Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 714 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 612,并在 伊朗 地区排名第 16 972 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 714 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -256,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.63%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.22% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 293 次浏览,首日通常累积 831 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 22。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 714
订阅者
-624 小时
-317 天
-25630 天
帖子存档
19 714
ولی من نه درونگرام ،
نه برونگرام ...
من سنجشگرام !
یعنی میسنجم با کی درونگرا باشم ،
با کی برونگرا ...
19 714
نگفت دوستت دارم اما برایم نوشت:
«زمانی که تمام تاب و تحمل من تمام شده
بود، تو باعث شدی من دوام بیاورم.»
19 714
به قول خسرو شکیبایی:
گاهی باید بر سر کارهایی که
برای دیگران انجام میدهی
منت گذاشت؛
تا آنها را کم اهمیت ندانند.
گاهی باید بد بود
برای کسی که فرق خوب و بد
بودنت را نمیداند.
19 714
به عنوان یه دوست من هیچ وقت از شنیدن غر غرات خسته نمیشم،
من از این جمله "من نمیخوام با داستانهای تکراری زندگیم حوصلهات رو سر ببرم." متنفرم، اگه چیزی ناراحتت کرده حتی اگه تکراریه، با من حرف بزن، بهم زنگ بزن، پیام بده، هر موقع از روز من پیشتم. هواتو دارم. همیشه روم حساب کن.
19 714
برای بقیه "از ویس متنفرم."
برای تو "گوش دادن به ویسات دوباره و دوباره.".
برای بقیه "بهم زنگ نزنید تکست بدید."
برای تو "دو ساعت صحبت پشت کال."
برای بقیه "سرم شلوغه بعدا میبینمت"
برای تو "بپوش دارم میام دنبالت."
برای بقیه "خلوت شدم سین میزنم."
برای تو "سین کردن زیر ثانیه."
برای بقیه "خستم اعصاب ندارم."
برای تو "دورت بگردم چیشده؟"
-دیاکو.
19 714
از وقتش که بگذره دیگه فایدهای نداره،
اگه زمانی که باید میبودی، بودی اون قشنگه، اگه زمانی که باید توجه میکردی توجه کردی اون درسته،
اگه زمانی که باید گوش میدادی گوش دادی اون با ارزشه،
همین به موقعها ارزشت رو نشون میده، حمایت به موقع، عذرخواهی به موقع،
بودن به موقع، میدونی وقتی دیر بشه دیگه نمیچسبه به آدم،
حالا تو بیا و بعدا کلی کار کن، بعدا دیگه نه ذوقی مونده و نه احتیاجی هست.
19 714
کلامتو اینجوری ارتقا بده و شیک و حرفهای صحبت کن:
نگو چه عجب ديدمت
بگو از ديدنت خوشحال شدم!
نگو به درد من نميخوره
بگو مناسب من نيست!
نگو ببخشيد مزاحمتون شدم
بگو ممنون وقتتونو گذاشتيد!
نگو دخالت نكن
بگو اجازه بده خودم حلش ميكنم!
نگو خسته نباشى
بگو شاد و پرانرژى باشيد!
نگو فهميدى؟
بگو منظورمو رسوندم؟
19 714
اینکه با هم حرف نمیزنیم دلیل نمیشه که بهت فکر نکنم، من فقط سعی دارم ازت فاصله بگیرم چون میدونم که نمیتونم داشته باشمت.
19 714
دوست ندارم با افرادى كه همواره مرا در حالت
دفاع قرار مى دهند معاشرت كنم؛ دفاع از عقايد،
دفاع از انديشه ها، دفاع از خودم و دفاع
از حقوق و آرزوهايم…
19 714
آدمهای صبور یه خصوصیت عجیب دارن...
بینهایت لبخند میزنن...
این لبخند شاید تو نگاه اول حس گذشت بده...
اینکه «هر زخمی زدی، هر چیزی که گفتی فدای سرت... من فراموش میکنم...»
ولی آدمهای صبور هیچوقت هیچ چیزی رو فراموش نمیکنن...
زخما رو میشمارن...
حرفا رو مرور میکنن و همچنان لبخند میزنن...
یه روز که صبوری دیگه جواب نداد، با همون لبخند تو یه چشم بهم زدن برای همیشه فراموشت میکنن...
انگار که هیچوقت تو زندگیشون نبودی...
آدمهای صبور تا یه جایی میگن فدای سرت...
19 714
یجا نوشته بود:
هیچ دختر سطح بالایی با یبار درخواست قبول نمیکنه
هیچ پسر سطح بالایی هم دوبار درخواست نمیده
واسه همین خوبا با درب داغونان
19 714
یه جایی دست از باجنبه بودن بردار
یه جایی از زندگیت نبخش؛
یه جایی باید بهت بر بخوره؛ اینجوری هرکسی هرجور که دلش بخواد باهات رفتار نمیکنه!
19 714
خدا را شکر که تو خواهر منی که اگر نبودی چقدر غصه میخوردم، چقدر خالی میشد جای کسی شبیه به تو و چقدر تنها میشدم اگر تو نبودی...
خدا را شکر که خواهر منی و خواهر آدمِ دیگری نیستی، که اگر بودی حسرت نداشتنت تا همیشه گوشهی قلبم سنگینی میکرد، که اگر بودی از حسادتِ رابطهی خواهرانهات با یک غریبه میمردم!
تو خواهر زیبای منی و دوست داشتنت برای زندهماندنم الزامیست.
بغلت که میکنم، غصهها یکی یکی زرد میشوند و از شاخهی دل، به زمین میافتند، بغلت که میکنم بهار میشود.
خدا مرا دوست داشت که تو را آفرید و این یک معجزهی بزرگ بود که تو خواهر من شدی...
#نرگس_صرافیان_طوفان
19 714
وقتی میخواست بخوابه بهم میگفت
شب بخیر همه ی من (:
و من با همه ی خودم میمردم برای اون
لعنتی دوست داشتنی...
19 714
اگر شرایط درست چت کردن
یا زمان کافی ندارید،
به طرف مقابل اطلاع بدین که یه زمان دیگه صحبت میکنید
یا حداقل عذرخواهی کنید که دستتون بنده، نصفه نیمه رها کردن چت
یا نیم ساعت یک بار جواب دادن نهایت بی ادبی و توهین به شعور خودتون و طرف مقابله.
19 714
هیچگاه بزرگسالی را چنین وحشتناک نمیدانستم...
برایِ اَندکی شادی به اَندازهیِ دریاها گریستن؛
برایِ ذرهایی اُمید، زندگی را زیر و رو کردن.
و برایِ عشق از تمامِ خود گذشتن.
19 714
لطفا چیزای خوب آدمارو بهشون بگید.
خوشتیپه بهش بگو
خوشگله بهش بگو
غذاش خوشمزست بهش بگو
خوشگل میخنده بهش بگو
صداش قشنگه بهش بگو
مهربونه بهش بگو
و
بذارید آدما خوبی های خودشونو ببینن
دلیلِ حالِ خوبِ هم باشیم...
19 714
و در آخر؛
همین که تو راضی به رنج و اندوه من
شدی، جواب تمام سوالهایم را
گرفتم...
19 714
وقتی منو به عنوان دوست از دست دادی معنیش این نیست که دشمنت شدم؛
نه...!
هنوز دوست دارم که خوب زندگی کنی و
کلی تو دنیا کِیف کنی؛
اما نه سرِ میزِ من ؛)
19 714
متنی خوندم خیلی به دلم نشست.
نوشته بود: کسی که طرز فکرش با شما
متفاوت است، دشمنت نیست!
انسان دیگریست...
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
