ch
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

前往频道在 Telegram
3 498
订阅者
+124 小时
-67
-5830
帖子存档
پاییز را دوست دارم او این را به من گفت وَ من از آن روز، شروع به ریختن کردم... @gitmit
پاییز را دوست دارم او این را به من گفت وَ من از آن روز، شروع به ریختن کردم... @gitmit

آهنگ #جدید گرشا رضایی مجرم @gitmit

تو یه دیوونه ی عاشق میخوای من خودشم❤️ #رمیکس @gitmit

همه ساعت ها را عقب بکش... جز ساعت دلت را! می خواهم هر روز، یک ساعت بیشتر یکدیگر را دوست بداریم! ﻣﻬـــﺮ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺩﻝ ِ ﻫﻤﻪ ﻣﻬ
همه ساعت ها را عقب بکش... جز ساعت دلت را! می خواهم هر روز، یک ساعت بیشتر یکدیگر را دوست بداریم! ﻣﻬـــﺮ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺩﻝ ِ ﻫﻤﻪ ﻣﻬـــــــــﺮ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ... ﻫﻮﺍ، ﻫﻮﺍﯼ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﻣﯿﺸﻪ... ﻓﻘﻂ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻣﻬـــﺮ ِ ﺍﻭﻧﯽ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺗﻮ ﺩﻟﺘﻮﻥ، ﮐﻪ ﻣﻬﺮ ِ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻝﺍﻭﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ... ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺣﺎﻝ ﻭ ﻫﻮﺍﯼ ﺩلها ﭘﺎﯾﯿـﺰﯼ ﭘﺎﯾﯿـﺰﯼﻣﯿﺸﻪ... مهرتان افزون...❤️ پاییزتان مبارک 💙 @gitmit

برگای زرد منو یاد تو میندازن چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو مالِ من نیستی... @gitmit

. حال و هوای دلت گرم بماند که شهریور پایان گرمای تابستانی ماست نه آغاز دلتنگی های سرد پاییزی... نکند با هر باد و بارانی بلرزد بخشکد زیر انبوهی از برگ ها... باران اگر بارید، سیل اگر جاری شد و جاده ها خیس از نبودن، تو اما حال و هوای دلت گرم بماند... دلبسته ی واژه ها، نگاه ها و دست ها نباید بود که با تکان خوردن هر شاخه بی درنگ، دلی یخ بزند...! حال و هوای دلت گرم بماند که پاییز، فصل دلسپردن و ورق زدن خاطرات کهنه ی دل نیست... @gitmit

یادمون باشه که سال به نصف رسید! ساعتها به عقب بازگشت. " یک ساعت را " دوبار " زندگی كردیم اين هديه مهر است... ‌پاييزت مبارك ❤️
یادمون باشه که سال به نصف رسید! ساعتها به عقب بازگشت. " یک ساعت را " دوبار " زندگی كردیم اين هديه مهر است... ‌پاييزت مبارك ❤️🍁 @gitmit

آهنگ #جدید حمید صفت شاه کش @gitmit

من به تو دل داده ام عاشق و دل ساده ام تنها کجا میروی... بی من کجا میروی... #رمیکس @gitmit

تو بارون‌ِ منیا حواست باشه😉❤️ @gitmit

. برایت رویاهایی آرزو می‏‌کنم تمام‌ نشدنی، و آرزوهایی پرشور، که از میانشان چندتایی برآورده شود. برایت آرزو می‏‌کنم که دوست داشته باشی، آنچه را که باید دوست بداری و فراموش کنی، آنچه را که باید فراموش کنی. برایت شوق آرزو می‏‌کنم. آرامش آرزو می‏‌کنم. برایت آرزو می‏‌کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی، و با آرامش خانواده به خواب روی... برایت آرزو می‏‌کنم دوام بیاوری، در رکود بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار، بخصوص برایت آرزو می‏‌کنم که «خودت باشی»... @gitmit

جایت کنارم خالیست مثلِ نبات کنارِ چای مثلِ گلپر رویِ انار مثلِ بویِ نم وقتِ باریدنِ باران مثلِ برگ‌هایِ طلایی در پاییز همینقد
جایت کنارم خالیست مثلِ نبات کنارِ چای مثلِ گلپر رویِ انار مثلِ بویِ نم وقتِ باریدنِ باران مثلِ برگ‌هایِ طلایی در پاییز همینقدر ساده همینقدر مهم همینقدر حیاتی...! @gitmit

کافه ها رو پی تو میگردم صندلی به صندلی میز به میز تو تو پاییز رسیدی باید تورو پس بگیرمت از پاییز🍁 @gitmit