ch
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

前往频道在 Telegram
3 499
订阅者
-324 小时
-107
-6630
帖子存档
آهنگ #جدید زانیار خسروی یکی بود یکی نبود @gitmit

آهنگ #جدید مهراد جم خیالت راحت @gitmit

کجاست حواست؟ دلت بیخیاله... @gitmit

. می بینی پاییز چقدر شبیه زنهاست؟ حوصله اش که سر می رود، بند اصلاح را بر می دارد، می کند علف های هرز را... بلوند می کند موهایش را... گرم می شود، سرد می شود طاقت ندارد، تعادل ندارد، همه چیز را به هم می ریزد، باد می وزد، در آخر اما، آرام آرام می بارد... زن پاییز است با موهای بلوند، صورتی اصلاح شده، و نم نم اشک...!!! @gitmit

پاییز اگر آدم بود زن تنهایی می شد که اگر سایه ی، زیر گونه های استخوانی اش را نمی دیدی، دیگر هیچ وقت برایت روشن نمی پوشید... ب
پاییز اگر آدم بود زن تنهایی می شد که اگر سایه ی، زیر گونه های استخوانی اش را نمی دیدی، دیگر هیچ وقت برایت روشن نمی پوشید... به خیالت این فصل چرا اینقدر زود می گذرد؟ @gitmit

مثه ابرم مثه آشوب بارونم ببار بارون که من دیوونه اونم حالا که بی بهارم گیج و داغونم چه فرقی داره پاییز و زمستونم @gitmit

. هوای روزهای اولِ پاییز را دیده ای؟ همان روزهایی که با خودش بلاتکلیف است، یک پایش مانده این طرفِ،یک پایش آن طرف، نمیداند سرد باشد یا گرم، نمیداند روز که وا میشود خورشید را ببرد بکارد وسطِ قلبش، یا با دستهایش ابرها را تکان دهد!! حال و هوایِ دلِ من هم اینگونه است این روزها، تکانش که میدهم هزار آرزو و امید اینطرف و آنطرف میروند از آن طرف گوشهایم کر شده از فریاد های مغزم که نهی میکنند چیزی شبیه به منطقِ اجباری... آخر مگر میشود در این حال و هوای پاییزی، در این نارنجی های دوستداشتنی، که صدایت پایت را برایم به ارمغان آورده، منطق داشته باشم.... اصلا گورِ هر چه منطقی که سد میشود بینِ من و صدای پایت، تو فقط بیا.... من قول میدهم برگِ تمامِ درختان را فرشِ زیرِ پایت کنم... @gitmit

گوش کن... صدای نفس هایِ پاییز را می شنوی؟ و این زیباترین فصل خدا است، غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن، چند روز دیگر می
گوش کن... صدای نفس هایِ پاییز را می شنوی؟ و این زیباترین فصل خدا است، غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن، چند روز دیگر می‌ریزند...!🍁🍂🍁 @gitmit

کیفیت موبایل ❤️

📺 ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 4 ✅ کیفیت HQ کیفیت فوق العاده #مانکن @gitmit

📺 ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 5 ✅ کیفیت 1080 #مانکن @gitmit

📺 ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 5 ✅ کیفیت 480 #مانکن @gitmit

چشمامو باز کردم، دیدم که پاییزه دیدیم هنوز قصه ات، سرد و غم انگیزه @gitmit

. می گفت، هر آدمی برای خودش فصل پنجمی داره، که تکلیف تمام فصل هاشو روشن میکنه… که حال و هوای هر چهار فصلش، به حال و هوای اون فصل بستگی داره… اگه ابری باشه تمام فصل هاش ابریه، بارونی باشه، بارونیه آفتابی باشه، آفتابیه میگفت، فصل پنجم فصل دل آدماست حال دل اگه خوش باشه، همیشه بهاره، همه جا پر گل و بلبله حال دل اگه ناخوش باشه هر فصل پاییزه… سرد و غم انگیز و برگ ریز که پایان نداره …!! ‌ @gitmit