ch
Feedback
| Distorted Human |

| Distorted Human |

前往频道在 Telegram

شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغه‌های شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag

显示更多
3 186
订阅者
+124 小时
无数据7
+1530
帖子存档
هرگز کاری شگفت‌تر از کشف تو نداشته‌ام هرگز چیزی مرا این‌گونه شاد نکرده بود که در تلألو طلوع لبخندت ماه شدم. #عباس_معروفی @Dis
هرگز کاری شگفت‌تر از کشف تو نداشته‌ام هرگز چیزی مرا این‌گونه شاد نکرده بود که در تلألو طلوع لبخندت ماه شدم. #عباس_معروفی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

با هیچ‌کس به غیر خودت دردِدل نکن ناگفته‌ها بزرگ‌ترین گنجِ عالم‌اند! #فاضل_نظری @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅

به تو گفتم : « گنجشکِ کوچکِ من باش تا در بهارِ تو من درختی پُرشکوفه شَوم » و برف آب شد، شکوفه رقصید، آفتاب درآمد. من به خوبی‌
به تو گفتم : « گنجشکِ کوچکِ من باش تا در بهارِ تو من درختی پُرشکوفه شَوم » و برف  آب شد، شکوفه رقصید، آفتاب درآمد. من به خوبی‌ها نگاه کردم و عوض شدم من به خوبی‌ها نگاه کردم چرا که تو  خوبی و این همه اقرارهاست، بزرگ‌ترین اقرارهاست ... #احمد_شاملو @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

من: بقچه‌ی مسافرت می‌بندی؟ نازی: اَر خدا بخواد می‌خوام برم جنوب! من: با تَب تُو مو وُ خون‌ریزی؟ کی می‌خوای برگردی؟ نازی: سه‌میلیون سال دیگه! من: سه میلیون سال دیگه!!! چه‌طوری پیدات کنم؟ نازی: با قطار بیا جنوبُ آنجا پیاده شو! هر کجا بابونه دیدی، بو کن! من اون جام! #حسین_پناهی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

خون در دل آزرده نهان چند بماند؟ شک نیست که سر برکند این درد به جایی! - سعدی

من جاده ابریشم‌ام در من کاروان‌های بسیاری به غارت رفته‌اند بازرگانان بسیاری راه گم کرده‌اند شترانی با بار ادویه و دارچین در شن خفته‌اند رونقی داشت دلم قبل از تو طاعون عشق ویرانم کرد من جاده ابریشم‌ام که حالا با خاک یکسان شده‌ام اما هنوز هم از هر طرف که در من سفر کنند به تو خواهند رسید. #جواد_گنجعلی ‌ ‌@Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

از کوه‌ها برای تو گل‌های شاد می‌آرم، سنبل آبی، فندق تاری، و سبدهای وحشی بوسه. می‌خواهم با تو آن کنم که بهار می‌کند با همه گیل
از کوه‌ها برای تو گل‌های شاد می‌آرم، سنبل آبی، فندق تاری، و سبدهای وحشی بوسه. می‌خواهم با تو آن کنم که بهار می‌کند با همه گیلاس‌بُنان. #پابلو_نرودا برگردان: #بیژن_الهی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

کِی شنبه من به شادمانی برخاست یا جمعه من بزمِ نشاطی آراست خوبست که ایام براُفتد ورنه تا شنبه و جمعه هست این غم برجاست #نظیری‌_نیشابوری @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅

از گل و سنبل به نظم و نثر سعدی قانعم این معانی در گلستان بیشتر دارد بهار... #بیدل_دهلوی @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅

"#رومن_گاری" در کتابِ "مردی‌باکبوتر" چنین می‌گوید: ‍ "#عمر_خیام" می‌گوید که خداوند هرگز دعاهایی را که از یک مسجد نوبنیاد به سویش می‌آید نمیشنود، مگر آنکه پرستویی دربام مسجد آشیانه کرده باشد. @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

من اقرار می‌کنم در زمانی که اندوهِ ما را انکار می‌کنند و مجبورمان می‌کنند بیلبوردهایی باشیم برای لذت و قدرت اعتراف می‌کنم غمگینم و هیچ چیز نمی‌خواهم جز توقفِ رودخانه‌ی خون. #مرام_المصری @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

عقلم که کامل شد به موهبت دیوانگی ایمان آوردم خودم را ترانه‌ای خوشبخت یافتم که آهنگی خاطره انگیز را به دوش می‌کشید تلنگر مه بودم بر وضوح شیشه دلو آب در درنگ چاه پروانه‌ای که دلش می‌خواست بودا شود #جواد_گنجعلی آواز استاد #محمدرضا_شجریان @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

پدرم همیشه می گفت: " زود خوابیدن و زود بیدار شدن ، آدم را سالم ، پولدار و عاقل می‌کند". در خانه ساعت هشت چراغها خاموش بود. و سپیده دم با بوی بیکن و قهوه و نیمرو از خواب بلند می‌شدیم. پدرم یک عمر این دستور را دنبال کرد. اما خودش جوان مُرد و مفلس بود و فکر می‌کنم چندان هم عاقل نبود. من نصیحت او را گوش نکردم، دیر خوابیدم، دیر بیدار شدم. حالا نمی گویم دنیا را فتح کرده ام، اما ترافیک صبح‌ها را دیگر ندارم از خیلی از دردسرهای معمولی دورم و با آدم‌های جدید و بی‌نظیری آشنا شده‌ام یکی از آنها خودم؛ کسی که پدرم هرگز او را نشناخت... #چارلز_بوکوفسکی @Daar_wag #شعررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید 🌸 داروگ‌ خانهء شعر 🌸

بخشی از وجودش گاهی آرزو می‌کرد برگردد به ابتدای رابطه‌اش با او. فقط به خاطر تجربه‌کردنِ دوباره‌ی همه‌ی آن چیزها. #جومپا_لاهیری @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

دوستت دارم؛ نه از آن‌رو که در من نوری افروختی، بلکه به آن سبب که تاریکی‌ام را تاب آوردی. #آنا_کامینسکا @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

من به تنهایی نیاز دارم. به فضا نیاز دارم، به هوا نیاز دارم. به دشت‌های خالی اطرافم نیاز دارم؛ و پاهایم که روی جاده‌ها می‌تازند؛ و خواب؛ و زندگی طبیعی و ساده... ویرجینیا ولف https://t.me/Distortedhuman

ومن أكبر أخطائي أنني كنت أمرّ على لحظات الفرح مروراً عابراً، وأعيش الحزن بكل مشاعري و از خطاهای بزرگم آن بود، که لحظات دلخوشی را سرسری می‌گذراندم، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی می‌کردم. @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

یک ریسمان فکندی بُردی‌م بر بلندی من در هوا معلق، وان ریسمان گسسته ... #مولانا @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

با تو سلامی بود که بوی خداحافظی داشت برف می آمد و رنج را سنگین‌تر می‌کرد برف می آمد و می‌دانستم این آدم برفی تا چند بهار بعد آب نخواهد شد... #جواد_گنجعلی @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅

«از این بیش بی‌تابی سزاوار نیست. آرام، آرام دلِ من، آرام‌تر! تو باید دردهای بزرگ‌تری ‌را تحمل کنی.» #لویی_آراگون @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