جام بردند ، کل تیم و فوتبال را بهم ریخت

در روزهایی که نگرانی ها بابت تیم بزرگسالان پرسپولیس وجود دارد، خبرهای خوبی از برنامه های ساختاری در سطح پایه ها و مبحث استعدادیابی شنیده می شود که اگر اجرایی شوند پرسپولیس را به روزهای خوبی سوق خواهند داد. امیدواریم.

تیم ملی و مشکلات نسل تازه فوتبال ایران آنچه امروز در تیم ملی فوتبال ایران مشاهده می‌شود، صرفاً محدود به نتایج نه‌چندان مطلوب در رقابت‌هایی نظیر کافا یا دیدارهای دوستانه با تیم‌هایی چون افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان نیست، بلکه ریشه در ساختار و روندی عمیق‌تر دارد. واقعیت این است که هرچند بخشی از انتقادات متوجه کادر فنی و سرمربی تیم، امیر قلعه‌نویی، و تصمیمات تاکتیکی اوست، اما مشکل اساسی فراتر از دایره مربیگری قرار دارد و باید آن را در فقدان نسل جدیدی از بازیکنان تأثیرگذار و باکیفیت در فوتبال ایران جست‌وجو کرد. نسل طلایی پیشین فوتبال ایران، که سال‌ها بار اصلی تیم ملی را بر دوش می‌کشید، اکنون پا به سن گذاشته و بخش عمده‌ای از توان فنی و فیزیکی خود را از دست داده است. در مقابل، روند جایگزینی این نسل با بازیکنانی در همان سطح و یا حتی نزدیک به آن، در فوتبال باشگاهی کشور به‌درستی شکل نگرفته است. خروجی آکادمی‌ها و باشگاه‌های داخلی طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که استعدادهای تازه با سرعت و کیفیتی که بتوانند خلأ بازیکنان باتجربه را پر کنند، معرفی و پرورش نیافته‌اند. به همین دلیل، تیم ملی ایران امروز با ترکیبی مواجه است که نه از تجربه کامل نسل گذشته برخوردار است و نه از شادابی و خلاقیت نسل تازه. این نقطه ضعف ساختاری، حتی در صورت تغییر کادر فنی نیز همچنان پابرجا خواهد ماند، مگر آنکه بازنگری اساسی در نظام استعدادپروری و لیگ داخلی صورت گیرد تا بازیکنانی با توانایی‌های فنی، ذهنی و تاکتیکی در سطح بین‌المللی تربیت شوند. در یک کلام، مشکل امروز تیم ملی بیش از آنکه صرفاً مسئله‌ای فنی و در حیطه سرمربی باشد که البته بخشی از آن هست، ناشی از فقدان نسل تازه‌ای است که بتواند پرچم‌دار فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشد؛ نسلی که هنوز به‌درستی متولد نشده است. اگر باشگاه‌های ما به سمت خارجی های گرانقیمت رفته و سازندگی را فراموش کرده اند باید منتظر چنین روزهایی در تیم ملی هم بود.

وقتی ساختار نباشد، ساختمان بر شانه مالک بنا شده باشد ، می شود تراکتور فعلی. نه هوادارش دنبال جام است نه مالکش. انگار تمام حس جام خواهی شان لابلای این تصور دفن شده بود که "نمی گذارند ما قهرمان شویم" شعاری که هم زمان هواداران چهار تیم پرسپولیس، استقلال،سپاهان و تراکتور بعضا سر می دهند و معلوم نیست آن یک نفر کیست که هم زمان قرار است مانع قهرمانی این چهار تیم شود. فوتبال گلخانه ای تکلیفش معلوم است. حتی استقلال با همه خریدهای سنگینش، توان ادامه این رقابت را در دراز مدت نخواهد داشت و هلدینگ یک جایی پول هایش را از فوتبال دریغ خواهد ورزید. فوتبال بی بنیه و بی ساختار محکوم به شکست است.

و این هم👆

یادآوری...‌‌ عطش زنوزی خوابید

ماشین خوب و مدل بالا که می خری ، راننده اش هم مهمه کی باشه...... بماند به یادگار

این لینک بازی برگشت لیگ سیزدهم پرسپولیس و سپاهان است که محسن قهرمانی برای فرار رو به جلو به آن استناد کرده.شریفی با خطای خطرناک اخراج شد، سپاهان دو گل خورد و ده گل نخورد. داور هم علیرضا فغانی بود. کجای بازی ایراد داشت؟ تخلفات محسن قهرمانی در مرجعی خارج از فوتبال اثبات شد. مستندات همه کامل بود و جای دفاع نماند. همه هم هستند. چرا دارد جوری صحبت می کند انگار ماجرای شماره حساب خانم فلانی و بهمانی را فراموش کرده ایم؟

پرسپولیس - سپاهان (خلاصه) - لیگ 13 https://www.aparat.com/v/f304k93

محسن قهرمانی یه جوری قصه تعریف میکنه انگار ما اصلا در بطن ماجرا نبودیم. بیخیال .بنویسیم که داستان میشه. من وکیل اون پرونده بودم همه مستندات را هم دارم.

آدان از سمت چپ کلا فاقد قدرت تحرکه و تیت بگیرن از کار افتادگی بهش میدن، از تنگه هرمز شوت میزنن ، مانکن وار نگاه میکنه، داره کارهای بازنشستگی ۶۰ سالگی را انجام میده ،خدا تومن هم پول گرفته بعد استقلالی ها دارن از پیام نیازمند ایراد میگیرن. جل الخالق

کودتاچیانی که نسخه اسکوچیچ را پیچیدند ، احیانا نگران وضعیت تیم ملی نیستند الان؟ همه چی خوبه؟ الحمدالله

رامین رضاییان فکر کرده اینجا هم مثل استقلاله ، با دوتا ادای دعوا ، بهش بگن با تعصب. روی گل دوم مدافعان ما رو به دروازه خودمون بودند. رامین هم که الحمدالله کامل خارج از فاز دفاعی و تماشاگر حمله حریف

پا به توپ های محمدحسین صادقی و ریزه کاری هاش مثل روزهای اوج خداداد عزیزیه

حمید استیلی گفته من از فخریان شناختی نداشتم و وقتی اسم او را گفتند فیلم بازی هایش را دیدم. وقتی علی پروین گفت کمیته فنی یا مدیر فنی یعنی کشک دروغ نگفته بود. پرسپولیس با سلام و صلوات حمید استیلی را عضو کمیته فنی کرده اما حضرت شان بازیکن جوانی که به چهار تیم اول ایران گل زده و سال قبل یکی از زیباترین گلهای لیگ را به پرسپولیس زده را نمی شناسند. این هم عضو کمیته فنی ما. تا الان فکر می کردیم فخریان را می شناخته و با شناخت و استدلال فنی او را رد کرده. الان می فرمایند اصلا او را نمی شناختم. میزان شناخت حمید خان از بازیکنان لیگ در حد شناخت از امجد شکوه مقام است.بهترین کار عمرت استعفای از کمیته فنی بود . آفرین. این بالاترین خدمت بود به پرسپولیس.