1 087
订阅者
+124 小时
-67 天
-2030 天
帖子存档
1 087
میگویی چرا برایت نمینویسم. من که نوشتهام. اگرچه با هر کلمه چیزهای زیادِ دیگری را پنهان کردهام. من از تو میترسم. من از این حجم سادگی که به بینوایی میماند ترسیدهام. از این که بدانی از جانم عزیزتر هستی، تو را به کجا میبرد و مرا کجا رها میکند ترسیدهام عزیزم. از این که در مقابل چشمان تو خود را مقابل دو درخت بلوط دیدهام در کرانهی به برف نشستهی کوهستان، از لبخندت که شیاری به روشنایی بهشت است.
#حسین_دریابندی
@e_choes
1 087
Repost from ضمیر خودسر
من از اول میدانستم که تو بدعهدی اما مهربانی؛ که عاشقم نیستی اما کمی دوستم داری.
میروی اما همان اطرافی؛ که تفاوت من برایت با بقیه خیال و تلاش من است نه میل و اشتیاق تو.
آدم خودش بهتر از بقیه میداند کجای رابطه با یک نفر ایستاده، فقط باید شجاعتش را داشته باشد که به خودش
بقبولاند.
• نامه ای از گلاویژ به حسین دریابندی
1 087
از زمان داروین عموماً بر این باور بوده اند که انسان از اعقاب میمون است، اما این موضوع به نظر بارون با لحاظ کردن برخی جوانب تاریخ و اجتماع معاصر، و در نظر گرفتن اینشتین، فروید، بمب هیدروژنی، خوزه آلمایو، دیکتاتوري ها، اتاق هاي گاز و اعدام هاي دسته جمعی، ادعایی مهمل می آمد، و صرفاً ادعایی بود در جهت بی حیثیت کردن میمون ها و امید واهی بستن به نوع بشر.
#رومن_گاری
@e_choes
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
