ׁ֪海
前往频道在 Telegram
显示更多
未指定国家未指定类别
152
订阅者
-124 小时
-67 天
-2130 天
帖子存档
152
ارت میزنی
میگه ai
تایم لپس میدی
نه ببین این اژدها فرق میکنه با ادم ai
ارت ارته
بشین همین اژدها رو بکش ببینم بلدی زود باش ارتیست هنرمند خیلی بلد حرفه ایی و گاد و استاد
152
من از نظر روحی اونقدر قوی نیستم که اونارو بخونم و به خودم نگیرم
ولی کلماتی مثل بی احترامی نکرد که بهم میگید خیلی میتونه ازار دهنده تر باشه
اگر یه روز همچین چیزی سر خودتون هم بیاد چی میشه؟ چه حسی پیدا ممیکنی جدی؟
امیدوارم این اتفاق نیوفته
و بعد از گذاشتن تایم لپس اون نقاشی احتمالا خداحافظی کنم
و بعدش میتونید شاهنامه هایی که کاملا مستقیم راجع من و ارت هام توی چنل هاتون اپلود کردید رو هم حذف کنید
152
من واقعا نمیدونم چجوری رفتار کردم.. جز اینکه وارد کامیونیتی شدم و نقاشی گذاشتم
و خب بی احترامی از زبان شما چی میتونه باشه
کلمات زشت؟
اگر بخوایید یه طومار نه حد اقل سی تا طومار و شاهنامه از فحش ننه ازشون توی ناشناسم دارم که تهش هم خیلی ناز برام مینویسن خودتو بکش یا به فکر قتل خودت باش
بی احترامی چیه؟
میتونه این باشه که از یه ادم رندوم یه چنل بزنی که فقط بشینی برینی به ارت هاش
اینکه ناشناس های توهین وارو چون میدونی طرف ناراحت میشه داخلش بزاری
هزار تا انگ مختلف بهش بزنی
بشینی هر حرفی که میزنه رو مسخره کنی
به نظر من بی احترامی اینه
بعدم من واقعا نمیدونم چند بار توضیح بدم که برنامه کرش کرد و من حذف و نصبش کردم
و چنل زدن من یهویی شد
دوستم گفت چنل بزن
منم زدم و ارت گذاشتم
یهویی ۲۰۰ نفر وارد چنلم شدن با کلی ذوق جیغو هوار میکردم
که یهو خب..
اگر میدونستم وجودم توی این کامیونیتی انقدر ازار دهندست که هر روز که تلگرام رو باز کنم با ۴۰ تا پیام خار مادر و تهدید های بیخود از ناشناسم رو به رو بشم هیچوقت چنل نمیزدم تا ابد فقط ارت هام رو به دوستان نشون میدادم
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
