Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 714 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 612,并在 伊朗 地区排名第 16 972 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 714 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -256,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.63%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.22% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 293 次浏览,首日通常累积 831 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 22。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 714
订阅者
-624 小时
-317 天
-25630 天
帖子存档
19 714
ناراحتکنندهترین آدمها اوناییان که حرفشونو چندپهلو میزنن، بعد که میفهمی و به روشون میاری، میگن: بابا شوخی کردم! چقدر بیجنبهای! به این مدل میگن Passive-aggressive؛ یه جور نیش زدن بدون پذیرش مسئولیت…
19 714
انقدر پیش هر کس و ناکسی سفره دلتون رو باز نکنید، مردم همه چیز رو یادشون میره جز اون روزهایی که شما پیششون ضعیف بودید.
طرف بعد از خودکشی ناموفق مسیر زندگیش رو عوض کرد و تخصص داخلی قبول شد، مردم نگفتن فلانی تلاشش رو کرد و موفق شد،همه گفتن فلانی که خودکشی کرده بود هم متخصص شده.
19 714
من آدمی نیستم که از رفتن کسی ناراحت شم و گریه کنم، خودمو اذیت کنم، افسرده شم؛ نه من همچین آدمی نیستم، شاید قبلا بودم ولی الان نه!
منِ امروز خیلی با منِ چند سال پیش فرق داره، این من نه از رفتن کسی ناراحت نه از اومدن کسی خوشحال میشه، یه حالت همیشه خنثی داره!
چون نمیخواد زندگیشو، حال خوبشو بخاطر بقیه خراب کنه خوب میدونه که چقد قوی و استواره،
چقد دربرابر مشکلات قویِ و هیچی از پا درنمیارتش، پس نه چیزی براش مهمه نه کسی!
این من انقد خوبه که اگرم کسی رهاش کنه میشینه میخنده و به این فکر میکنه که چقد آدم روبه روش بیلیاقت بوده که رفته،
چون این من هیچی کم نداره،
آدمِ بدی نیست، بدی نکرده و نمیکنه، کم نمیزاره!
پس اگه این من رو رها کردید بدونید که آدمیو از دست دادید که حتی نمونهاشو پیدا نمیکنید!
👤عسلآقایی
19 714
انقدر رو شخصیتتون کار کنید که
به جایی برسید که هر کی باهاتون حرف زد حداقل یک دقیقه
بره تو خودش و راجبتون فکر کنه...
19 714
آدما هرچی با همدیگه صمیمیتر می شن،
به همون نسبت پتانسیل شبیه به هم شدنشون بیشتر می شه.
مثلاً یه دفعه به خودت میایی و می بینی خندیدنتون مثل همه، نظرات و افکارتون مثل همه، سلیقههاتون مثل همه، و یه دفعه میبینی یه نفر شبیه خودت کنارت داری؛ همونقدر عزیز، همونقدر دوستداشتنی، همونقدر نزدیک...!
19 714
نیاز دارم تو یه جمع باشم،
بعد یهو همه بخندیم،
بعد متوجه شم یکی داره با لبخند منو نگاه میکنه!
19 714
بهت توضيح ميدم، چون واسم مهمى.
به حساسیت هات، اهمیت میدم چون میدونم دوستم داری.
به تلاشات بها میدم، چون میدونم تو وجودت مستقله.
به کوچکترین چیزای که علاقه داری دقت میکنم، چون معتقدم عشق حاصل همین ریزه کاریهاست.
و بهت افتخار میکنم چون میدونم هر قدم کوچیک پیشرفت توی شرایط سخت چقدر ارزشمنده.
19 714
همه میگفتن حالش خوب نمیشه
عصبیه و با هیچکس کنار نمیاد
ولی من میدونستم
اون آدم بدی نبود
فقط از قوی بودن خسته بود،
وقتی بغلش کردم،
تموم زخماش جوونه زدن و گل دادن
دستاشو بوسیدم و فهمیدم اون قشنگ ترین روح دنیا رو داره.
