ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 608,并在 伊朗 地区排名第 16 978

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -257,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.15% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 382 次浏览,首日通常累积 818 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 22 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-327
-25730
帖子存档
باشد که با فردی وارد رابطه شوید که به زبان روح شما سخن بگوید و مجبور نباشید عمری را صرف ترجمه خود برای او کنید...

روی پای شکسته‌ی خودت راه برو و اثری از دستانت بر شانه‌ی کسی باقی نگذار... - داستایفسکی

با هرکسی مثل خودش رفتار نکن. اگر خوبی دیدی مثل خودش باش و اگر بدی دیدی ازش فاصله بگیر. نیازی نیست پلیدی به روح‌ت راه بدی، در حالی که می‌دونی می‌تونی با فاصله‌گرفتن از روح‌ت محافظت کنی.

این سوالا رو از پارتنرت بپرس تا با هم جواب بدین برای شناخت بهتر از همدیگه: - یک عادت من که تورو میخندونه چیه؟ - اولین باری که منو دیدی راجع بهم چه فکرایی کردی که درست نبود؟ - چی تو رابطمون وجود داره که دلت نمیخواد هرگز از بین بره؟ - خنده دار ترین خاطره تو رابطمون از نظر تو؟ - دلت واسه چی در مورد روزهای اول رابطمون تنگ شده؟ - بنظرم موضوعی که من بتونم ساعت ها راجع بهش صحبت کنم چی میتونه باشه؟ - یکی از نشونه هایی که نشون میده من ناراحتم چیه؟ - یه کار مشترک جدیدی که میتونیم با هم امتحانش کنیم چیه؟ - تا اینجای رابطمون چه سوالی ازت نپرسیدم که دوست داری بپرسم؟

شب‌هایی که دیر از سر کار میام، دلم نمیاد بخوابم. احساس می‌کنم اون روز رو زندگی نکردم! متوجه منظورم می‌شید؟!

‏آدمی که نخواد بفهمه، هر چقدر هم توضیح بدی باز هم اونطوری که به نفعشه واکنش نشون میده.

خبرهای خوبِ زندگیم رو همون کسی باید بشنوه که غُر زدن‌هامو شنیده و توی سختی و ناراحتی.. کنارم بوده ...

تعریف یونگ از تنهایی خیلی قشنگه👌 "تنهایی، از آن نیست که آدم کسانی را در اطراف نداشته باشد؛ از این است که آدم نتواند چیزهایی را منتقل کند که مهم می‌پندارد، از این است که آدم صاحب عقایدی باشد که برای دیگران پذیرفتنی نیست! اگر انسانی بیش از دیگران بداند تنها می‌شود"

‏هیچوقت خودتونو با جمله‌ی "دوستم داشت" گول نزنید آدم کسی رو که دوست داره اذیت نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره رها نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره تنها نمیذاره. آدم کسی رو که دوست داره رو گریه نمیندازه. آدم کسی رو که دوست داره خسته نمیکنه. آدم کسی رو که دوست داره آزار نمیده. آدم کسی رو که دوست داره رو نمیذاره خم به اَبروش بیاد ...

●بجای کافه رفتن با دوستاتون این ۳۰تا کارو امتحان کنید: 1. فیلم یا سریال ببینید و با هم نقدش کنید. 2. دور هم آشپزی کنید و یه غذای جدید درست کنید. 3. کتاب بخونید و درباره‌ش گپ بزنید. 4. موزیک گوش بدید و لیست پخش درست کنید. 5. کاردستی بسازید. 6. دور هم عکاسی کنید و عکس‌های خنده‌دار بگیرید. 7. با هم ورزش کنید، مثل یوگا. 8. با هم پازل حل کنید. 9. یک چالش یا مسابقه برگزار کنید. 10. دور هم خاطرات بچگی رو تعریف کنید. 11. با هم نقاشی کنید یا طراحی کنید. 12. به همدیگه زبان یاد بدید. 13. دور هم فیلم‌نامه بنویسید یا داستان بسازید. 14. با هم برنامه‌های تلویزیونی قدیمی ببینید. 15. دور هم شمع درست کنید. 16. یک روزنامه دیواری درست کنید. 17. با هم مدیتیشن کنید. 18. دور هم به موسیقی زنده گوش بدید (از اینترنت). 19. با هم تست‌های شخصیت‌شناسی انجام بدید. 20. دور هم بازی‌های معما حل کنید. 21. با هم نقاشی روی سنگ یا چوب کنید. 22. یک چالش ورزشی درست کنید و رقابت کنید. 23. دور هم بگید چه چیزهایی رو دوست دارید و چه چیزهایی رو نه! 24. با هم برنامه‌ریزی برای سفر آینده‌تون داشته باشید. 25. یک شب بازی‌های آنلاین گروهی انجام بدید. 26. دور هم به پادکست گوش بدید و درباره‌ش صحبت کنید. 27. یک روز رو به یادآوری خاطرات خوب اختصاص بدید. 28. با هم مستند ببینید و درباره‌ش بحث کنید. 29. با هم تکنیک‌های جدید عکاسی یاد بگیرید. 30. دور هم به طبیعت بریم (مثل پارک نزدیک).

