ch
Feedback
SevenHells

SevenHells

前往频道在 Telegram

زندگی کوتاهه ولی نه به‌اندازهٔ کافی.

显示更多
484
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-1230
帖子存档
از نظر روحی نیاز دارم اون گربه باشم.

Billie Eilish - Six Feet Under .mp37.39 MB

بنظرم سیگار کشیدن و سیگار نکشیدن و کمی سیگار کشیدن و خیلی سیگار کشیدن و امثال اینا افتخار نداره. هیچکدومم از اون یکی بهتر نیست. هرکی هرکار خواست میکنه. به من چه. به تو چه. به ما چه.

بعضی حالت‌ها را نباید به این راحتی‌ها توی کلمات چپاند؛ چرا که جا برای انحراف از معنای اصلی زیاد میشود. طبع شعر میخواهد و سوز شاعرانه! که آقای موسوی زحمتش را کشیده اند. الحمدلله خناق نمیگیریم.‌

اگرچه به جز تو، به جز تو غمم نیست به غیر از خود تو کسی محرمم نیست دلم مثل سیر است و سرکه! به جوشم هزاران صدا در سرم، توی گوشم سَرَم قرص خورده! که شاید بخوابم خرابم... خرابم... خرابم... خرابم... شبی دردناک است و از گریه سیرم بغل کن مرا... دوست دارم بمیرم - سید مهدی موسوی

photo content

01 Say Something.mp38.81 MB

" انگار در غل و زنجیر باشی، یکی بالای سرت بایستد و انگشتش را به حلقت بفشارد و بگوید: تمام خوشی‌هات را بالا بیار. "

" تا بحال حس کرده‌ای یک مشت آدم ریخته‌اند توی زندگی‌ات که همه‌شان یک روز رهایت میکنند، دیر یا زود؟! تا بحال شده دلت بخواهد چندتاییشان تا لحظات مرگت کنارت باشند و تو کنارشان باشی؟ خب تبریک میگویم ماریا. تو میدانی حس تعلق یعنی چه. پس من هم حالا میتوانم یک راز بهت بگویم، چون فکر میکنم میتوانی مرا بفهمی. من احساس میکنم کسی تا بحال چنین حس تعلقی به من نداشته است و این... این قلب آدم را میشکند ماریا. من به افراد زیادی حس تعلق داشته‌ام. حس تعلق سرمایه است، یعنی سرمایه‌ی روح است. چطور میتوانی توی یک بازی قمار ذره ذره‌ی ثروتت را به باد بدهی و در آخر پشیمان نشوی؟ آه ماریا. چه میگویم؟ دیر یا زود تو هم مرا ترک میکنی. درد مرا نمیفهمی ماریا. مگر نه؟ میفهمی؟ "

photo content

هوا بد است تو با کدام باد می‌روی؟ چه ابر تیره‌ای گرفته سینه‌ی تو را که با هزار سال بارش شبانه‌روز هم دل تو وا نمی‌شود؟ - هوشنگ ابتهاج

photo content

marshmello-anne-marie-friends.mp37.73 MB

بابا این بچه گربه‌ها رو تو بهار نبرین خونه. ژست من خیلی نایسم ام میگیرین آدم بدتر حرصش میگیره. حالا توی چاقال تو اون یه ساعت مامانشو ندیدی دلیل نمیشه کلا مامان نداشته باشه.

زندگی مبتذل شده پسرم‌. دیگر کسی توی چشم‌هات زل نمیزند. نه برای دیدن عمق چشم‌های درشتت، نه برای کشف راز جاودانگی. حتی حاضر نیستند جلویت بایستند تا بغض توی گلویشان را ببینی، یا مثلا لبخند درشت دندان‌نمای روی لبشان را. همه چیز دور شده، ناگهان از بیمارستان بهت زنگ میزنند، میگویند فلانی مرده‌ اما کسی تو را در آغوش نمیگیرد. بهت پیام میدهند که دوستت دارم، اما نوازشت نمیکنند. با تو تماس تصویری برقرار میکنند، اما برای تولد یا حتی عروسی ات به خودشان زحمت نمیدهند بیایند تا کنارت باشند. باید یاد بگیری لبخندشان را لابلای ذره ذره‌ی صدایشان ببینی، بوسه‌هایشان را از روی کلمات حس کنی و شادی و غمشان را از روی عکس های دستکاری شده تشخیص بدهی. همه دارند جای دیگری زندگی میکنند، حتی وقتی کنار هم هستند. یکی از قلب‌هایش میگوید یکی دیگر از عددهای بالای صفحه‌ی لعنتی اش‌. کمند کسانی که بیشتر از هرچیز توی این دنیای شلوغ و شلخته، چشم‌های طرفشان را میخواهند تا تویشان شنا کنند و غرق بشوند و اوج بگیرند و زندگی کنند و بمیرند. کسی نمیخواهد خالصانه با خود خالص کس دیگری زندگی کند. شاید بهتر باشد به این زندگی نیایی؛ توی دنیایی که کسی حاضر نیست توی چشم‌های کسی زل بزند، آدم قلبش میگیرد و نفسش کوتاه میشود.

photo content

شله زرد منو نخور، نمیخواد روزه بگیری. - به زودی -

ای بابا. دنیامون چقدر فرق میکنه.

photo content

Andre-Rieu-And-The-Waltz-Goes-On.mp34.22 MB