ch
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

前往频道在 Telegram
3 502
订阅者
-124 小时
-137
-6830
帖子存档
. هوای اردیبهشت، عجیب برای دوست داشتنت عالیست باید مراقب بود چشم‌های تو غزلی عاشقانه است، که هر دَم دل می‌رُباید اردیبهشت است و عشق دوباره جان می‌گیرد تو خودت این‌ها را نمیدانی... بادها ‌می‌رقصند و رقص کنان، عطر موهایت را می‌افشانند کوچه‌ها قدم‌هایت را لحظه شماری می‌کنند تو خودت این‌ها را نمی‌دانی... قدم می‌زنی و درختان شکوفه می‌دهند بوی خوش گل‌های بهار نارنج سرمستانه، فضای کوچه خیابان‌ها را پر می‌کند تو خودت این‌ها را نمیدانی... زاده‌ی اردیبهشت هستی، و خدا سرشت تو را با عشق درآمیخته می‌آیی و بوی بهشت را با خودت به همراه می‌آوری اینجا در حوالی تو و چشم‌هایت، بهشت خودش را نمایان کرده... @gitmit

‌میچَسبد در این بَهار کنارِ این شُکوفه ها کنارِ باران هایِ بی قرار و ناگهانی اش یِک فنجان چایِ "بَهار نارِنج" که کنارَش آدمی
‌میچَسبد در این بَهار کنارِ این شُکوفه ها کنارِ باران هایِ بی قرار و ناگهانی اش یِک فنجان چایِ "بَهار نارِنج" که کنارَش آدمی از جِنس عطرِ اُردیبِهشت نشسته باشد... @gitmit

آهنگ #جدید امیر تتلو در واقع @gitmit

آهنگ #جدید آرون افشار عاشق کُش @gitmit

آهنگ #جدید رضا ملک زاده دوستت دارم @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 23 ✅ کیفیت 1080 #کرگدن @gitmit

📺 ســــريال : کرگدن 🔺 قسمت : 23 ✅ کیفیت 480 #کرگدن @gitmit

من یه درصد فکر نمیکردم که میشم عاشق تو... @gitmit

. من می‌شناسم زن‌هایی رو که با انتظار خو گرفتن... که تمام عمرشون چشم به راهن، و گاهی حتی فراموش میکنن چشم به راه کی؟! زن‌هایی که تو اوج خواستن از داشتن منع شدن، و تا همیشه یه داغی مونده روی دل‌هاشون... زن‌هایی که روزی لبریز عشقی بودن که هرگز نتونستن به زبون بیارن و‌ حالا، تنها بغضی و نم ِگوشه چشمی ازش به یادگار دارن... زن‌هایی که از زندگی چیزی جز سر به زیری و خانوم بودن برای اطرافیانشون نفهمیدن و شیطنت‌ها و دخترونگی‌هاشون تو اوج جوونی پیر شدن... من میشناسم زن‌هایی رو که تو چشماشون دنیا دنیا حرف دارن اما وقتی نگاهت میکنن لبخندی سرد تحویلت میدن و تو تا عمق وجودت می‌لرزه از روحی که، درونشون ذره ذره مُرده... زن‌هایی که همیشه نگاه منتظرشون خیره‌س، به دور دستی که شاید سالها پیشه... همون سالهایی که دل و عشق و جوونیشون رو جا گذاشتن... ‌ @gitmit

در وجود من هزاران زن زندگی میکند یکی شعر میگوید یکی روزنامه میخواند یکی غذا میپزد یکی موهایش را میبافد یکی دموکرات است آن دیگ
در وجود من هزاران زن زندگی میکند یکی شعر میگوید یکی روزنامه میخواند یکی غذا میپزد یکی موهایش را میبافد یکی دموکرات است آن دیگری دیکتاتور اما زنی هست که دیگر به آینه نگاه نمی کند او بازمانده ی هجوم ندیدن هاست... @gitmit

این بود اینهمه قسم به این به اون من که یادمه نشون به این نشون گفتی من ال میکنم بل میکنم... @gitmit

. آدمیزادکم‌حافظه ست یادش می‌رود باید با خودش مدارا کند، گاهی نباید با خودش سختگیر باشد... هی گیر بدهد به خودش، به دور و برش، نباید سر خودش داد بزند، خودش را بازخواست کند هی هی انگشت کند توی چشم و چال خودش، چشم و چال گذشته‌اش... آدم اگر آدم است باید حواسش به خودش باشد با خودش مهربان باشد، با خودش دوست باشد، باید گاهی پیشانی خودش را ببوسد... لُپ خودش را بکشد، بزند قد خودش، خودش را ببخشد، با خودش آشتی کند. @gitmit

یک بار هم این دوستت دارم لعنتی را، به کسی نه، به خود خودت بگو.... خودت برای خودت ناز کن. خندیدی به خودت بگو ای جان... لذت ببر
یک بار هم این دوستت دارم لعنتی را، به کسی نه، به خود خودت بگو.... خودت برای خودت ناز کن. خندیدی به خودت بگو ای جان... لذت ببر از تمام روزهای خلوتت... از کنج همیشگی با شانه به مو زدن های بی قرار، بی ملاقات. با پای پنجره آمدن و "چشم به راه نبودن" آری با همین ها شاد شو....

آهنگ #جدید مرتضی پاشایی فراموشم کن @gitmit