یه جایی یه متنی خوندم که خیلی قشنگ بود نوشته بود: سگ گله هم عاشق گوشته ولی به خودی نمیزنه...

می‌خواهم طوری زندگی کنم که از زندگی لذت ببرم. اگر در کنارش موفقیتی هم حاصل شد، چه بهتر. ولی اگر نشد، لااقل خوب زندگی کرده‌ام و همین کافی است. -‌برایان‌مگی

اگه به گریه بود گریه می‌کردم، ولی خیلی بیشتر از این حرفاست.

مامانم اینجوریه که اگه بهش بگم با ده پاس کردم میگه مهم اینه پاس کردی. بگم با بیست پاس کردم میگه دیدی بهت گفتم تو از همه بهتری؟ بگم افتادم میگه فدای سرت ترم بعد پاس میکنی بگم مامان من گند زدم به زندگیم میگه اشکال نداره خیلیا همین گند هم نمیتونن بزنن. زن انقدر حس کافی بودن بهم نده

چشم و دل سیر بودن خیلی مهمه! این‌جوری تا یه آدم خوشگل‌تر از پارتنرت ببینی، وسوسه نمی‌شی. تا یه خونه‌ی بزرگتر از خونه‌ی خودتون ببینی‌، غبطه نمی‌خوری. تا یه آدم ثروتمندتر از خودت ببینی‌، حسرت نمی‌خوری! تو زندگی‌تون قبل از هر معیاری، دنبال آدم‌های چشم و دل سیر باشین..‌.

چند جمله ی رندوم و کوتاه که دوسشون داشتم : - وقتی تو سکوت تلاش میکنی، کسی نمیدونه به چی حمله کنه. -اگه باهوش ترین فرد جمعی، ینی تو جمع اشتباهی هستی. - یک آینده‌ی خوب به خاطرات بد نیاز داره. -هر چی بیشتر عینکمو تمیز میکنم، دنیارو کثیف تر میبینم. - اونی که بخواد بره،بی سروصدا می ره.اگه دیدی داره با صدای بلند میگه منتظره منصرفش کنی. - از بازی پر حاشیه عمدا بباز و بیا بیرون. هیچ چیز مهمتر از آرامشت نیست. - دلتنگی یعنی: روحت جایی هست که جسمت اونجا نیست. -تو سزاوار رابطه‌ای هستی که بهت اجازه میده در طول شب با آرامش بخوابی. -افراد به اندازه کمبودهایشان دیگران را آزار می دهند.

نوشته بود: "سادگی شما" "گرگ درون" دیگران را بیدار میکند... 

دلتنگی طولانی آدمو عوض می‌کنه، بی‌حوصله و بدخلق و حواس پرت می‌کنه، یهو به خودت میای می‌بینی دیگه خودتم نمی‌دونی اومدن کسی که منتظرش بودی حالتو خوب می‌کنه یا نه. آدمارو تو دلتنگی نزارین، یهو برمی‌گردین میبینین هیچی سر‌ جاش نیست مخصوصا خود اون شخص.

رابطه یعنی "ساختن ِ دوباره" پس قرار نیست آسون باشه. قراره دعوامون بشه، دل همدیگه رو بشکنیم، حرفایی بزنیم که فکرشم نمی‌کردیم. ولی قرار نیست جا بزنیم! قراره ببخشیم، قراره بخشیده بشیم. قراره مسئولیت احساس همدیگه رو قبول کنیم... قراره یاد بگیریم چطور با زخم هامون کنار بیایم و با هم رشد کنیم. رابطه یعنی همین؛ ساختنِ دوباره، بارها و بارها!

مجبور شدم تورا ترك كنم، زيرا نمى توانستم مدام از تو خواهش كنم كه با من خوب باشى...!