19 714
من قبلا خیلی روی رفتار کسایی که دوسشون داشتم حساس بودم، اینجوری که بیشتر اوقات بدون هیچ دلیل قانع کننده ای ازشون ناراحت می شدم؛ اما الان نه تنها شخصی نمی تونه ناراحتم کنه بلکه حتی وقتی چیزیم ناراحتم می کنه رو لازم نمیبینم که بیان کنم؛
این روزا به این نتیجه رسیدم که وقتی آدمی منو دوست داشته باشه و واسم ارزش قائل داشته باشه، اصلا نیاز نیست بودنمو واسش یادآوری کنم یا برای کار زشتش ازش دلیل بخوام؛ راستش کارم از بچه بازی و با خیلیا بودن گذشته، الان فقط دنبال آرامشم؛
نه تنها الان، بلکه تا آخر عمر به آدمی که منو به همه ترجیح نمی ده نیاز ندارم.
19 714
بهترین اخلاقم اینه که اگه
یکی از چشمم بیفته دیگه نه برام
اهمیت داره نه هیچوقت
دلم براش تنگ میشه:)
19 714
من آدم خیلی خوبی نیستم؛
حتی آدم خوبی هم نیستم!
عوضش همیشه سعی میکنم مهربون باشم.
مراقب معرفتم هستم و کم نمیذارم.
به اونی که نیاز داره کمک میکنم وکنارشم.
به حرفای کسی که دلش گرفته گوش میدم.
وقتی واسه کسی هدیه میخرم خودم بیشتر خوشحال میشم.
هروقت به کسی میگم دوسش دارم عمیقا همین حسو دارم.
باوجود همه اینا وقتی شبها سر روی بالش میزارم وچشمامو میبندم،
هنوزم حس میکنم تنهام وآدم خوب که هیچ
آدم بدی هستم...!
19 714
اگر روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اونهایی که توی زندگی بیشتر از همه رنج کشیدن. رنج نه به منزله غم. که غم هم میتونه شکلی از رنج باشه. رنجی که به معنی رشد و رسیدن به نورِ امید وسط تاریک ترین روزهای زندگیشون باشه. اون آدمها شاید زیاد کتاب نخونده باشن. شاید سواد زیادی نداشته باشن. شاید پولدار نباشن. ولی عمیقن. انسان های عمیق رو دوس دارم. اینکه حتی با سکوتشون هم حرف های زیادی دارن. اگه یه روزی ازم بپرسن چه آدمایی رو بیشتر دوس داری، میگم اون آدمایی که با رنج قد کشیدن...
19 714
من ازون آدماییم که خیلی دیر میکشم بیرون، ازونا که تا لحظه اخر پاره شدن ریسمان فرصت میده، به کارش، به ادما، به دوستش، به رابطش، به همسایش، به مسائل، به اون آدمه ...
شما ولی مثل من نباشین.
هرجا دیدین داره سختتون میشه فقط بکشین بیرون از موضوع و خلاص.
رمزش همینه...
19 714
تنها جایی که باید اجازه بدی حقتو بخورن توی رانندگیه.
بذار اون دیوث بره، ریدن براش...
حالا نفس عمییییق، بازدممممم
19 714
یه ضرب المثل صربستانی هست که میگه؛
چهرهی یک زن، نماینده شوهر اوست و پیراهنِ یک مرد، مُعرفِ زن او ...
19 714
پارتنر پخته اینجوریه که:
تو جمع اولویتش تو هستی و جایگاه خاصی داری براش،
حس کافی بودن بهت میده و همینجوری دوستت داره،
شنونده خوبیه و حرفاتم گوش میده و همدلی میکنه؛
از درد و دلها و ضعف هات سو استفاده نمیکنه!
ازت حمایت میکنه و اولین پشتیبانته!
از خط قرمزهات رد نمیشه!
متعهده و میدونه تو واسه تموم زندگیش کافی هستی؛
عشقو هم تو کلامش و هم رفتارش نشون میده
19 714
برام مهمه باهام چطور رفتار میشه،
مخصوصا از طرف آدمهایی که براشون احترام و ارزش قائل هستم،
این خودخواهی نیست،
این احترام و شعور دوطرفه است.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
